Hoe slecht is WIFI?

Laat in mijn vraag hier maar posten. Ik heb laatst iemand langs gehad om de meterstand op te meten. En hij vertelde dat als je een smartmeter krijgt aangeboden dat je die dan wel kan weigeren, maar dat je dan wel een digitale krijgt en die kan je weer niet weigeren zegt hij. Wat een compleet andere meter zou zijn maar ik geloof er geen bal van, wel zullen ze bij die "gewone" digitale meter de internet verbinding uit hebben gezet. Ik wil alleen helemaal geen nieuwe meter of deze nu digitaal of smart of wat dan ook is. Mijn analoge meter doet het prima. Is het inderdaad zo dat je die digitale meter niet kan weigeren? Ik heb geen zin in extra straling in huis ook als deze niet van een smartmeter komt en bij deze digitale niet smartmeter kunnen ze ook op afstand je afsluiten, even de smart stand aan zetten, afsluiten en smart stand ook weer uitzetten. Ik ben er in het geheel in principe op tegen.
 
Misschien heb je hier iets aan?:
http://www.wijvertrouwenslimmemetersniet.nl/index.php/voorbeeldbrieven.html

Uit de voorbeeldbrief:


Met dien verstande dat er bij eventuele plaatsing van een digitale meter enkel gebruik zal worden gemaakt van een meter die niet op afstand uitleesbaar is. Ofwel geen gebruik wordt gemaakt van een digitale meter, danwel uitsluitend een die niet voorzien is van een zogenaamde ‘uitleesmodule’. Waarbij ik expliciet aangeef dat het gebruik van een meter die de mogelijkheid tot op afstand uitlezen van de gegevens in principe wel heeft, maar waarvan slechts die functie wordt ‘uitgezet’, voor mij niet acceptabel is.



 
Ik las op Twitter de vraag of iemand de aanbieding om Toon van Eneco zou accepteren. Met een slimme meter geef je je laatste stukje privacy weg en er gebeuren rare dingen. Is je verbruik lager dan gemiddeld dan zul je wel een zwart baantje hebben met als gevolg uitkering wordt gestopt. Is het hoger dan gemiddeld dan zul je wel onderverhuren ook met gevolgen voor eventuele uitkering.
Stichting Vrijbit heeft zich er hard voor gemaakt in de Eerste kamer en de slimme meter is NIET verplicht ook al praat degene aan de deur je dat wel aan.
Slimme Meters definitief op vrijwillige basis

Hier een voorbeeld voor als ze bij je aan de deur komen:
https://www.privacybarometer.nl/nieuws/3854/Slimme_meter_weigeren
 
http://www.biogeometry.org/page4.html
dit kan ook helpen bij schadelijke invloeden zoals straling

BioGeometrische vormen brengen de lichaamsenergieën op verschillende niveaus in evenwicht; positieve effecten worden gevoeld op het emotionele, mentale, spirituele en het fysieke niveau. De vormen zijn effectief gebleken over een heel breed toepassingsgebied, inclusief bescherming tegen schadelijke staling die uit de aarde komt (en waarvan men veronderstelt dat het een belangrijke oorzaak van kanker is) en verschillende soorten van door mensen veroorzaakte verontreiniging. Voor specifieke helingsdoeleinden wordt onderzoek uitgevoerd in samenwerking met medici betreffende de energie van vormen in relatie met specifieke functies van organen in het lichaam.
 
nu op NP1 Tros Radar over (dure) producten die tegen straling zouden helpen.
nu 26-09-2016 om kwart voor 9.
 
Ik heb het gezien. Pure oplichting. En wat had die eigenaar van dat bedrijf een slap verhaal zeg.

Maar het vervelende is dat ook de nadelige effecten van straling werden gebagatelliseerd. En op basis van welke kwalificaties was die vent tegen kwakzalverij een autoriteit? "Kanker is een ouderdomsziekte, geen welvaartsziekte". Sukkel.

Mark

 
dat was Cees Renckens Mark, die was eerst belangrijke man bij website Skepsis en nu zit ie in Wageningen weer euro's te verknallen.
Dat is ook degene die toen Rineke vd Berg te kakken zette bij Radar met haar zwarte zalf.
Hij was nu een stuk ouder om te zien. Toen had hij blonde krullen, lichtblauwe ogen waar die mee in de camera zat te rollen, als je NLP kent, zag je dat hij dik zat te liegen.
Nu keek hij nauwelijks in de camera, dat foutje van toen had ie blijkbaar zelf ook door. (dat wij hem door hebben dus)
sukkel vind ik nogal licht uitgedrukt.
 
Jongen overleeft 6 uur zonder wifi!

http://waterfordwhispersnews.com/2016/09/23/miracle-teenager-survives-on-his-own-for-almost-6-hours-with-no-wi-fi/

?

Mark
 
Wat gebruiken jullie tegen straling in huis/woonkamer/slaapkamer etc. En hebben jullie alles bedraad? Hoe zit het met jullie smartphones?
 
wifi van smartphone snachts uit, geen dect telefoon in huis.
Wij zitten redelijk dicht bij een mast en komt hier "vol" binnen.
Ik had er ook best last van de laatste paar jaar, heel veel spanning op kaak, overdag en nacht.
Inmiddels al het kwik uit mijn mond en
ik heb een "driehoek" van energetische platen gelegd in mijn huis.
Ik weet niet of het de platen zijn, de kwikverwijdering of beiden maar heb veel minder last van spanning op mijn kaak.

Marijan
 
Dit is echt heel 'toevallig'! Ik heb ook enorme kaakklem en als ik op smartphone zit lijkt het erger. Ik dacht; hmmm zal het door de wifi etc komen, maar leek me zo gek. Maar dus toch! Ik knars er van snachts, ondanks dat we wifi uitzetten. Dus nog minder op dat stomme apparaatje overdag dus!
 
Ik heb een Netgear N600 router, deze heeft een knop om de Wifi in/uit te schakelen en geen bereik op de slaapkamer, bovendien heb ik hem zo ingesteld dat tussen 12 en 8 de Wifi uit gaat. En die op de telefoon zet ik ook alleen aan als ik wifi wil gebruiken.
Ik heb trouwens een Samsung S4 deze heeft redelijk lage SAR-waarde, tenminste de helft van bijv. Motorola smartphones, de S5 is trouwens weer hoger.
 
Ik denk terug zoals vroeger gaan leven dan bestond dit allemaal niet
Het is rotzooi geloof me ... Pffff en er zijn dan mensen die je uitlachen

Als je niet mooi meedoet troep
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.936
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan