Hack

Ik zet het maar even hier neer:
ik had net een post geplaatst in het 'Terreur in Amerika' topic, maar die staat nu op de 2e bladzijde van 'Wereldpolitiek en achtergronden' met de vermelding dat ik de post 4 weken geleden heb geplaatst.

Raaarrrr....

Mark
 
Goh, ik had vorig jaar beloofd dat ik begin 2016 weer een bedrag zou overmaken. Dit omdat ik vind dat ik het afgelopen jaar weer zeer veel opgestoken heb en hier mijn dank voor wil tonen. Ik zie echter de button PayPal niet meer.

Hoe kan ik dit nu doen?

Dorothé
 
Zo Mike, ik heb het overgemaakt. Wanneer het er bij jou opstaat, weet ik niet. Kan wel even duren.
Hiermee wil ik mijn dank betuigen voor de vele informatie die ik in 2015 weer heb mogen ontvangen, dus voor mijn ontwaken.
Bedankt.

Dorothé
 
Jij ook bedankt, de donatie is binnen. Wie volgt? Bedenk dat ik dit allemaal GRATIS doe in mijn vrije tijd!

Mike
 
:)

Dit ontwaken is onbetaalbaar.
2013/2014 was het betreffende voeding en gezondheid.
2015 was het op gebied van geopolitiek.

Dorothé
 
Ik probeerde net dit bericht te plaatsen bij het onderwerp "plantaardige vezels" en later bij "prebiotica en probiotica" , maar lukte niet:

Tekort aan vezels bedreigt ons immuunsysteem
Gisteren om 10:36 door VVA | Bron: Daily Mail

We eten te weinig vezels en dat is nefast voor onze bacteriehuishouding. Althans dat beweren experts van de Amerikaanse Stanford School of Medicine. Zij ontdekten dat ons vezelarm dieet het voortbestaan van bepaalde bacteriën in de darm bedreigt, waardoor op lange termijn ons immuunsysteem en onze weefselontwikkeling gevaar loopt.






Ons hedendaags vezelarm dieet kan mogelijk onomkeerbare schade berokkenen aan de bacteriehuishouding in onze darmen. Dat heeft een recente studie uitgewezen. De bacteriën in de darmen floreren namelijk dankzij vezelrijke bestanddelen in graan, fruit en groenten, maar het voedingspatroon in geïndustrialiseerde landen is allesbehalve vezelrijk.

Dokter Justin Sonnenburg, hoofdonderzoeker aan de Stanford School of Medicine, haalde aan dat vezels de belangrijkste voedingsstof zijn voor bacteriën in de darm, waar we quasi niet zonder kunnen, omdat ze ziekteverwekkers weren, ons immuunsysteem trainen en helpen bij onze weefselontwikkeling.

"De extreem lage vezelinname is een zeer recente ontwikkeling in geïndustraliseerde landen. Wat de specifieke gevolgen voor toekomstige generaties zullen zijn, is niet geweten, maar een aantal eenvoudige ingrepen, zoals het niet wassen van onze handen na het tuinieren of het verminderen van het gebruik van antibiotica kunnen een stap in de juiste richting zijn. Alhoewel onze voeding er voor een groot stuk voor verantwoordelijk is dat het aantal bacteriën in de darm significant vermindert, spelen ook andere factoren, zoals de toename van keizersnedes en het misbruik van antibiotica een rol." http://www.hbvl.be/cnt/dmf20160114_02066956/te-weinig-vezels-eten-is-slecht-voor-gezondheid via http://leefbewust.com/2016/nieuws/150116.html
 
Lukt het nog om mijn bericht dan hier te plaatsen? Ik probeerde een bericht te plaatsen bij "plantaardige vezels" later bij "pre- en probiotica" maar het werd niets!
 
Meer mensen die email krijgen over het resetten van je wachtwoord?
Ik gok dat het een bot is en volgens mij wel eens eerder gebeurt. Toen niks gedaan en niks aan de hand.
 
Helaas krijg ik mijn reactie op een bericht in het voedingsdeel niet geplaatst. Wel al meerdere emails ontvangen zoals boven beschreven met verzoek tot reset van wachtwoord. Het forum is ook al lange tijd erg traag. Mogelijk weer hack of ander soort 'aanval'?
 
Ik zal Juglen vragen hier eens naar te kijken. Op welk onderwerp heb je gereageerd? Ik kan het waarschijnlijk alsnog wel plaatsen. Overigens zit DeSouza nog te wachten op een reactie van je over de levertraan.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
505.046
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan