hoofdpijn...

Misschien magnesiumolie op voorhoofd en in nek smeren, helpt bij mij meestal goed.

(meestal, maar niet altijd).

 
Ik heb ook een vraag over hoofdpijn. Als hoofdpijn veroorzaakt wordt door een tekort of juist teveel aan een bepaalde vitamine, hormoon, of iets anders wat door bloed vervoerd wordt, dan is het toch logisch om te denken dat de pijn gelijkmatig over het hoofd verspreid is? En als je maar aan een kant pijn voelt dat het dan wel moet komen door spierspanning of een verkeerde zit- of slaaphouding?

Of hoeft dit niet zo te zijn?

 
hoi Emveehaa, ik heb ook hoofdpijn meestal aan 1 kant.

In mijn geval sinusitis (bijholteontstekingen).

 
Mijn hoofdpijn is al jaren geleden begonnen. In het begin deed het pijn als ik moest hoesten, een klein gebiedje ter grootte van een speldenknop vrij hoog achter aan de rechterkant, bijna in het midden. Inmiddels is het bijna mijn gehele rechterkant, als ik moet hoesten, niezen, als ik mijn tong poets en per ongeluk mijn tandenborstel te ver naar achter doe. Soms ook komt de hoofdpijn zomaar op, zonder dat ik hoest of nies. Magnesiumolie helpt wel behoorlijk goed. Ik heb ook gemerkt dat ik minder last heb als ik gezonder eet. Maar wat nu precies de oorzaak is weet ik niet.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.331
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan