IntroductieTanja

Paleo heeft de wedstrijd om de hipheidsfactor duidelijk gewonnen. We leven helaas nog niet in een wereld waarin inhoud belangrijker is dan vorm. WAPF is een blijvertje en dat valt voor Paleo nog maar te bezien. Trends komen en trends gaan, maar WAPF zal altijd blijven bestaan!

Mike
 
Goed bezig weer Tanja!
Trouwens, eenden vet is heerlijk he? Alleen weet ik zo geen adresje in Nederland wel een paar keer in Frankrijk gehad.
Enne, hoeveel procent korting had jij op die hamburger? :)
 
Pike, dan moet je een jager benaderen.
Ik heb nog wel een eend voor je in de vriezer liggen, ben er niet zo kapot van
 
Nou ik wil hem graag hebben Naief. Goed idee, ik zal eens kijken of ik hier in de buurt een jager kan vinden.
 
Ik heb eens eendenvet gehaald bij de Carrefour richting Lanaken. Was wel niet bio dus ik heb daar veel bedenkingen bij gehad. Voel me toch beter bij de reuzel van de varkens van Heerdeberg.
 
Tanja, al een tijdje vraag ik me af hoe het me je gaat... Hopelijk hoef ik me geen zorgen te maken. Ik vermoed dat dat niet hoeft maar het is toch wel apart om ineens niets meer van je te horen op dit forum.
 
Hee Lievergezond! Wat aardig dat je je afvraagt wat ik uitspook. Niks om je zorgen over te maken, gaat wel goed hoor.

Ik heb het de afgelopen tijd druk gehad met afronden van opleiding, wat niet meeviel! Mede doordat het niet strookt met mijn overtuiging was het een hele bevalling om er een eindwerk uit te persen en dit ook nog te moeten verdedigen voor een jury die bloed leken te willen zien :) . Desondanks is het mij toch gelukt! Woohoo! Ik mag 18 november mijn diploma ophalen en mij natuurgeneeskundig gezondheidstherapeut noemen. Ook ben ik sinds een week of twee gediplomeerd gewichtconsulent en word ik binnenkort vergoed door zorgverzekering.

Ik hoop binnenkort nog meer leuke ontwikkelingen te kunnen melden, in elk geval is het best druk hier, ik probeer af en toe nog mee te lezen/schrijven, maar kom tijd tekort.
 
hoi Tanja,

Joho, dat is goed nieuws zeg, gefeliciteerd hoor. Je hebt er hard genoeg voor geblokt, gezweet, gevloekt, dwars gelegen (positief bedoeld), gelachen, je geïrriteerd gevoeld, noem maar op, alle emoties zullen wel langs gekomen zijn tijdens je opleiding.
Maar dat ligt achter je, nu kun je op een legale manier mensen helpen.
Ik prijs je al vaak aan bij mensen maar weet natuurlijk niet wie er iets mee doet en werkelijk contact met jou opneemt.

Lia
 
Dankjewel Lia!
Het is inderdaad een enorme opluchting om het achter mij te kunnen laten en mijn eigen koers te mogen bepalen vanaf nu, yay!

Lief dat je mij aanprijst.
 
Tanja, wat een goed nieuws! Gefeliciteerd met al deze mijlpalen voor jou. Het zal je niet zijn komen aanwaaien en nu kan ik je stilte (voor de storm neem ik aan!) plaatsen.
 
Ook gefeliciteerd Tanja. Wat leuk om te lezen dat je ook gewichtconsulent bent. Ik ben heel benieuwd hoe de mensen jou adviezen gaan vinden en hoe ze daar fysiek op gaan reageren.
 
Ja dankje Naief! De grap was dat ik ondanks al mijn "controversiële opvattingen" toch nog met een (ere)prijs voor beste van de klas ben weggelopen :-D
Ik geef natuurlijk al langer voedingsadvies/afslankadvies, maar ben nu dan ook gecertificeerd voor de zorgverzekeraar. Mensen reageren in het algemeen goed op mijn adviezen, maar soms zijn er andere zaken die het afvallen belemmeren hormonaal ofwel mentaal/emotioneel en dan duurt het wat langer, dat is natuurlijk niet motiverend als je in eerste instantie komt om af te vallen, maar meestal krijg ik ze wel mee, omdat andere klachten al snel verbeteren.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.892
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan