help help!!!!!!!!!!

G

Guest

Guest
ik heb dus H202 3% gekocht om voor mezelf in de sole te doen.

is het verstandig om het ook aan mijn kinderen van 10 en 7 jaar te geven?

ik bedoel heeft het voor hun meer waarde als ik het geeft, ivm de ppd-nos en de adhd.

kan iemand het mij uitleggen, en graag hoeveel druppels om mee te beginnen.

ik weet dat er een hele hoop op het forum staat oven H202, maar het duizeld me als ik het lees want ik kan me op dit moment erg slecht concentreren

nu hoor ik net een aantal uren geleden dat mijn zusje(waar ik echt een hechte moeder/kind band mee heb)een bult in haar borst heeft zitten,ECHT ZO VERSCHRIKKELIJK ZEG~!!!we zijn zo bang dat het mis is.

zij lijdt echt zo erg stress vol leven, een relatie die echt beneden peil is en een zeer gehandicapte dochter van 11jaar, zeer hoge geld schulden enz enz.

maandag gaan we samen naar het z.h voor een mammografi en een echo, maar ik kan al wat voor haar doen met die h202,dat weet ik MAAR IK DURF NOG NIET ZO GOED.

hebben jullie tips of ook nog andere tips??

gr lola

 
Lola mij overkwam hetzelfde, juli vorig jaar voelde ik ook een bult in mijn linker borst.

Heb er nog een week mee rondgelopen omdat ik dacht dat het van het sporten kwam. Ik had flinke spierpijn. Ook ik heb een leven vol stress gehad. Op mijn 18e zwaar gewond door een aanrijding van een dronken automobilist. Ben altijd minder valide gebleven.

Maandag's naar de dokter en s'middags zat ik hier al in het Flevoziekenhuis. In diezelfde week 3 scans hier en in AMC. Vrijdag de uitslag. Het was foute boel.

Slotervaart heeft een mammapoli waar je elke dag naar toe kan. Waarom gaat je zusje maandag pas? Je heb een goeie relatie met je zusje. Is ze ouder dan je?

Kijk of je Star of Bethlehem kan krijgen van Bach. Dit is rustgevend. Voorlopig moet je eerst afwachten wat het is. Misschien is het wel goedaardig/cyste

Sterkte Lola.

Aagje

 
Hoi Lola,

Vwb de h202 kan ik je niet helpen, maar ik zou ook verontrust raken als mijn zus een knobbel in haar borst had.

Een knobbel kan nog vanalles betekenen trouwens, en hoeft niet meteen het ergste te zijn.

Mijn zus had pas ook een knobbel in haar borst en het bleek een cyste.

Die hebben ze in het ziekenhuis doorgeprikt en dat was dat toen.

Dan nog, stel het blijkt kanker: dan nog is borstkanker vaak minder ingrijpend dan dat het in de vitale organen zit al is het beide niet aangenaam.

En wat je zus kan doen: koolhydraatinname beperken zoniet stilzetten, haar lijf alkaliseren (zoń hoog mogelijke ph-waarde bereiken) en vitamine d-inname optimaliseren (denk aan de gefermenteerde levertraan in combinatie met de gefermenteerde boterolie van www.vitavie.nl ).

En/of regelmatige inname van budwigpapjes.

Leverdetoxen: mariadistelzaadjes / 2-daagse galleverreinigingen / paardebloemwortel.

sterkte voor je zus en jou!

 
aagje ik heb idd een goede band met haar, en waarom ze niet naar slotervaart weet ik eigenlijk niet,te ver weg denk ik.

hier in het hofpoort kon het pas maandag.

ik ben ouder dan haar ik 39 en zij bijna 38.

dus H202 kan dus niets voor haar betekenen??!!dacht juist van wel.

lievergezond ik ga de aanbevolen dingen van jullie met haar bespreken.

maar ik gebruik nu al de levertraan met boterolie gekocht bij vitavie.nl en mijn moeder ook maar wij hebben beiden last van obstipatie hoe kan dat?kunnen we daar wat mee???

gr lola

 
Quote:
dus H202 kan dus niets voor haar betekenen??!!dacht juist van wel.


