Ionisch voetenbad

ruud

New member
Heeft iemand van jullie ervaring met de eventuele geneugten van ionische detoxvoetenbaden?



hier hoe je er eentje zelf maakt:

&feature=related

maar hier wordt weer gezeg dat het een scam is:

&feature=related

 
Ik heb thuis ook een dergelijk systeem om colloidaal zilver te maken: dat is op basis van hetzelfde principe met van die electroden.

Dan laat het metaal stukjes los en dan krijgt het water een kleurtje.

Hier wordt wel een beetje gesuggereerd dat het de voeten zijn die het water een kleur geven, maar dat klopt niet.

Ik heb besloten ervan af te zien.

 
Ik ken zo'n bad van Roy Martina. Heb het lang gelden uitgeprobeerd maar merkte er niet veel van toen

 
Volgens deze woonbioloog helpt het wel... (hij verkoopt ze niet, zijn site is puur ter info)

2. Ontgiften en zware metalen kwijtraken. (Alle amalgaam vullingen moeten vervangen worden.)

Hiertoe is een ionisch voetenbad uitstekend. (De Driesprong, Valkenswaard)

Let wel om met een goede multivitamine en Calcium aan te vullen.

Koriander en Chlorella (voorzichtig met hoeveelheden Chlorella). Lees boek: *Amalgam Illness* van Andrew Hall Cutler. Een sauna is ook een goede manier om te ontgiften.

Essiac thee. Ze omschrijving. Beter is Flor Essence; deze bevat ipv 4 nu 8 kruiden.

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:lb0vqsS50eEJ:www.milieuziektes.nl/Pagina400.html+milieuziektes+voetenbad&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=nl

Quote:
Een belangrijk onderdeel voor de oorzaak van elektrosensitiviteit vormen de zware metalen.

Vele zijn al opgeslagen in het lichaam, en alles wat je eet, drinkt en zelfs inademt bevat zware metalen.

Als ik een elektrosmog bron meet, en plaast tussen bron en meter een glazen gles met water, zal mijn meter minder aanwijzen.

Wanneer ik echter er een fles met water, waarin microfijne metaaldeeltjes (als colloïdaal) in rondzweven, er tussen houdt, dan meet ik weer meer signalen.

De zware metalen, opgeslagen in het lichaam, versterken de elektrosmog.

Dat ois dan ook de reden, wanneer men er in slaagt om ze goed uit te leiden, de gevoeligheid voor elektrosmog afneemt.

Zelf vind ik de mechanische manier via een GOED ionisch voetenbad de snelste en meest effectieve manier.

Maar uiteraard zijn er meerdere wegen die naar Rome leiden.


 
Tja het ionische voetenbad is eigenlijk op hetzelfde principe gebaseerd als de ionische tandenborstel (soladey heet die en dat is met het metaal titaniumdioxide) en het zilverwater die je maakt op basis van electroden die op stroom worden aangesloten. Met de ionische tandenborstel kom je alleen nauwelijks in contact met het titanium.

 
By the way; als jullie een voetenbad nemen waar doe je het water in?

Wij gebruiken een teiltje maar dat is plastic, als daar heet water in gaat komen er allerlei stoffen vrij die je via je voeten/huid opneemt in je lichaam.

Heb het al eens in een glazen schaal geprobeerd maar die was aan de onderkant een beetje smal.

Tips zijn welkom.

Lia

 
Lia,

Google eens op 'rvs bak' en klik dan op afbeeldingen, dan krijg je plaatjes van allerlei type en soorten. Achter elke afbeelding zit doorgaans een leverancier.

Interessant m.n. zijn horeca leveranciers.

Ditzelfde kun je ook voor 'glazen bak' doen.

Interessant is dan glazen bloemenbak en aquariumbak.

Succes,

Freshflesh

 
Oppassen met rvs en elektriciteit, de elektroden kunnen sluiting maken via het rvs. (makkelijk op te lossen met een stukje hout en wat tape)

Ook kans dat het rvs mee gaat reageren.

Dan is glas het beste. (ze gebruiken met scheikunde niet voor niks bijna altijd glaswerk)

Alles in het 2e filmpje van Lievergezond heb ik hier liggen, maar ik weet nog niet of ik mijn voeten erin ga steken. :?

Voor plastic zou ik in dit geval niet zo bang zijn, er gaat geen echt heet water in, je voeten moeten er ook nog in kunnen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.839
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan