Hoe ontgift je van zware metalen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Oh jee, in mijn selenium capsules van Iherb zit wel 200 mcgr en ik heb ook nog hoge doses B-12 nodig. Ik heb nog 3 potjes van de selenium, loop ik nu gevaar, misschien om de dag gaan nemen i.p.v. elke dag?

Ik groet iedereen hier als nieuwkomer.

Tijdens "zoektochten" kwam ik hier vaak uit.

Ik zag dat Mike hier al een bericht plaatste over H2O2.

Ik ben nu een 3 maanden met een draagbare zapper aan het experimenteren en het effect is denk ik min of meer hetzelfde.

Ik merk dat mijn zuurgraad steeds beter wordt.

Als de zapper begint te tingelen even verschuiven en rustig opbouwen in het begin.

Ik draag hem nu constant zonder problemen.

Het zuur brandt gewoon kleine gaatjes in de huid op weg naar de elektroden bij een foute zuurgraad.

En dagelijks moet ik nog steeds de elektroden schoonmaken maar dat vind ik niet zo heel vreemd gezien mijn verleden in de metaal.

Er slaan allerlei kleuren junk op de elektroden neer.

Als het koperoxide van de elektroden zelf zou zijn dan was het groen.

Ik ben eens op een forum (vergeten waar) tegengekomen dat iemand zijn broer een uur had gezapt die daarvoor een chemo had ondergaan.

Hij heeft de junk die op de electroden was neergeslagen er nooit meer af kunnen krijgen.

De zapper functioneerde verder nog wel.

Ook ben ik na ruim een halve eeuw voor het eerst vrijwel helemaal van mijn hooikoorts af.

In februari had ik hier al last van wegens het warme weer maar nu niet meer.

Beste Debsy, ik het zelf ook last van een kwik vergiftiging en ik heb veel zelf onderzoek gedaan naar manieren om te ontgiften van zware metalen. 1 ding dat duidelijk naar voren is gekomen is dat iedereen zware metalen in zijn of haar lichaam heeft. Te denken valt aan kwik, lood, aluminium, cadmium. Ik heb veel verhalen van mensen gelezen en veel mensen worden juist slechter omdat ze een protocol gebruiken die niet echt werkt.

Ik volg zelf het protocol van Cutler, nu 5 maanden en ik heb al een wereld van verschil bemerkt. Mijn concentratie is stukken beter en emotioneel ben ik stabieler.

Ik gebruik ter ondersteuning: magnesium, molybdenum, selenium, zink vitamine C, Vitamine E, Vitamine B50, Pantotheenzuur. (koop alles bij Voedingssupplementen Nederland.

Vooral de eerste mineralen zijn belangrijk, zodat het lichaam de kwik kan vervangen voor goede mineralen. Pantotheenzuur en de vitaminen gebruik ik grotendeels ter ondersteuning van de bijnieren, die aardig te voortduren krijgen van het detoxen. Voor de lever ondersteuning gebruik ik mariadistel, taurine, L arginine.

Oh ja en niet te vergeten, veel uitrusten en slapen, want het lichaam heeft het zwaar te voortduren tijdens het detoxen, vooral omdat ik om de 3 uur DMSA en ALA dien in te nemen, ook snachts!

Iedereen succes en het is zeker de moeite waard.

hoi allemaal, de laatste tijd ben ik gek op verse koriander in mijn thaise hete kokoskippenbouillonsoepje. Ik geloof dat ik de limiet bereikt heb, want ik ben de hele dag al niet zo lekker. Ik weet wel dat als ik eerder koriandertinctuur gebruikte dat ik vanaf een bepaald punt in de misere kwam met mijn lichaam. Ik heb duidelijk last van zware metalenvergiftiging in mijn lijf nog. Op zich niets nieuws. Ik heb een zogeheten nikkelallergie alleen al bijv. en amalgaamvullingen gehad in mijn lijf.

Lievergezond, waarom ga je niet veilig ontgiften van die zware metalen?
Koriander is vaak een no-go voor mensen met kwikvergiftiging omdat het kwik herdistribueert. Koriandertinctuur was een ware ramp voor mij.

Mark

hoi Mark, ja ik denk dat je gelijk hebt. Ik heb er geen verstand van hoe en wat. Ik weet jij wel. Ik moet op het moment nog meer ballen in de lucht houden, maar het heeft wel mijn interesse hoor, die gerichte cutler-aanpak.

Health | Thu Dec 3, 2015 9:46am EST
Even low-levels of common metal linked to weaker bones
By Lisa Rapaport

(Reuters Health) - Low levels of exposure to the metal cadmium may increase the risk of weaker bones and fractures in elderly men, a Swedish study suggests. http://tinyurl.com/oepdz43 via http://tinyurl.com/zotodeb

¨Heavy metals are retained much more whenever a diet is excess in oily food (heavy metals are hydrophobic)¨ http://ted.earthclinic.com/cures/hashimotos_thyroiditis3.html

Forum statistieken

Onderwerpen
4.578
Leden
8.681
Nieuwste lid
Drominique
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan