Hoe bedoel je symptoombestrijding!

Hoe weet je hoeveel je nodig hebt? Die van 15% is wel een stuk duurder dan die van lugol's.

 
Ik zou die van 5% doen van Lugols. Je hebt zo ontiegelijk weinig nodig, een druppel is echt niets, en drie of 4 druppels ook niet. Je gaat megalang met een potje doen. Ook als je een wat hogere dosis neemt. Zelf heb ik twee flesjes tegelijk besteld. Nu toch wel een beetje spijt van, want t gaat een eeuwigheid duren voordat het flesje leeg is met mijn 2 keer 3 druppels per week :p

 
Quote:
Die van 15% is wel een stuk duurder dan die van lugol's



Het is allebei Lugol's alleen op het etiket worden de percentages op een andere manier weergegeven.

De 15% van Unlimited Health is 50 ml inplaats van de (meestal)30 ml van andere aanbieders.

Als je e.e.a. terugrekend dan kom je bij UH uit op (15%) E16,77 per 30 ml.

Bij die van Clark is dat E12,- (als dat tenminste de originele 5% lugols is want dat zie ik nergens staan)

Ik zou gewoon een flesje 15% bij Unlimited Health kopen als je er toch bent. Scheelt weer transportkosten.

En hoeveel je nodig hebt is per individu verschillend. Wil je echter een hogere dosis nemen dan zou ik mij eerst goed inlezen op het onderwerp.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.471
Berichten
501.458
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan