Healing

G

Guest

Guest
Hoi allemaal,



Buiten mijn interesse in natuurlijke voeding en gezondheid ben ik bezig met healing, intuïtie en mediumschap.



Een healing geven is al zo oud als de mensheid. Als bijvoorbeeld een kindje op zijn knie valt, is het eerste wat een moeder doet haar hand er bovenop leggen om de pijn te verzachten. Mijn over-overgrootmoeder was hier al mee bezig en ik wil deze familielijn graag weer gaan voortzetten.



Intuïtie zie ik als het 'buikgevoel'. Bijvoorbeeld iemand komt met een glimlach op je af maar je voelt 'aan je water' dat er iets anders aan de hand is. Het aanvoelen en invoelen van andere mensen betekent dat je jezelf goed moet kennen... moet kunnen scheiden wat van jezelf is en wat van de ander.



Mediumschap is een breed begrip...Intuïtie en healing zijn onderdelen hiervan. Mijn passie ligt bij het ontdekken en ontwikkelen hiervan. Ik heb een 3-jarige opleiding gevolgd in Nederland en verschillende workshops gevolgd van Engelse leraren, waaronder 'Psychic detection' van Tony Stockwell, een topmedium dat nauw samenwerkt met de politie in Engeland.



Momenteel volg ik een 'Mentorship Program' bij Mavis Pittilla in Engeland en ga ook regelmatig naar het Arthur Findlay College in Stansted, Engeland.



Omdat ik nog in opleiding ben, zoek ik 'proefpersonen' om mee te oefenen, want oefening baart kunst :D



Info: monicbakker(at)gmail(dot)com



Groetjes,



Monic (fattymama)

 
hoi Fattymama, wat een leuk voorstel: healing: dat lijkt me wel wat.

In welke Nederlandse provincie bevind je je?

 
Nijmegen, oei, wel een mooie stad daar niet van, maar een beetje uit mijn richting.

Moet ff kijken hoe ik dat dan zal doen.

 
Monic,

Je bent goed bezig, ik heb eventjes je emailadres aangepast, anders ga je misschien veel spam ontvangen.
Quote:
Als bijvoorbeeld een kindje op zijn knie valt, is het eerste wat een moeder doet haar hand er bovenop leggen om de pijn te verzachten

Dat is grappig: als Co of ikzelf bezeerd raakt is het via quantum touch direkt te verlichten, dat gaat ook via de handen. Het werkt het sterkst als je het direct toepast.

Als we weer in NL zijn zouden wij graag proefpersoon willen zijn. Tegen die tijd informeren we wel even bij jou.

Succes verder met je opleiding.

Lia

 
Hoi Monic,

Lijk mij heel leuk en interessant om een proefpersoon te zijn! Ik woon aan de andere kant van de brug, dus fijn dichtbij. Ik stuur je wel een mailtje!

Fijne dag.

 
Ik zoek ook mensen om readings mee te oefenen.

Bij een 'psychic reading' lees ik je energieveld, je aura of hoe je het zelf ook wilt noemen. Ik lees niet je gedachten en voorspel ook niet de lottonummers, sorry :) Wat je met de informatie doet is en blijft je eigen verantwoordelijkheid. Je neemt je eigen beslissingen over je leven.

Bij een 'mediamieke reading' maak ik contact met je dierbaren die overgegaan zijn. Dit gebeurt door bewijzen te geven door o.a. het benoemen van de manier van overlijden, het ziekteproces, de band die jullie hadden, hun werk of hobby's, gezamelijke herinneringen enz. Ze komen altijd met een mooie boodschap en een consult is vaak erg ontroerend om mee te maken. Het leven gaat gewoon door, mensen die 'overgaan' behouden hun persoonlijkheid maar met veel meer inzichten. Ze willen je laten weten dat ze er nog steeds zijn en dat ze je steunen.

Fattymama

 
Hou fattymama,

Ik woon in de kop van nh,helaas een beetje te ver dus

Maar kun je ook wat met een reading via een foto?

Groetjes Danielle

 
Hoi monic,

Lijkt me heel leuk om proefpersoon te zijn bij jou. Ik heb zelf een cursus intuïtieve ontwikkeling gevolgd bij Nicole de Haas. Zij heeft ook een opleiding gevolgd bij het Arthur Findlay College.

 
@Poekie: Ik hoor het graag wanneer jullie weer terug zijn!

@Frida,Annes en Lay: Ben nu druk met de werkruimte bezig, als ie klaar is laat ik het weten...

@Danielle: Ik oefen op dit moment het liefst met iemand die tegenover me zit, dat vind ik persoonlijker en dan krijg ik ook meteen de feedback.

 
hey fattymama,

ik zit ongeveer 35 minuten van Nijmegen af en werp me op als proefkonijn :D als je iemand nodig hebt. Lijkt me apart om dit ook eens mee te maken.

 
@ Marijan, je woont lekker dichtbij! Zodra mijn werkruimte klaar is neem ik contact met je op, oké?

Dank jullie wel voor de spontane reacties :D

Monic

 
Hoi Fattymama, klinkt goed! Ik hoor het wel! Groetjes Frida.

 
Update werkruimte: ik heb een nieuwe werkplek op het oog...hoop het deze week te horen

 
♥ Heb een inspirerende werkruimte gevonden voor mijn oefenconsulten!

Ik volg het 'Mentorship Program' van Engels topmedium Mavis Pittilla en hoe meer ik kan oefenen hoe beter :).

Bij deze een oproep aan ieder die een consult wilt ontvangen of iemand kent die dat zou willen... Ik geef een 'psychic' consult (lees je energieveld) en/of een mediamiek consult, waarbij ik contact maak met een dierbare overledene.

Vanaf half maart ga ik in 'De Waarmakerij' in Nijmegen de oefenconsulten starten. De Waarmakerij werkt in de vorm van waardebepaling achteraf, dus dat wat je het waard vond, dat betaal je. Persoonlijk vind ik dit een mooie manier van uitwisseling.

Meer info volgt nog. Voor meer info of een afspraak kun je me mailen: monicbakker(at)gmail(punt)com

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.670
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan