impact op milieu van groenten eten hoger dan verwacht

Ik was niet aan het stoken, ik gaf tegenargumenten. Daar heb je kennelijk moeite mee. Uit je voorsteltopic maak ik op dat je nogal carb-verslaafd bent. Dit is dus wat al die glucose met je doet! Suiker = stress.

Mike

 
En zoals ik al eerder schreef: eet zelf minder koolhydraten als je gelooft in de absurde CO2-is-vervuiling-theorie, want deze bestaan grotendeels uit CO2 en daarmee verminder je je eigen 'voetafdruk'!

Mike

 
Mike houdt dit forum scherp, niet verzakken in halfslachtige compromissen, geen bullshit. Zelden zo veel drive gezien van iemand om iedere keer weer alles helder te krijgen, sussen is idd niet zijn stijl :D . Dat maakt dit forum juist zo bijzonder.

 
je weet iig waar je mee af bent, geen gedraai, ik hou daar ook van! :mrgreen:

 
@Tanya: een forum-eigenaar heeft natuurlijk recht op zijn rol erin in te vullen zoals hij of zij dat wil. Mike stelt zich voor als Moderator hier. Prima. Maar zich opzetten als ultieme arbiter der waarheid is heel wat anders dan "modereren" in de gangbaar zin van de woord. Misschien zou "Paus" een meer passende titel zijn, want Mike blijkt onfeilbaar te zijn. ;)

 
Colin,

Wil je nu blijven of niet? Als je nog iets toe te voegen hebt, ben je welkom. Zo niet, ga dan door met je leven en more power to ya...

Mike

 
Voor wat betreft de 8 miljard bestaan ook een hoop spookverhalen. De bevolking staat op het punt enorm te dalen. En echt gezonde mensen bestaan ook al nauwelijks meer.

www.overpopulationisamyth.com maakt een hoop duidelijk.

Ze hebben zes filmpjes uitgebracht:













Paul Erhlich was propagandist bij de universiteit van Stanford, zijn collega was Steve Mosher.

Steve Mosher was in 1979 de eerste westerse onderzoeker die toegang kreeg tot China (dat in dat jaar de één-kind-politiek invoerde); hij doorzag al snel dat dit deel was van een wereldwijde agenda.

Toen hij zijn vondsten in Amerika wilde publiceren was hij niet meer welkom op Stanford, hij kwam in botsing met Paul Ehrlich, die met ideeën over een bevolkingsexplosie steeds meer invloed kreeg op de universiteit en in de politiek.

Ehrlich is doorgegaan met het schrijven van boeken met dezelfde toonzetting, met talloze voorspellingen die nooit zijn uitgekomen, terwijl Mosher is doorgegaan met onderzoek over de hele wereld. Hij beschrijft ervaringen met nogal dramatische sterilisatie- en verplichte abortusprogramma's. In de eerste plaats China, maar China was wat dat betreft een proeftuin voor de hele wereld.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=9lfhkn96j7w

Het is als met zo veel dingen.. het verhaal van de VN kennen we al zo'n 60 jaar maar het is pas sinds een jaar of 10 dat onderzoekers echt naar voren komen buiten de dogma's van de VN om. En dat wij zo'n speech online kunnen zien natuurlijk. Het is een religie: er zijn dus echt mensen die zich schuldig voelen als ze een weekje in een bungalow op de Veluwe zitten. Met het idee: als alle Chinezen en Indiërs dit ook gaan doen.. Het zit in het hoofd. Maar wat maakt het uit.. als je maar gelooft!

 
Voor wie denkt dat mijn denkbeelden soms veel verder gaan dan die van de WAPF dit verhelderende stuk over Agenda 21, dat in het nieuwste nummer van het kwartaalblad van de WAPF, Wise Traditions, staat en nu ook online te lezen is:

http://www.westonaprice.org/farm-a-ranch/agenda-21

Quote:
Vegetarianism is a major tenet of Sustainable Development. Agenda 21 focuses on the goal of eliminating meat consumption and using pastures to grow wheat, corn and soy for human consumption. To get us to comply, we’re told in endless propaganda campaigns that meat is dangerous and the vegan lifestyle is the only healthy alternative.


Dit beweer ik al vanaf het begin!

Mike

 
Mss zie ik het wel heel simpel hoor maar of de aarde nu opwarmt of afkoelt maakt niet uit. Het gaat om de vervuiling en dat is een serieus probleem onze lucht is niet meer zuiver de rivieren en wateren zijn allemaal vervuilt, en er is niemand die dit probleem aanpakt. Elke dag zie ik de chemtrails boven mijn hoofd kwaad kan ik hierom worden wat zit er allemaal in? Onze dieren eten het dus wij krijgen het allemaal binnen. Natuurlijk eet ik ook de producten waar ik nog vertrouwen in heb. En wat agenda 21 doet is inderdaad misdadig maar bijna niemand wil luisteren, ze zijn al heel ver en overal zitten ze in de politiek en farmaceutische bedrijven en nog heel veel andere Shell en ga zo maar door. We moeten bewust worden dat de Aarde meer dood als levend is. Het word tijd dat geld verdwijnt en ieder zijn talenten gaat benutten en dat we de natuurlijke hulpbronnen zoals Tesla en ook andere allang van weten gebruikt gaan worden. De illuminatie zijn machtig maar wij zijn veel machtiger alleen beseffen we dat nog niet helemaal. Meer info lees je in de boeken van Anastasia geschreven door Vladimir Megre.

Ok dat was mijn zegje.

 
Anastasia is een New Age-verzinsel, waar de auteur schathemelrijk mee is geworden. Al in februari 2008 kreeg ik een nieuwsbrief via email van Juvenesco, waarin het volgende te lezen staat:

Quote:
Na jaren succes brengt de schrijver de waarheid over Anastasia...

De schrijver is een leugenaar ... Wat een teleurstelling te horen dat de verhalen niet echt gebeurd zijn ... En wat met de wijze kennis over de natuur en de maatschappij? Kunnen we nu nog wel geloven in die kennis? ... Ik voel me bedrogen ...

Dit is een greep uit de reacties en gevoelens van lezers, nadat de schrijver in een interview meldde dat Anastasia niet echt bestaat.

Las jij een boek uit deze reeks? Hoe voelt het voor jou te horen dat de verhalen verzonnen zijn?

Toen ik maanden geleden via internet reacties las op deze boekenreeks en vernam hoe sommige mensen haar als een Godin zien, haar op een hoge troon plaatsen en via telepatie met haar in contact komen voor het uitwerken van prachtige projecten, was ik reeds bang voor de mogelijke reacties op het nieuws dat deze wijze vrouw die temidden van het woud leeft, een mythe is.


Geloven in Anastasia als een soort modern orakel is minstens zo goedgelovig als vallen voor de global warming-theorie!

Mike

 
Oei zeer teleurgesteld, ik heb alle boeken in het nederlands gelezen en als dit echt waar is, is het een complete deceptie. Maar er zijn wel echt heel veel mensen die haar geloofde en echt zo'n tuin aan het aanleggen zijn. Nou ja ben wel vaker teleurgesteld in mensen, maar dit voelt niet leuk. Erg jammer..

 
Mike uit welke bron heb je deze info wil het graag helemaal lezen. Thanx.

 
had ik dit al gemeld:

ik heb toevallig paar weken geleden eerste boekje van Anastasia gelezen en vond het inderdaad te mooi om waar te zijn.

Ik wilde heel graag in dit sprookje geloven maar de zeepbel is uitelkaar gespat :( :)

 
Zoals gezegd een emailnieuwsbrief van een Belgisch spiritueel centrum. Vreemd genoeg vind ik hier niets van op internet. Ik denk dat de leugen krachtiger is dan de waarheid en dit nieuws kortstondig naar buiten is gebracht en vervolgens in de spirituele doofpot is gestopt. Never let the truth get in the way of a good story!

Mike

 
Mike heb erover nagedacht of ze nou wel of niet bestaat de verhalen zijn zo prachtig dat ik daar niet over twijfel of ze waar zijn of niet. Er staan teveel krachtige uitspraken in die ik niet zomaar kan negeren. Onder andere dat we eten volgens een heel schadelijk patroon bedacht door mensen die het niet goed met ons voor hebben. Even terzijde gelaten dat zij vegetarisch leeft, ga ik daar niet in mee en eet ik gewoon vlees. Maar de supermarkt verdient niet veel meer aan mij...Dan heeft ze voor mij toch een krachtig beeld geschapen.

Ik heb ook gegoogled op Juvenesco en me aangemeld voor de nieuwsbrief mij benieuwen..

 
Email Greet anders even over de bron van haar bericht uit 2008.

Wat de krachtige uitspraken in deze boeken betreft, ik kan talloze krachtige uitspraken opschrijven in een non-fictie-boek, of ik kan besluiten deze te verpakken in mooie verhalen. Als ik deze vervolgens omsluier met een zweverige wolk van New Age-dromerij creeer ik zomaar een hype die mij bakken met geld oplevert. De Celestijnse Belofte was ook zo'n voorbeeld van New Age-hype.

Dit is niet wat de wereld nodig heeft, wat de wereld nodig heeft zijn mensen die open, eerlijk en transparant zijn!

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.872
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan