H2O2 3x 25 druppels lijkt niet te werken

marinus

New member
Hola,

Inmiddels gebruik ik na een tijdje opbouwen nu twee weken 3x 25 druppels H2O per dag. Dit lijkt niet te werken.. m.a.w. ik merk geen reacties in mijn lijf.

In neem ze in tegelijk met een eetlepel kokosolie en cod liver oil in een glas warm water.

Ik ben tot nu toe nergens een hogere aanbevolen dosis van 3x 25 tegengekomen!

Ben ik nou imuum, zwaar vervuild van binnen of werkt de combo met kokosolie en cod lever niet?

Marinus

 
Allereerst moet ik je waarschuwen voor de combi van H202 in zo'n hoge dosering met vetten als kokosolie en levertraan! Wat je nl. doet is deze vetten oxideren, waardoor je schadelijke vrije radicalen creeert! NIET DOEN!

Ten tweede vermoed ik dat je een zeer ernstig zuurstoftekort hebt, waardoor je geen enkele reactie vertoont op een toch niet onaanzienlijke dosis. Voordat je nu nog verder gaat verhogen, probeer eerst maar eens pure H2O2 zonder geoxideerde vetten. Vergeet ook niet 1 uur voor de maaltijd en 2 uur na de maaltijd de H2O2 in te nemen, want anders krijg je allerlei foute zuurstofverbindingen met voedsel.

Mike

 
En 2 weken is ng niet erg lang hoor, ik denk eerder in maanden dan weken, misschien wel jaren.

De H202 kun je goed innemen als je wakker wordt, in een glas water, met eventueel sole/citroensap of appelazijn en lepeltje honing als je dit te zuur vindt.

En overdag ruim voor je maaltijd .

 
ah, tnx voor de informatie.

Heb je toevallig de info over de oxidatie met vetten bij de hand?

Ik ben benieuwd wat er gebeurd zonder het vet. Of die 25 druppels er dan ook harder inklappen.

btw nou zegt mijn vriendin al een tijdje dat ze de kokosolie om zo als klaar vet met water in te nemen niet vertrouwd. Het is om in te bakken zegt ze.

Goed gelovig dat ik ben trek mezelf nu in twijfel. Is de pure kokos in water wel goed?

Marinus

 
Pure kokos in water, daar is niks mis mee. Kokos is zowel warm als koud te nuttigen, in welke vorm dan ook.

Mike

 
Ik eet minimaal 3 eetlepels kokosvet zo in de mond, per dag. Heerlijk. Verder verwerk ik het ook in de smoothie en bak ik erin. Poets ik mijn tanden ermee, gebruik het als deo en als handcreme.

 
Voor zij die kokosvet gebruiken als tandpasta vermengd met H2O2, geeft dit dan geen problemen ivm het oxideren van vetten, indien je slechts een oplossing van 3% gebruikt of toch beter niet mengen?

 
@ Poekie ik gebruik 35%

Btw, zonder het te mixen met vet valkt het iets zwaarder binnen. Niet ondragelijk

 
Marinus,

Ik zou gewoon rustig verder opbouwen. Ik kon ook altijd met gemak die 25 druppels aan zonder bijzondere dingen te merken. Ben zelfs een keer tot de 38 gegaan. Gewoon rustig aan verder verhogen. Sommige kankerpatienten gaan geloof ik wel tot de 75 of 100 druppels!

 
Quote:
Vergeet ook niet 1 uur voor de maaltijd en 2 uur na de maaltijd de H2O2 in te nemen, want anders krijg je allerlei foute zuurstofverbindingen met voedsel.


Vallen onder deze eet pauzen ook rauwe melk en/met koffie?

 
Janse zei:

Quote:
Ben zelfs een keer tot de 38 gegaan


Hoe weet je dat de max bereikt is eigenlijk?

Nu zit ik te wachten op ontgiftigingsverschijnselen. Op diaree of braken. Tot nu toe heb ik nog steeds niets gemerkt. Mja maanden of zelfs jaren dat het kan duren zegt Dirtsa.

Hoe lang heeft het bij jullie geduurd voor je wist dat je op je max zat?

Marinus

 
Ik kreeg wekenlang last van mijn oog, dubbelzien, ik had hier enkele jaren terug een oogzenuwontsteking aan gehad. Toen ben ik wel behoorlijk terug gegaan in dosering, en gewacht tot mijn oog weer normaal deed. Daarna veel langzamer weer opgebouwd. Ik heb toen een schema aangehouden die in het boek staat van edmccabe.

Na enkele maanden weer langzaam terug naar onderhoudsdosering.

Zolang je nog helemaal niets merkt, en het staat je niet tegen, zou ik gewoon verder opbouwen.

Doe je je aantal druppels in ieder glas water? Dus 4 of 5 keer per dag?

 
Oh Ed kende ik nog niet.

Voor wie hem ook nog niet kent, zie hier een torrent met nog 2 seeds:

http://isohunt.com/torrent_details/215042161/?tab=summary

Ik zelf gebruik een glas van 200ml. Een uur voor ontbijt en twee uur daarna weer drupelen om een uur daarna weer te eten. Vervolgens weer twee uur wachten met druppelen om een uur later weer te kunnen eten. Dan is 3x per dag de hoeveelheid dat ik kan druppelen.

 
Ik ken iemand die me laatst vertelde dat ze inmiddels op 110 (!) druppels 35% zat per dag. Ze begint nu pas iets te merken: ze ziet er stukken beter uit en ervaart nu ontzuring, te merken aan zure ontlasting, oftewel melkzuur dat haar lichaam via de darmen verlaat.

Mike

 
Ongeloofelijk, ik kreeg die 38 al bijna niet naar binnen zonder te kotsen, maar 110! 8O

Dat je dat naar binnen krijgt zeg!

 
Hmm, ik dacht ook weinig te merken van H2O2 en wilde bijna een heel eind gaan ophogen. Inmiddels zit ik aan de Oxypowder en dat werkt wél heel goed, dus daar ga ik eerst nog even mee door voor ik weer ga proberen H2O2 omhoog te krijgen... Weet zelf ook niet goed waarom ik op Oxypowder heel sterk reageer, maar op H2O2 niet... Beide zuurstof zou je toch zeggen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.680
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan