Hack

maar er staat wel bij ‘verbeterd door Google’

Daarom zoekt ie ook zo goed.
Ken niet zonder de google
 
Ik heb het gevoel dat ik ook gestoord word bij het zoeken. Steeds verschijnen er berichten dat er iets niet goed gegaan is en dan moet ik alles weer afsluiten. Ik weet niet of dat er iets mee te doen heeft of aan mijn computer ligt. Maar in ieder geval wordt een alternatieve mening moeilijker vindbaar op internet via Google, begrijp ik uit het bericht hierboven. Ik heb vele alternatieve sites in mijn favorieten, misschien is dat wel een manier om de info te blijven krijgen.
 
Volgens Mike Rivero van whatreallyhappened.com is het Russische Yandex het beste alternatief voor Google. Yandex heeft ook een browser. Ik ga het eens proberen!

Mike
 
Mike, sorry dat ik nogmaals vraag. Heb je Yandex al geprobeerd? Zo ja, ben je er tevreden over en is het safe? Is het ook in orde om het te downloaden?

Bedankt
Dorothé
 
Ik moet sorry zeggen, want ik ben vergeten je vraag te beantwoorden. Ik moet zeggen dat ik nogal eenkennig ben. Ik kon niet wennen aan Yandex, zowel de browser als de zoekmachine niet, en ik ben weer terug naar Firefox.

Mike
 
Gisteren heb ik 4 maal geprobeerd om een reactie te plaatsen bij het topic 'ijzer te laag' maar die kwamen niet door op de een of andere manier.
Heeft iemand een idee waardoor?
 
Denk je dat Firefox dan safe is, beter dan Google?

Firefox is een browser, geen zoekmachine.

Mike
 
Chosteroliscool, je posts stonden in de spambox. Ik heb ze gedemarkeerd als spam en teruggeplaatst. Dubbele posts heb ik verwijderd. De spambox stond trouwens vol met posts van diverse forumleden die niet zijn gplaatst. Deze heb ik allemaal teruggezet.

Mike
 
Wellicht een beetje laat maar ik raad je DuckDuckGo aan als zoekmachine, Godsgeschenk.
Mozilla kun je ook in private modus gebruiken (als je een tabblad hebt geopend, Ctrl+Shift+P indrukken).
Nog beter is Tor Browser, maar dat heeft eigenlijk alleen zin als er meer mensen in jouw regio zijn die het gebruiken.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
505.051
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan