h2o2 hoe kan het, advies gevraagd

Dag Vitalinda,

Ik herken me in jou verhaal. Alleen heb ik nooi een burnout gehad maar ben momenteel herstellende van een maagontsteking door oa werkstress. Ik had 5 weken geleden accute maagontsteking en kon geen hap meer eten. Opkrabbelen gaat heel langzaam, maar het gaat beter. Ik was al jaren zo moe, gestresst door werkomstandigheden. Kheb me voorbij gehold en mijn lichaam heeft dit een halt toegeroepen.

Na de heftige ontsteking direct begonnen met bottenbouillon, solewater, rauwe melk, rauwmelkse roomboter en zelfgemaakte kefiryoghurt. En ik moet toegeven, het gaat langzaam, maar het ging wat beter met me. De stoelgang komt ook langzaam weer op gang maar was helemaal van slag. Ik at de eerste week een halve banaan en wat kefir, rauwe melk en solewater. meer ging er gewoon niet in. Week twee en klein beschuitje, rauwe roomboter en koudgeslingerde honing erbij en week drie een klein beetje warm zacht eten, bijna geen vlees. Lukte niet. Nu eet ik bijna weer normaal en ga de goede kant op. Misschien heb je wat aan mijn verhaal. Met dank aan dit forum en de informatie die ik vond.

Grappig om te vermelden dat ik de eerste week zo n behoefte had aan zoethout. Daarvoor kocht mn zoon de ouderwetse harde laurierdrop. Het hielp mn maag kalmeren! Soms moet je ook je gevoel (lees instincten) volgen. Heel belangrijk voor herstel.

 
Ik had de eerste paar weken ook last van misselijkheid (maar geen steken) na het innemen van H2O2, amar ik constateerde vanochtend dat ik al zeker een week geen misselijkheid meer voel. Ik gruwel alleen van de geur van H2O2. Dus innemen en vlug veel water er achteraan. Ik ga dan direct erg kwijlen. Mijn speekselklier krijgen een enorme boost. Ook gaat mijn neus een (half) uurtje lopen.

Het lijkt er dus op mijn lichaam de H2O2 beter kan verdragen, of anders gezegd, dat mijn maag beter functioneert. Ik hou voorlopig nog even netjes de 25-30 druppels 35% per dag (in de ochtend) aan.

Ennuh, ik heb mijn flesjes 3% en 35% nog niet gelabeld. Ik weet dat de 3% links staat en de 35% rechts, maar ik kan er maar beter een sticker op plakken om niet hetzelfde te ervaren als wat jij in je startpost beschrijft. ;-)

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan