Het grote bedrog

Zijn we verbaasd? De belangen zijn groter geworden dan 2017, dus koste wat het kost zal je huidige nassi-regering moeten blijven zitten.

Is onderzocht hoe kiesraadpersoneel op stemlokaties is? Als het niet allemaal linksliberale zijn (die wel uit hun luie stoel komen voor hun "idealen / geloof") zijn het wellicht slapende gehersenspoelde schaapjes en brave slaafjes die hun steentje willen bijdragen in NSB-belang (Nationaal Staats Belang) om als een Pavlov-hond bij het horen van het belletje de ingeprogrammeerde haat tegen b.v. FvD, PVV, etc. te botvieren door: ... vernietigen stemmen, aanpassen (zodat ongeldig) stemmen, oops ... verkeerde D666 stapel, etc etc. Ik heb na het zien van de videobeelden van 2000mules geen illusie dat het in Nederland anders gaat (zij het dan met papieren stemmen in stembureaus + 3 miljoen poststemmen.

Net als USA ... massaal gaan stemmen inclusief alle 'boze niet-stemmers'. Ik heb niet zoveel vertrouwen meer in Bond Overheidszaken, maar heb de vorige keer na het stemmen meegedaan aan de actie 'stemmen onder voorwaarden'.
 
Bekijk bijlage 14538
Get well soon ... maar hoe zien we nu op het label of het grieptomaten waren.
Ik zeg: een Tomato Chain Reaction test (TCR-test 80 omwentelingen minimaal).
Ik zeg: helemaal geen processed producten.

Grappig dat etiket dat nog reclame maakt voor de geneeskracht van tomaten. Want die hebben tomaten ook vanwege de lycopeen die erin zit.
Ik heb toevallig net grote hoeveelheden tomatenpuree gekocht: veel bang voor je bucks en neemt niet zoveel ruimte in beslag tenminste: ''Een blikje tomatenpuree bevat evenveel lycopeen als in acht tomaten. Zie maar eens acht tomaten per dag weg te werken.'' https://mens-en-gezondheid.infonu.n...-lycopeen-tegen-rimpels-eet-tomatenpuree.html Geprocesste tomaten bevatten vaak meer lycopeen dan rauwe tomaten gek genoeg. Gisteren las ik ook over broccoli dat die meer sulfurofaan aanmaakt naarmate dat er meer in gesneden is. Dus eerst erin snijden. Dan twee dagen laten liggen, dan pas eten https://moniquevandervloed.nl/waarom-we-iedere-dag-broccoli-zouden-moeten-eten/
 
Laatst bewerkt:
Tomaten zijn nachtschades die toxisch ingrijpen op het centraal zenuwstelsel. De eerste biologische wapens die ooit werden ingezet waren op basis van nachtschadeconcentraten. Lekker gezond.

Mike
 
Tomaten zijn nachtschades die toxisch ingrijpen op het centraal zenuwstelsel. De eerste biologische wapens die ooit werden ingezet waren op basis van nachtschadeconcentraten. Lekker gezond.

Mike
Ok ja ik had het over lycopeen in tomaten dat helende eigenschappen heeft. En de toxiciteit van het nachtschadegebeuren zit bij tomaten vooral in de pitjes. Tegen de tomatenpitjes kan ik in elk geval ook niet. Bij aubergines zitten die pitjes overal en die moet ik daarom ook niet eten. Mensen eten bij tomaten de pitjes sneller dan bijv. de paprika's. Terwijl je ze bij de tomaten beter ook weghaalt. Bij aardappels zitten die toxinen vooral bij de scheuten. Gebieden daar rondom heen moet je goed wegsnijden uit de aardappel. Had ik wel eens niet goed gedaan en mijn hele lijf zat onder de netelroos.
 
Laatst bewerkt:
Mooi speurwerk weer van Daniël van der Tuin:

Een jaar vóór de epidemie heeft het Rijk een Denktank Desinformatie opgericht. De groep bestaat uit minimaal 35 ‘experts’. Zij mengen zich in het publieke debat op social media, televisie, in kranten en vakbladen. De deelnemers, waaronder wetenschappers en communicatiedeskundigen, beïnvloeden het publiek, zorgverleners en journalisten over de vermeende positieve effecten van coronavaccins. Dit doen zij in samenwerking met zes overheidsinstanties en grote techbedrijven zoals Google en Facebook. De denktank heeft een vertrouwelijk karakter. Dit blijkt uit een reconstructie met wob-documenten en andere officiële overheidsbronnen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.907
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan