Islam

🇺🇸🇦🇪 Jeffrey Epstein arranged to have pieces of the Kiswa, the sacred cloth covering the Kaaba in Mecca, shipped to his Florida home in 2017 contacts in the Emirates.

The businesswoman who arranged it told him one piece had been "touched by minimum 10 million Muslims" who "kept their prayers, wishes, tears and hopes on this piece."

And it ended up in Jeffrey Epstein's house…

Mike

Ooit dacht ik ook zo. Ik noem dit de 'rechtse ziekte' en ik heb hier op dit forum reeds mijn excuses voor aangeboden. Ik wil hierbij zizou in het zonnetje zetten. Hij is moslim en is al heel lang trouw lid (en donateur) van dit forum. Hij moet tandenknarsend mijn racistische posts over moslims van jaren terug hebben gelezen, maar is nooit vertrokken. Het zegt iets over zijn morele karakter en dat van mij destijds. Moslims hebben een voorbeeldfunctie waar wij in onze kortzichtige en hooghartige westelijke cultuur nog veel van kunnen leren.

Mike

Laatst bewerkt:
danjewel mike. in het verleden was je inderdaadd negatief over de islam. ik ben nooit weggegaan, of heb dat nooit veroordeeld, omdat jij je mening over de islam wel onderbouwde waarom je zo dacht. Dat waren welliswaar incorrecte aannames, maar jij bent wel altijd iemand geweest die opzoek was naar de waarheid, en ook open stond voor discussie. Ik deelde jouw visie destijds niet betreffende de islam, maar betreffende de geopolitiek, deelde ik wel jouw visie wel.

overigens ben ik geen geboren moslim, ik ben een bekeerde moslim. ik ben een geboren en getogen nederlander, die vlak na 9/11 moslim is geworden. Daarvoor was ik ook niet positief over de islam :)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.666
Leden
8.697
Nieuwste lid
Varanasi
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan