Het grote bedrog

In oktober van 2011 gaf Dr. Rath een lezing in Berlijn, getiteld “Krebs, das ende einer Volkskrankheit” – “Kanker, het einde van een wijdverbreide ziekte”. Hoewel de titel doet vermoeden dat het over het genezen – dan wel voorkomen – van kanker gaat, blijft het daar niet bij. Na de pauze komt Rath met een heel aantal verrassende onthullingen over de farma-industrie en de rol van deze industrie in de geschiedenis én in het heden. Daarbij komt ook de Europese Unie aan bod.
Wie de onthullingen van Dr. Mattihas Rath, van 11 jaar geleden, in de hedendaagse context plaats, zou wel eens tot verhelderende inzichten kunnen komen.

Zelf lang geleden de hele video van hem al eens gezien.
Deze is NL ondertiteld en zeker de moeite waard.

 
Hij is goed die Matthias Rath!

En zijn ander door corrupte entiteiten gehate boek ..
Momenteel 'in onderhoud'
En waar de audio-versie van het boek stond ... uitgeschakeld ??

Deze doet het nog:

Gut, zou de nazi-EU een hekel aan dit boek hebben of zo. Feiten. Geen propaganda.
 
Oproep: stem voor het coronabedrog van Thierry Baudet, zodat dit boek van het jaar kan worden. Een grotere middelvinger kun je niet geven naar het linkse plebs 😂😂😂😂😂




(Even zoekfunctie gebruiken voor het boek.)
 
issuu.com
Ik heb dit boekje zo'n jaar of 10 geleden gekocht. Dan weet je gewoon dat de EU 100% de voortzetting is van de Nazi's.
 
Laatst bewerkt:
deze meme gaat over kerosene, of petroleum voor ons brand temeratuur maximaal 400 graden, smelt inderdaad een staal, kerosine of jetfuel heeft een brand temperatuur van maximaal 800 graden smelt ook geen staal 😁
Je moet dan wel actief zuurstof erbij vrotten want zelf jetfuel A komt niet tot 800 uit zichzelf volgens mij
 
Je moet dan wel actief zuurstof erbij vrotten want zelf jetfuel A komt niet tot 800 uit zichzelf volgens mij
Klopt is beide met zuurstof zonder zuurstof hebben petroleum en Jet A1 en JP 8 (militaire Jet Fuel) een vergelijkbaar ontbrandingspunt als diesel 240 graden ongeveer als ik me niet vergis 😉
 
Weer die flat earth shit? Ik ga hier een eind aan maken, ben er helemaal klaar mee. Vanaf nu worden alle flat earth posts door mij verwijderd. Als je voor deze flauwekul valt zoek dan maar een ander platform, niet hier.

Mike
 
Weer die flat earth shit? Ik ga hier een eind aan maken, ben er helemaal klaar mee. Vanaf nu worden alle flat earth posts door mij verwijderd. Als je voor deze flauwekul valt zoek dan maar een ander platform, niet hier.

Mike
Dit gaat er volgens mij over dat de mercator projectie niet klopt. Dat is een heel valide punt waarbij Groenland en Europa veel te groot is tov Afrika.

Kan je niks lelijks over zeggen. Tis moeilijk een bolletje op een plat vlak te tekenen.
 
Weer die flat earth shit? Ik ga hier een eind aan maken, ben er helemaal klaar mee. Vanaf nu worden alle flat earth posts door mij verwijderd. Als je voor deze flauwekul valt zoek dan maar een ander platform, niet hier.

Mike

Blijkbaar ben je op een pad, ik zal niet zeggen oorlogspad, waarbij open discussies over uiteenlopende onderwerpen niet boeiend/nuttig/valide/ interessant zijn.
Dat kan, en is vwmb prima
Maar ik denk dat ik dan binnenkort ook op een exit lijstje sta:)

Ik geef mijn bek namelijk graag een zet in alle richtingen.

Ik vind dat je overal over kan praten, of het platte aarde is, fraude bij nasa of de holocaust.
Onderwerpen zoals vaccinatieschade, stem fraude, financiële malversaties, zilver etc vind ik allemaal boeiend.

We gaan het zien, ik mis Ragnar nu al en Sailor werd al langer gemist.

Ik kan me voorstellen dat jij klaar bent met een discussie, prima, soms zijn andere mensen dat niet. Als dat betekend dat je vh forum afgegooid wordt, ok. Ook best.

We gaan het zien.

Ps

Ik weet niet welke vorm de aarde heeft.
Vrouwen zijn prima.
Bitcoin is goed om te hebben.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.813
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan