Vorige week een hysteroscopie gehad, een kijkoperatie in de baarmoeder om te kijken waardoor ik tussentijdse bloedingen heb.
Ze hebben niks kunnen vinden, geen vleesboom, poliep of baarmoederkanker en daar was ik wel blij mee.
Mijn baarmoeder zag er gezond en gaaf uit.
De arts gaf me 2 optie's, weer aan de pil en thermachoice.
Ik ben blij dat ik van de pil af ben, dus die optie viel voor mij al meteen af.
Dus dan maar de keus voor thermachoice.
Ze gaan dan tijdens een operatie met een soort ballon naar binnen en die vullen ze met een chemisch goedje, dat verwarmt wordt tot 87 graden en zo de boel dicht brand.
Ik was eigenlijk een beetje overdonderd en ben akkoord gegaan met die operatie.
Thuis aangekomen ben ik me gaan verdiepen in thermacoice en de ervaringen van andere vrouwen.
Nou, daar werd ik dus helemaal niet vrolijk van.
Weken waren sommige vrouwen uit de running en veel kregen zelfs morfine toegediend tegen de pijn.
Dit zag ik dus echt niet zitten en ben gaan nadenken over hoe en wat.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat het dus eigenlijk pure symptoombestrijding is en dat ik dan nog niet weet, waarom ik die tussentijdse bloedingen heb en waar het vandaan komt.
Ik heb vandaag dus bedankt voor de operatie en daar waren ze op het ziekenhuis helemaal niet blij mee.
Maar ik maak nog altijd zelf uit wat er met mijn lichaam gebeurt!
Ik wil gewoon weten, waar komt het vandaan en wat kan ik eraan doen en dat moet ik dus zelf zien uit te vissen.
Misschien weten jullie iets?
Ze hebben niks kunnen vinden, geen vleesboom, poliep of baarmoederkanker en daar was ik wel blij mee.
Mijn baarmoeder zag er gezond en gaaf uit.
De arts gaf me 2 optie's, weer aan de pil en thermachoice.
Ik ben blij dat ik van de pil af ben, dus die optie viel voor mij al meteen af.
Dus dan maar de keus voor thermachoice.
Ze gaan dan tijdens een operatie met een soort ballon naar binnen en die vullen ze met een chemisch goedje, dat verwarmt wordt tot 87 graden en zo de boel dicht brand.
Ik was eigenlijk een beetje overdonderd en ben akkoord gegaan met die operatie.
Thuis aangekomen ben ik me gaan verdiepen in thermacoice en de ervaringen van andere vrouwen.
Nou, daar werd ik dus helemaal niet vrolijk van.
Weken waren sommige vrouwen uit de running en veel kregen zelfs morfine toegediend tegen de pijn.
Dit zag ik dus echt niet zitten en ben gaan nadenken over hoe en wat.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat het dus eigenlijk pure symptoombestrijding is en dat ik dan nog niet weet, waarom ik die tussentijdse bloedingen heb en waar het vandaan komt.
Ik heb vandaag dus bedankt voor de operatie en daar waren ze op het ziekenhuis helemaal niet blij mee.
Maar ik maak nog altijd zelf uit wat er met mijn lichaam gebeurt!
Ik wil gewoon weten, waar komt het vandaan en wat kan ik eraan doen en dat moet ik dus zelf zien uit te vissen.
Misschien weten jullie iets?