Je begrijpt de woorden van Lievergezond verkeerd. Ze zegt dat ze je hiermee niet kan helpen, ze zegt niet dat het niet helpt. Email me anders even op westonprice.nl@gmail.com.

Mike

 
Quote:
maar ik gebruik nu al de levertraan met boterolie gekocht bij vitavie.nl en mijn moeder ook maar wij hebben beiden last van obstipatie hoe kan dat?


De H2O2 werkt ontgiftend en er komt heel veel ineens los. Als je lever e.e.a. niet vetoplosbaar kan maken en via de darmen kan lozen en je nieren het niet wateroplosbaar kunnen maken en het via de blaas kan lozen raak je verstopt. Je afvoercapaciteit is dus verzwakt, wat duidt op een verzwakte lever- en nierfunctie en daarmee dus een slechte ontgifting.

Mike

 
lees eens: chemo helpt bij kanker en de aarde is plat. De link staat op dit forum, maar met google vind je dit zo.

In Duitsland zit een hele beweging: menschen gegen crebs. Ontgifting/zuurstof toevoegen.

H202 kan zeker wat doen toch?, in Amerika gaan mensen zelfs in redelijke korte termijn erg hoog. De 35% verdunning, ik geloof tot wel 75 druppels. Ik weet niet of dit dan verdeeld is over 3 glazen.

( suikers schrappen en koolhydraten verminderen)

De ozongenerator zou ze kunnen proberen, kan ze tijdens het slapen aanzetten. Kosten: rond 50 euro.

Maar hopelijk valt het heel erg mee, de stress is slecht voor haar. maar met een slechte relatie en ernstig gehandicapte dochter en ook nog financiele problemen...gatver.

het is misschien cliche, maar, het is nooit zo donker, of het wordt weer licht.

Heel veel sterkte samen.

 
Mike heeft tegen mij gezegd dat je bij kanker wel tot 100 druppels kan gaan. Nu weet ik ook niet of hij nu 3 x 100 bedoelt of 3 x 35 ongeveer...

 
mijn opa is ook door gevolgen van leverkanker overleden maar die gebruikte het moermandieet en is toch uiteindelijk overleden maaar dat is wel al 30jaar geleden jammer genoeg......

 
Dat spijt me heel erg voor je opa Lola!

Koffieklysma´s zijn ook heel goed bij kanker, maar niet alleen bij kanker: goede detox.

Een collega van mij deed ook het moermandieet bij kanker: leeft 20 jaar daarna nog steeds.

Een kennis van mijn ouders deed ook het moermandieet bij vergevorderde kanker en bleef nog heel lang daarna leven.

Deze video van dr. Coldwell geeft mij kracht: dat kanker snel genezen kan worden:



 
Quote:
Mike heeft tegen mij gezegd dat je bij kanker wel tot 100 druppels kan gaan. Nu weet ik ook niet of hij nu 3 x 100 bedoelt of 3 x 35 ongeveer...


3 x 100.

Mike

 
Ik wil echt alles tegelijkertijd combineren en dan nog ben ik niet bang dat er iets gebeurd

 
Sorry voor m,n taalgebruik, ben nu ook niet helemaal nuchter

Shame on me

 
Leon,

Dit is een officiele waarschuwing. Ik waardeer je eerlijkheid als je zegt dat je posts onder invloed plaatst, maar je kunt voortaan maar beter alleen posten als je nuchter bent. Beter nog, je kunt voortaan beter alleen maar nuchter blijven en jezelf niet zo laten gaan. Ik begrijp dat je veel respect voor mij hebt. Uit respect voor mij en mijn forum dus niet meer onder invloed posten, OK?

Mike

 
Lola, nog iets: kanker die haalt vitamine c naar zich toe waarschijnlijk omdat het qua structuur zo lijkt op glucose, waar kanker zich mee voedt. Vitamine C doodt echter kankercellen. Een killer in disguise dus.

 
En wat zegt dr. Coldwell in bovenstaande video? Geen vlees en overgaan op rawfood.

Vind het al met al toch flink verwarrend hoor..

 
VINGERS IN JE OREN! Op het moment dat men begint over voeding waar je uitgemergeld van raakt, vingers meteen in de oren!

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.746
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan