Humor om te lachen...

tankstuk.jpg
Uit link van Bull gehaald....

1. Manier om inderdaad e.e.a. door elektrische Playmobiels te vervangen?
2. Soldaat-chauffeur onwel vanwege bloedprop in zijn kop vanwege die veilige prikjes?
 
Klapband zeggen ze maar ik weet niet of dat voor of na het rammen van het geluidsscherm was. 😂😂
Ik ben geen vrachtwagenchauffeur maar heeft zo'n dieplader niet 200 wielen of zo? En hoeveel daarvan kan je missen als er 1 klapt. Kritische denkers prikken zo door de bullshit 🐂💩 (nee! nee! niet jij...!) van de Roverheid heen.
 
Ik ben geen vrachtwagenchauffeur maar heeft zo'n dieplader niet 200 wielen of zo? En hoeveel daarvan kan je missen als er 1 klapt. Kritische denkers prikken zo door de bullshit 🐂💩 (nee! nee! niet jij...!) van de Roverheid heen.
Maar je weet niet of die oude legertruck al stuurbekrachtiging heeft.
Dat maakt bij een klapband voor wel al het verschil denk ik.
Bij de trailer merk je het geen eens denk ik.
 
Maar je weet niet of die oude legertruck al stuurbekrachtiging heeft.
Dat maakt bij een klapband voor wel al het verschil denk ik.
Bij de trailer merk je het geen eens denk ik.
Dank! Vele invalshoeken en meningen maken ons weer een stuk wijzer.
Ja.. auto zonder stuurberachtiging had ik ooit eens ... zwaar werk maar wel meer spierballen 💪
 
  • Haha
Waarderingen: Bull
Volgens een digitaal woordenboek... Vrouw die dol op katten is, met name een vrouw die zo dol op katten is dat ze er buitensporig veel als huisdier houdt. Gebruik: vaak denigrerend of schertsend.

Voorbeelden / Uitspraken:
Bij een 'kattenvrouwtje' denk je al snel aan een vrijgezelle vrouw die haar leven wijdt aan het zorgen voor katten. Op sommige plaatsen wordt beweerd dat wanneer een vrouw eenmaal katten heeft, ze gedoemd is een oude vrijster te worden. Er wordt beweerd dat kattenvrouwtjes geen geluk in de liefde hebben en hun onvoorwaardelijke liefde en aandacht vooral aan hun katten besteden.

Het kattenvrouwtje: eenzaam, zielig en een beetje raar?

crazycatladystarterkit.jpg
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.915
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan