Humor om te lachen...

Twee mannen praten in de hemel:

1e man: ‘Hi Jan.’

2e man: ‘Hi Gijs, hoe ben jij gestorven?’

1e man: ‘Ik ben doodgevroren.’

2e man: ‘Wat verschrikkelijk!’

1e man: ‘Ach, het viel uiteindelijk best mee. Nadat ik na een tijdje stopte met rillen van de kou, kreeg ik het warm, werd slaperig en toen ben ik vredig ingeslapen.’

‘En jij dan?’

2e man: ‘Ik ben gestorven aan een zware hartaanval. Ik dacht dat mijn vrouw vreemdging, dus ik ben eerder naar huis gegaan om haar te betrappen. Maar in plaats daarvan zat zij helemaal alleen tv te kijken.’

1e man: ‘’Maar wat gebeurde er toen?’

2e man: ‘Omdat ik er zo zeker van was dat er ergens in het huis een andere man was, ben ik het hele huis door gaan rennen. Ik rende naar de zolder, naar beneden in de kelder, ik ben elke kast nagelopen en heb onder de bedden gekeken. Ik bleef dit gevoel houden en heb werkelijk overal gekeken. Maar op het laatst was ik dermate uitgeput, dat ik met een zware hartaanval ben neergevallen.’

1e man: ‘Zó jammer dat je niet in de vriezer hebt gekeken. Dan hadden we allebei nog geleefd...’
 
Exact. Gewoon afstemmen op een andere zender, zoals ik dat noem. Vorig jaar zomer liep ik in de straat van mijn huis en hoorde de dochter van de buurvrouw van 3 huizen verderop haar vriend er genadeloos van langs geven. Ze deed dit vanuit een geparkeerde auto met het raam open, dus de hele buurt kon meegenieten (typisch dramagedrag van deze verwende millennial). Het ging ook echt op.zijn vrouwelijks, pure vernedering. Ik dacht toen nog: voordat ik mij toch zo liet toespreken door zo'n wicht... ik zou ofwel per direct ophangen of het over me heen laten komen en afstemmen op een andere zender. Daarna zou ik met onmiddellijke ingang de relatie beeindigen. Ik mag hopen dat deze jongen dit niet over zijn kant heeft laten gaan, want vanaf dat moment staat er 'kick me' op zijn voorhoofd geschreven.

Mike
 
Met een beetje oefenen lukt het om 'uit te faseren'. Rechtstreeks naar centrum = ⛔. In volkstaal: het ene oor in, via een rechtstreeks aangelegde omleiding om het belangrijke centrum van activiteiten (mannelijk brein) heen, het andere oor uit. Het is net alsof de 'mute' knop aanstaat. Je ziet een mond bewegen maar hoort niets. Dat denigrerende openbare emotionele dramagedrag hier ook al genoeg gezien. Wat betekenen dan die stoere tatoes en vikingbaarden? Aha .. de wereld is tot inversie gemaakt ... watjes en soyboys? Waar is de balans?

marionet.jpg
En hoewel ik soms een (kleine) tatoo wel aardig vind, hanteer ik zelf toch wel zoiets als ...
... mijn lichaam is geen kladblok.
🗒️
 
Zie je wel.. zelf gaat die Limburger aan de kipburgers, hamburgers en cheeseburgers.
En wij mogen aan de insectenburgers? GNG!
Ik mag deze medeburger niet zo. Tis maar een rare nasiburger, zeker geen modelburger.
 
Met een beetje oefenen lukt het om 'uit te faseren'. Rechtstreeks naar centrum = ⛔. In volkstaal: het ene oor in, via een rechtstreeks aangelegde omleiding om het belangrijke centrum van activiteiten (mannelijk brein) heen, het andere oor uit. Het is net alsof de 'mute' knop aanstaat. Je ziet een mond bewegen maar hoort niets. Dat denigrerende openbare emotionele dramagedrag hier ook al genoeg gezien. Wat betekenen dan die stoere tatoes en vikingbaarden? Aha .. de wereld is tot inversie gemaakt ... watjes en soyboys? Waar is de balans?

Bekijk bijlage 13818
En hoewel ik soms een (kleine) tatoo wel aardig vind, hanteer ik zelf toch wel zoiets als ...
... mijn lichaam is geen kladblok.
🗒️

Is echt gebeurd, mijn eerste dag als ZZPer. Ik moest voor een bedrijf in de woninginrichting (mijn oude beroep) rails ophangen in een hoek erker, lastige buig klus. Eigenaresse ging meekijken.

De klanten, man en vrouw staan ook te kijken naast elkaar. Man vraagt, Heeft u toevallig een waterpas in de gereedschap tas zitten? IK: Nee dat hebt U niet nodig want als uw vrouw iets tegen u zegt en het gaat het ene oor in en het andere uit dan staat u precies waterpas !! Gelukkig kon iedereen lachen, moest wel want ik had nog al een aanstekelijke lach.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.982
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan