Volgens deze woonbioloog helpt het wel... (hij verkoopt ze niet, zijn site is puur ter info)
2. Ontgiften en zware metalen kwijtraken. (Alle amalgaam vullingen moeten vervangen worden.)
Hiertoe is een ionisch voetenbad uitstekend. (De Driesprong, Valkenswaard)
Let wel om met een goede multivitamine en Calcium aan te vullen.
Koriander en Chlorella (voorzichtig met hoeveelheden Chlorella). Lees boek: *Amalgam Illness* van Andrew Hall Cutler. Een sauna is ook een goede manier om te ontgiften.
Essiac thee. Ze omschrijving. Beter is Flor Essence; deze bevat ipv 4 nu 8 kruiden.
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:lb0vqsS50eEJ:www.milieuziektes.nl/Pagina400.html+milieuziektes+voetenbad&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
Quote:
Een belangrijk onderdeel voor de oorzaak van elektrosensitiviteit vormen de zware metalen.
Vele zijn al opgeslagen in het lichaam, en alles wat je eet, drinkt en zelfs inademt bevat zware metalen.
Als ik een elektrosmog bron meet, en plaast tussen bron en meter een glazen gles met water, zal mijn meter minder aanwijzen.
Wanneer ik echter er een fles met water, waarin microfijne metaaldeeltjes (als colloïdaal) in rondzweven, er tussen houdt, dan meet ik weer meer signalen.
De zware metalen, opgeslagen in het lichaam, versterken de elektrosmog.
Dat ois dan ook de reden, wanneer men er in slaagt om ze goed uit te leiden, de gevoeligheid voor elektrosmog afneemt.
Zelf vind ik de mechanische manier via een GOED ionisch voetenbad de snelste en meest effectieve manier.
Maar uiteraard zijn er meerdere wegen die naar Rome leiden.