Healing

Vanaf 14 maart kan ik starten met de oefenconsulten op 'de Waarmakerij' in Nijmegen. Om te beginnen elke donderdagochtend van 10 tot half 1.

Voor een afspraak kun je me een mailtje sturen: monicbakker(at)gmail(punt)com

:)

 
Hee Monic,

Wat jammer. Donderdagochtenden gaan voor mij niet lukken daar ik uit Leiden moet komen en dan ook nog met mijn zoontje zit. Nou, misschien in de toekomst een keer op een andere dag. Wie weet! Succes met je oefenconsulten in de Waarmakerij!

 
Hoi Lay,

We kunnen ook met Skype werken als je Skype hebt. Dan hoef je niet zo ver te reizen en het werkt even goed.

Mail me als je wilt: monicbakker(at)gmail(punt)com

 
Hoi Monic,

Wat fijn dat je het ook via Skype kunt doen. Scheelt me weer een reis heen en terug van 350 km. In principe kan ik wel elke donderdagochtend. Eind april ga ik waarschijnlijk wel een weekje naar Frankrijk. Dus mocht je er belang bij hebben om me een reading te geven hoor ik het graag van je.

 
@Annes,

mail je me even, dan maken we een afspraak :)

monicbakker(at)gmail(punt)com

 
Hoi allemaal,

Ik wil iedereen met wie ik mocht oefenen hartelijk bedanken voor de 'proefconsulten'!

Als voorbereiding op mijn praktijk heb ik mijn website nu af en online :)

www.butterflysound.org

Neem een kijkje en vertel me wat je ervan vindt.

Fattymama

 
Vindt het er ook mooi uitzien. Kan je bij contact je mailadres anders neerzetten, met een link ofzo? Je trekt op deze manier nogal wat spammers aan.

 
@Alexander: bedankt voor de tip. Gmail verwijdert spam automatisch.

 
Heb weleens gehoord dat het contact maken met bv overledenen ook gevaarlijk kan zijn.

Bv demonen die zich voor kunnen doen als een bekende.

Hoe denk je daarover fattymama?

Lijkt mij sowieso niet iets wat je zomaar moet doen.

Ikzelf ben niet van het medium gebeuren, maar al proefpersonen meegemaakt? ;)

 
Before I sink into the big sleep

I want to hear the scream of the butterfly.


Ik heb het altijd een prachtige tekst gevonden, vooral ook dat hij met zijn oor tegen de grond naar de aarde gaat luisteren. Maar goed, wat betekent het? Ik heb me het eigenlijk nooit afgevraagd. Heb jij enig idee ?

 
Quote:
Heb weleens gehoord dat het contact maken met bv overledenen ook gevaarlijk kan zijn.

Bv demonen die zich voor kunnen doen als een bekende.

Hoe denk je daarover fattymama?


Zoals ik het ervaar gebeurt de communicatie vanuit onvoorwaardelijke Liefde. Ik geloof niet in 'demonen', dat zijn kronkels van de geest, gecreëerd door religie, angst en onwetendheid.

Waar het om gaat is de (intelligente en liefdevolle) informatie die doorkomt, daaruit kan een gezond denkend mens zelf opmaken of het werkelijk van de 'spirituele wereld' komt of vanuit de persoon zelf.

 
@ Thijs

Geen flauw idee wat Jim Morrison hiermee bedoelde. Dat hij zwaar onder invloed was van drugs enz. is duidelijk, vandaar zijn 'big sleep' denk ik.

Het leven aan de andere kant gaat gewoon door, en daar zijn ze heel wat levendiger dan de meeste mensen hier op aarde. Hier verdwalen we maar al te vaak in dogma's en geloven in de illusie die we voorgeschoteld krijgen door de media, politiek en religie.

De levenslessen blijven bestaan, ook na dit leven, en je persoonlijke verantwoordelijkheid staat voorop.

Ik heb natuurlijk ook niet alle antwoorden maar voor mij is het duidelijk dat er niet zoiets is als 'the big sleep'

 
Fantastisch dit Monic:
Quote:
Tijdens een bezoek in een zorgcentrum in Bilthoven zong ik voor een dame met de ziekte van Parkinson. Haar schokkende bewegingen namen af en uiteindelijk stopte haar lichaam met trillen.


Wonderlijk hoe mensen met alzheimer ook nauwelijks kunnen praten, maar wel zingen in volzinnen.

Mijn vader was afatisch na een ongeluk, maar zingen kon hij ook in volzinnen.

 
@lievergezond: Dank je wel! En ja...heel mooi wat muziek en zang voor een effect hebben.

Groet,

fattymama

www.butterflysound.org

 
Hoi Monic,

Je site ziet er zuiver uit. Ik hoop dat je nog veel met ons mag gaan delen, via je site.

We houden het in de gaten.....

Succes met het helpen van mensen; dat je daar maar veel plezier in mag beleven, maar daar ben ik wel zeker van dat dat je wel goed afgaat.

Lia

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.989
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan