Beste Debsy, ik het zelf ook last van een kwik vergiftiging en ik heb veel zelf onderzoek gedaan naar manieren om te ontgiften van zware metalen. 1 ding dat duidelijk naar voren is gekomen is dat iedereen zware metalen in zijn of haar lichaam heeft. Te denken valt aan kwik, lood, aluminium, cadmium. Ik heb veel verhalen van mensen gelezen en veel mensen worden juist slechter omdat ze een protocol gebruiken die niet echt werkt.
Ik volg zelf het protocol van Cutler, nu 5 maanden en ik heb al een wereld van verschil bemerkt. Mijn concentratie is stukken beter en emotioneel ben ik stabieler.
Ik gebruik ter ondersteuning: magnesium, molybdenum, selenium, zink vitamine C, Vitamine E, Vitamine B50, Pantotheenzuur. (koop alles bij
Voedingssupplementen Nederland.
Vooral de eerste mineralen zijn belangrijk, zodat het lichaam de kwik kan vervangen voor goede mineralen. Pantotheenzuur en de vitaminen gebruik ik grotendeels ter ondersteuning van de bijnieren, die aardig te voortduren krijgen van het detoxen. Voor de lever ondersteuning gebruik ik mariadistel, taurine, L arginine.
Oh ja en niet te vergeten, veel uitrusten en slapen, want het lichaam heeft het zwaar te voortduren tijdens het detoxen, vooral omdat ik om de 3 uur DMSA en ALA dien in te nemen, ook snachts!
Iedereen succes en het is zeker de moeite waard.