Het grote bedrog

We gaan het zien, Zathras, we gaan het zien. Ik ben niet op het oorlogspad, maar ik pik geen attitude, zeker niet van vrouwen maar ook niet van een Ragnar die mij gaat verrellen dat ik niet zomaar iets kan zeggen op mijn eigen forum. Wat flat earth betreft, het is welbekend hoe fel ik ben als het gaat om dwaalsporen als flat earth, 5G, 5D, QFS, med beds, aliens, NESARA/GESARA, JFK Jr., Tartaria, zelfs als ze mogelijk een kern van waarheid hebben. De reden is dat er veel belangrijkere dingen zijn om te onderzoeken, waarbij voor mij de Q-posts leidend zijn. Er zijn andere platforms waar je naar hartelust kunt discussieren en jezelf helemaal.in kunt verliezen, bijv. op Telegran, be my guest. Ik heb veel geduld gehad met de flat earth-BS maar nu is het mooi geweest. Peace out.

Mike
 
Laatst bewerkt:
We gaan het zien, Zathras, we gaan het zien. Ik ben niet op het oorlogspad, maar ik pik geen attitude, zeker niet van vrouwen maar ook niet van een Ragnar die mij gaat verrellen dat ik niet zomaar iets kan zeggen op mijn eigen forum. Wat flat earth betreft, het is welbekend hoe fel ik ben als het gaat om dwaalsporen als flat earth, 5G, 5D, QFS, med beds, aliens, NESARA/GESARA, JFK Jr., Tartaria, zelfs als ze mogelijk een kern van waarheid hebben. De reden is dat er veel belangrijkere dingen zijn om te onderzoeken, waarbij voor mij de Q-posts leidend zijn. Er zijn andere platforms waar je naar hartelust kunt discussieren en jezelf helemaal.in kunt verliezen, bijv. op Telegran, be my guest. Ik heb veel geduld gehad met de flat earth-BS maar nu is het mooi geweest. Peace out.

Mike
Gelijk heb je, daarom is bv Sather ook goed, die stelt al die ¨info´ aan de kaak. Het is nl tijdverlies en simpel om als tonto weggezet te worden met bewijs.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Blijkbaar ben je op een pad, ik zal niet zeggen oorlogspad, waarbij open discussies over uiteenlopende onderwerpen niet boeiend/nuttig/valide/ interessant zijn.
Dat kan, en is vwmb prima
Maar ik denk dat ik dan binnenkort ook op een exit lijstje sta:)

Ik geef mijn bek namelijk graag een zet in alle richtingen.

Ik vind dat je overal over kan praten, of het platte aarde is, fraude bij nasa of de holocaust.
Onderwerpen zoals vaccinatieschade, stem fraude, financiële malversaties, zilver etc vind ik allemaal boeiend.

We gaan het zien, ik mis Ragnar nu al en Sailor werd al langer gemist.

Ik kan me voorstellen dat jij klaar bent met een discussie, prima, soms zijn andere mensen dat niet. Als dat betekend dat je vh forum afgegooid wordt, ok. Ook best.

We gaan het zien.

Ps

Ik weet niet welke vorm de aarde heeft.
Vrouwen zijn prima.
Bitcoin is goed om te hebben.
Zo zien we maar maar dat 'geloven' in een ronde aarde dus ook een (onverdraagzame) religie is.
 
Zo zien we maar maar dat 'geloven' in een ronde aarde dus ook een (onverdraagzame) religie is.
Volgens Cicero is religie het overdenken en -lezen van overtuigingen ipv de wijdverspreide betekenis van verbond van mensen en goden.
This noun of action was derived by Cicero from relegere "go through again" (in reading or in thought), from re- "again" (see re-) + legere "read" (see lecture (n.)). However, popular etymology among the later ancients (Servius, Lactantius, Augustine) and the interpretation of many modern writers connects it with religare "to bind fast" (see rely), via the notion of "place an obligation on," or "bond between humans and gods." In that case, the re- would be intensive. Another possible origin is religiens "careful," opposite of negligens.
 
Lucas 17 : 34 I tell you, on that night two people will be in one bed; one will be taken and the other left. 35 Two women will be grinding grain together; one will be taken and the other left.” [36]

Matteus 24 : 40 Two men will be in the field; one will be taken and the other left. 41 Two women will be grinding with a hand mill; one will be taken and the other left.

De ene gaat in bed, de andere staat op. Bewjs dat de aarde rond is.
 
Lucas 17 : 34 Ik zeg je, op die avond zullen twee mensen in één bed liggen; de ene wordt ingenomen en de andere links. 35 Twee vrouwen zullen samen graan malen; de ene zal worden genomen en de andere zal worden vertrokken." [36]

Matteus 24 : 40 Twee mannen zullen in het veld zijn; de ene wordt ingenomen en de andere links. 41 Twee vrouwen zullen malen met een handmolen; de ene wordt ingenomen en de andere links.

De ene gaat in bed, de andere staat op. Bewjs dat de aarde rond is.
Zo maar ff tussen door, maar ik mis eigenlijk een icoontje met de duim naar beneden.
 
Voel u niet aangesproken aub. Zoals gezegd: Zomaar ff tussen door...
Voel me ook niet persoonlijk aangesproken, dacht mischien dat je de uitleg niet goed vond.

En ik vind echter dat die neerwaartse duim er niet dient te zijn. Als je niet akkoord gaat met iets, gewoon even meedelen en je standpunt /argumenten kenbaar maken.
 
Conventionele wetenschap beweert dat de aarde 4,5 miljard jaar oud is.


De oudste landmassa zou ongeveer 2,8-3,6 miljard jaar oud zijn.
Supercontinent nameAge (Ma)Period/Era RangeComment
Vaalbara3,636–2,803Eoarchean-MesoarcheanAlso described as a supercraton or just a continent[8]
Ur2,803–2,408Mesoarchean-SiderianDescribed as both a continent[2] and a supercontinent[9]
Kenorland2,720–2,114Neoarchean-RhyacianAlternatively the continents may have formed into two groupings Superia and Sclavia[10][4]
Arctica2,114–1,995Rhyacian-OrosirianNot generally regarded as a supercontinent, depending on definition[2]
Atlantica1,991–1,124Orosirian-StenianNot generally regarded as a supercontinent, depending on definition[2]
Columbia (Nuna)1,820–1,350Orosirian-Ectasian[10]
Rodinia1,130–750Stenian-Tonian[10]
Pannotia633–573Ediacaran[10]
Gondwana550–175Ediacaran-JurassicFrom the Carboniferous, formed part of Pangaea,[4] not always regarded as a supercontinent[11]
Pangaea336–175Carboniferous-Jurassic
Men verklaart echter niet hoe Vaalbara is ontstaan.
Bovendien rijst bij mij de vraag of er dan de eerste 0,9-1,7 miljard jaar geen land was of hoe de landkaart er toen uitgezien heeft.
Daardoor lijkt land op aarde, net als de oerknal en leven op aarde vanuit het niks ontstaan te zijn.

Wat dat betreft biedt een scheppingsverhaal van monotheïsten, polytheïsten en mensen die die geloven in het filosofische concept Onbewogen Beweger een sluitende verklaring.

Ps Apart is tevens dat de hedendaagse gebergten en oceanen allen gedateerd worden hooguit rond de half miljard jaar.
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk iemand met een wat geloofwaardigere kijk op het hele Flat Earth-gebeuren - onze eigen Nederlandse anon, QTime:

IMG_20230117_173923_256.jpg

I personally lean more to the following theory that it’s a infinite plane with extra lands beyond Antartica when seen as the land surrounding our seas as seen in this 7th century map found in Buddhist monastery and published in the Hawaiian Gazette in 1907.

Again not claiming to know But
we should have the freedom to find out and travel freely but we can’t outside the offered guarded tours that cost 10 of thousands of dollars were you only see a small piece of the shore of Antarctica


Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.875
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan