ICE

ICE/DHS, as well as most law enforcement agencies and police departments across the country are trained directly by the IDF, some are even former IDF soldiers, AND even receive fully tax payer funded trips to Israel for said training…

Oh, and they are trained to “SHOOT FIRST AND ASK QUESTIONS LATER” just like the IDF.

For those who aren’t aware, DHS was birthed out of the “Patriot Act” and that should tell you ALL you need to know about this agency.

HOW IN THE HELL IS THIS NOT A MAJOR NATIONAL SECURITY ISSUE?!?!?!?!

Mike

Nou, ik bedoel in hoeverre worden onze keuzes bepaald door angst. Nu ik zelf in een proces zit om de gevolgen van een mishandelende opvoeding niet langer mijn leven te laten bepalen, krijg ik goed zicht op wat angstaanjagerij met een mens kan doen en dat is niet mis. Een groter plaatje: verdeel en heers, hou mensen in angst en je kan ze makkelijk manipuleren. Je weet wel, als je niet braaf bent kom je in de hel, god ziet alles, zure regen (onze schuld) gaten in ozonlagen (ook onze schuld) opwarming van de aarde (ook onze schuld) Covid (pas op dat je een ander niet aansteekt want dan is het jouw schuld en laat je doorprikken voor het goede doel) en zo gaat het maar door, als de angst er maar goed inzit.

Dat snap ik, maar in hoeverre speelt angst bijvoorbeeld bij jou nog een rol? Dit forum gaat hoofdzakelijk over wat er allemaal mis is, dat geeft een eenzijdig beeld en kan negatief uitwerken, juist verdeeldheid stimuleren.

Angst speelt bij mij geen rol. Recentelijk schreef ik onder 'Donaties' het volgende:

"Dit is wat mensen overkomt die zich 100% vastbijten in een ideologische overtuiging en daarmee een aanhang opbouwen. Je bouwt een reputatie op naar je gevolg en kan dan niet meer terug als blijkt dat er dingen niet kloppen omdat je geloofwaardigheid te lijden heeft onder het toegeven van je vergissingen. Ik behoud mij het recht voor om voortschrijdend inzicht te vertonen en de waarheid te volgen, waar deze ook naar mag leiden."

Angst om uit de gunst te vallen van mijn volgers zou mij juist hebben moeten weerhouden van het bijstellen van mijn mening. Mijn eigen vriendin staat met haar oren te klapperen over de manier waarop ik tegenwoordig over Trump praat! Het vereist juist moed om altijd voor de waarheid te gaan, no matter what. Gelukkig heb ik geen last van peer pressure, nooit gehad ook.

Wel was ik vroeger licht ontvlambaar omdat ik een alcoholische persoonlijkheid heb. Daar zat absoluut een element van angst achter. Ik heb dit dankzij AA en het 12-stappenprogramma mogen onderzoeken. Ook daar heb ik de moed opgebracht om mijzelf eens grondig onder de loep te nemen. De beloning is groot: ik heb er een nieuw leven voor terug gekregen.

Mike

Mooi Mike! Ik zit in een proces om eindelijk mijn eigen leven te gaan leiden dus ik heb wel een idee hoe het is om jezelf eens grondig onder de loupe te nemen. Ik blijf het hier wel volgen voor zover mijn energie dat toelaat.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.650
Leden
8.695
Nieuwste lid
FAGAgueda5
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan