hoe het beste alle supplementen in te nemen?

debje_b

New member
Ik heb van internet de levertraan en boterolie besteld, jodium en h202 35% besteld.

ook slik ik magnesium van solgar, mijn vraag is hoe kan ik dit het beste allemaal gedurende de dag innemen, zodat mijn lichaam alles het beste op kan nemen?

ik ben op dit moment me antidepressiva aan het afbouwen, hebben jullie een idee wat ik ipv antidepressiva in zou kunnen nemen op een natuurlijke manier?

bedankt debje

 
Levertraan neem ik meestal rondom een maaltijd in, jodium vermengd met iets zurigs (appelazijn met water, yoghurt), en magnesiumcitraat door een smoothie. Waterstofperoxide kun je het beste ver van de maaltijd innemen, 1 uur voor en 2 uur na.

Ik heb ontzettend goede ervaringen met rhodiola. Het doet iets met de serotoninespiegel in je hersenen waardoor je minder somber gaat voelen. Ik gebruik het omdat ik wilde zien of ik de adrenal ermee kon afbouwen en hoewel ik me op adrenal energetisch prima voelde, voel ik me met rhodiola ook geestelijk veel beter. Het gebruik van antidepressiva is me niet bekend omdat ik dat pertinent weiger maar het is me door mijn omgeving wel eens voorgesteld.. Met rhodiola zou me dat niet meer gebeuren!

Hilda

 
St Janskruid. Dit is aantoonbaar even effectief, zonder de bijwerkingen, zoals zelfmoordneigingen. Kijk echter uit voor Kira Forte! Dat is een vorm van St. Janskruid die veel te geconcentreerd is en wel degelijk negatieve bijwerkingen kan opleveren. ga voor gewone St. Janskruid. Je kunt het ook van het biologische merk Pyramide als thee kopen.

Mike

 
Quote:
zonder de bijwerkingen, zoals zelfmoordneigingen.


.. als antidepressiva (en niet rhodiola).

En vergeet de b-vitamines niet, mensen met depressie(-achtige klachten) hebben hiervan meestal een tekort.

Hilda

 
b-vitamines zitten ook in (water)kefir. 2 vliegen in 1 klap, want is ook probiotisch en dorstlessend (dus eigenlijk 3 vliegen )

 
ik ben de prozac aan het afbouwen dus weet niet of ik dan wat natuurlijks zoals st janskruid of rhodiola er bij kan nemen ter compensatie, ze zeggen dat het wisselwerkingen kunnen geven. dus ben even aan het googlen. waar bestellen jullie eventueel supplementen als magnesium en st janskruid of rhodiola??

 
@debje_b

er is een kruidensupplement,Brainmood,van de firma Ortholon. Dit supplement bevat sintjanskruid, rhodiola en griffonia. Het helpt me mij depressies. Magnesiumcitraat kun je verkrijgen via de site van Ron Fonteine, leefbewust.com. Veel succes !

Minoes

 
Daarnaast is het cholesterol ook niet te verwaarlozen. Als je een te laag cholesterol (of een verkeerde ratio HDL-LDL) hebt, kun je ook depressief worden.

Ik denk dat met de levertraan en boterolie i.c.m. de magnesium je al heel snel (2-4 weken) resultaat zult hebben wat je depressie betreft. Dan heb je de andere middelen niet zo 1.2.3. nodig, dus ik zou het in de gaten houden.

 
bedankt vrysuyver, ik ga het zeker in de gaten houden.

ik ben begonnen met de waterstofperoxide 35% en zit nu op 4 druppels, moet ik dit blijven ophogen per dag? en zo ja tot hoe hoog is maximum? moet ik de waterstofperoxide ook in de koelkast bewaren? en als je er wondjes mee schoon wilt maken hoe is dan de verhouding?

ik ben nu aan het wachten op de lugol, hoeveel moet ik daar van innemen? ik weeg rond 73 kg..

ik heb gisteren ook voor het eerst een smoothie gemaakt met rauwe eieren, ik heb toevallig last van erge diaree, kan dit komen van de smoothie of waterstofperoxide of levertraan? ik neem 1 ml levertraan per dag, is dit niet te veel? wel zonde al die dure middelen die ik inneem en dan diarree :|

weer een heleboel vragen, alvast bedankt voor de gene die de moeite wilt nemen mijn vragen te beanwtoorden

 
diarree kan gewoon ontgifting zijn, dus misschien helemaal niet zo jammer, maar juist goed.

H202 kun je ophogen zoveel jij aankunt, hierbij moet je dus goed naar je lichaam luisteren. Je kunt eventueel ophogen per 3 dagen, dan geef je je lichaam iets langer de tijd om te wennen, bij voorkeur niet dicht op de maaltijden. 1.5 uur ervoor en erna.

Om te ontsmetten: maak er 3% verdunning van ( 1 deel H202 op 12 delen water)

Jodium: volgens mij 2 x per week 1 druppel, in een glas met appelazijn of citroensap.

Ik neem levertraan iedere dag 1 theelepeltje.

 
thnx janse, ze staan inmiddels op een donkere plek :D

nu nog een vraagje ik heb pcos dus wil na flink wat gestudeerd te hebben op i-net 8O

nog wat supplementen bestellen op internet, maar heeft iemand een idee waar ik supplementen zonder rotzooi erin kan kopen? ik heb geen idee waar ik op moet letten.

ik eet gezond, ik wil geen supplementen met verborgen e nummers natuurlijk, iemand een tip?

 
ik had nog een vraag, ik maak elke ochtend een smoothie met jodium waterstofperoxide, levertraan boterolie, ik vroeg me af word alles wel goed opgenomen zo in een smoothie?

er is mij vitamine d aangeraden te slikken tegen pcos, maar ik slik iedere dag levertraan die jullie aanbevelen op deze site, kan ik er van uitgaan dat ik hieruit voldoende vitamine d haal of is extra nog nodig in supplement.

 
H202 niet!! samen met voeding nemen, juist 1.5 uur ervoor en erna niet eten.

Ik neem 's morgens eerst water met H202 en sole, pas na 1.5 uur water/citroen of appelazijn, en daarna pas het ontbijt.

 
hoi dirtsa, ik had dit juist als recept van een smoothie van mike..

ik nam eerst ook de h202 apart en ruim voor een maaltijd maar dit vond ik best vervelend omdat dat niet in me ritme met ontbijten kinderen paste, toen ik die smoothie las van mike dacht dat is wel een mooie oplossing, maar ik twijfelde of alles wel goed op genomen kan worden, ik ben juist gewent alles apart van melk in te nemen...

maar ga voortaan de h202 van te voren drinken.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.778
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan