hoe het beste alle supplementen in te nemen?

In mijn recept zie je 3-4 druppels 35% H2O2 staan. Zolang het daarbij blijft is het op een schenkkan van 1,5-2 liter geen probleem. Het wordt pas een probleem boven de 3-4 druppels 35% H2O2.

Mike

 
Je kunt een glas met water meenemen naar bed, met daarin H202 en sole, drink dit op als je opstaat. Daarna moet je vaak zoveel nog doen, voor jezelf en je kinderen, dat er al aardig wat tijd zit tussen het drinken en het ontbijt.

 
Ik eet nu gezond. Nu inene groenige ontlasting.

Dit zou volgens forum probleem met galblaas of lever beteken

Terwijl ik dit eerder nooit had?

Ik eet nu gezond terwijl ik toen ik juist ongezonder at

Gewone ontlasting had. Is dit ontgifting?

 
Vroeger had je de illusie van 'gewone ontlasting'. Wat eruit kwam was voornamelijk onverteerbare plantenvezels die de illusie van gewone ontlasting geven. Wat er nu uit komt is rommel waar het lichaam destijds niet aan toe kwam. Dus ja, het is ontgifting. Een vetrijk eetpatroon is bijzonder ontgiftend en dat is wat je nu ervaart.

Mike

 
Een vraag over H202 met amalgaam. Ik las op een amerikaanse site dat iemand bij een lezing van David Wolfe was geweest; hij had gezegd dat mensen met amalgaam-vullingen geen h202 moeten nemen. Dit zou meer kwaad dan goed doen door het kwik wat dan loskomt. Weet iemand van jullie daar iets van?

Tineke

 
Ligt eraan wat de ontgiftingscapaciteit van je lichaam is. Er komt ook amalgaam vrij als je deze laat verwijderen door een tandarts en om dezelfde reden wordt hiertegen ook wel eens geadviseerd.

Mike

 
Ik heb heel veel amalgaam vullingen, ben al bij de tandarts geweest, maar een paar grote vullingen zijn niet te verwijderen, dan moeten er kronen op. De H202 heb ik al in huis. Zou het misschien verstandiger zijn om dit dan in een glas water met een rietje te drinken? Zou het anders liever door m'n smoothie doen.

Tineke

 
Dus als je amalgaan vullingen hebt kun je beter niet je tanden poetsen met H2O2 begrijp ik hieruit. Ik doe dat regelmatig en volgens mij zijn er meer mensen op dit forum die dat doen.

 
Dit verklaart veel: ik heb mijn mond vol met amalgaanvullingen en ik merkte dat sinds ik H2O2 innam mijn tanden veel gevoeliger waren.

Sinds enkele weken was ik hiermee weer gestopt en de gevoeligheid nam ook weer af.

Als ik weer met H2O2 begin maar met een rietje drinken dan.

 
Ik wist dat niet van die amalgaam vullingen en h202.

Moet ik dan beter aan de natriumbicarbonaat?

Ik had nog een vraagje ik had mijn bloed laten prikken op ferritine.

Omdat ik haaruitval heb. Ik hoorde van iemand dat de ferritine minstens

80 moest zijn voor gezond haar. Mijn ferritine was 14.

Ik eet gezond en gebruik spirulina en chlorella en tarwegras poeder

Maar ik doe dit steeds in een smoothie. Met kefir

Zou dit het ijzer opnemen in het bloed niet bemoeilijken?

Ik eet natuurlijk gezond met veel biologische rauwe zuivel.

Zou die melk producten nu juist niet zorgen voor laag ferritine?

 
Debje, ik ben het boek aan het lezen: menopauze, wat de dokter je niet verteld.

Daar staat zoveel in, en echt niet alleen over menopauze. Ik leer hier erg veel van.

Haaruitval wordt veelvuldig genoemd als symptoom van oestrogeendominantie. En dit kan iedereen dus hebben, al wel 10 jaar voor de menopauze of zelfs nog heel veel eerder.

Er staat erg goed in beschreven hoe dit komt, echt een aanrader.

 
Marianu, ik heb het ook gehad met h202 dat mijn tanden gevoeliger werden: ik heb dan geen amalgaamvullingen meer (maar dan die plasticvullingen-ook zo lekker), maar ik vraag me af of het daar aan ligt dat de tanden gevoeliger worden. Volgens mij gaat van h202 een etsende werking uit richting glazuur. Ik vind het niet helemaal zo tof als het zo is.

 
"Een vraag over H202 met amalgaam. Ik las op een amerikaanse site dat iemand bij een lezing van David Wolfe was geweest; hij had gezegd dat mensen met amalgaam-vullingen geen h202 moeten nemen. Dit zou meer kwaad dan goed doen door het kwik wat dan loskomt. Weet iemand van jullie daar iets van?

Tineke"

Ik ben net begonnen met h2o2... voortaan een rietje gebruiken want ik heb een aantal amalgaam vullingen? Kan ik hierover meer informatie krijgen?

 
Ik heb een vraag welke supplementen kan je nu het beste tijdelijk of onregelmatig in nemen?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.833
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan