H2O2 3x 25 druppels lijkt niet te werken

Ik zit inmiddels een paar weken op 3x 27. ik ging van 25 naar 30, dat gaf misselijkheid, op 27 gaat het goed op 28 weer misselijk. Devide & conquer dus, dat werkt goed. Nu lees ik in "the one minute cure" van Madison Cavanaugh dat ze aanraden na een paar weken weer af te gaan bouwen.

Omdat ik nog niets gemerkt heb kwa ontgiftigen vraag ik me af wat de volgende stap is. Doorgaan met de huidige dosis tot het ontgiftigen begint of de dosis wat geforceerd proberen te verhogen?

Het is me duidelijk geworden dat h2o2 een beetje freeweelen is. dwz zelf ervaren en varen op ervaring..

Nou ben ik wel benieuwd naarwat mccabe schrijft!

 
McCabe is geen voorstander van H2O2-therapie en ziet ozon als 'de koning' (zijn letterlijke woorden). Je hebt gelijk, H2O2 is maatwerk. Je hebt in ieder geval je 'plafond' ontdekt en dat is 30 druppels 35% 3 x per dag. Op het moment dat je dergelijk ongemak ervaart ben je aan het ontgiften. Afhankelijk van de mate waarin je bereid bent dergelijk ongemak (ontgifting) te ondergaan en het voor jou al of niet goed te doen is kun je de grens opzoeken of daar zelfs overheen gaan. De keuze is aan jou. Wat dit mij in ieder geval vertelt is dat je ernstig zuurstoftekort hebt. Het beste wat je van Ed McCabe kunt leren is de titel van zijn boek: Flood Your Body With Oxygen!

Mike

 
Tnx voor de tip.

Alleen vraag ik me af of het geurtje uit het ozon apparaat normaal is...

er lopen hier nog meer mensen in huis, die moeten natuurlijk geen hinder ondervinden

 
Het typische ozongeurtje is normaal. Sommige mensen hebben er een hekel aan, maar ik vind het eigenlijk wel wat hebben. Het is een beetje hetzelfde idee als wanneer je na een flinke onweersbui naar buiten gaat. Dan zitten er ook volop negatieve ionen in de lucht en hangt er ook een soort ozonluchtje.

 
Ik vind het geurtje vanaf het begin gewoon lekker, ook hier is niet iedereen diezelfde mening toegedaan. Overigens, na enkele dagen rook ik het helemaal niet meer, en ik hoor de anderen ook niet meer klagen.

 
Ik vind het ook prettig ruiken en mijn kat ook! Die zit met de neus omhoog in de kamer, alsof ze buiten de wind opsnuift!

Mike

 
In hele kleine ruimtes zou ik een beetje oppassen, maar gewoon voor in de huiskamer of slaapkamer kun je zoveel ozoneren als je wilt. Ga niet net als ik testen of je met je neus of mond pure ozon kunt gaan inademen, want hier houdt je hele pijnlijke longen aan over. Na een kwartiertje of iets langer is het wel weer over, maar erg fijn is het niet.

Succes!

 
Tekst van Mike: .....vertoont op een toch niet onaanzienlijke dosis. Voordat je nu nog verder gaat verhogen, probeer eerst maar eens pure H2O2 zonder geoxideerde vetten. Vergeet ook niet 1 uur voor de maaltijd en 2 uur na de maaltijd de H2O2 in te nemen, want anders krijg je allerlei foute zuurstofverbindingen met voedsel.

- Is het 1uur voor de maaltijd en dan ook een soort van verplicht een 2e keer 2 uur na de maaltijd?

Of is het meer een keuze, zoals een echte beginner met 1x per dag een glas van 250ml met een paar druppels?

- Zit ook aan allerlei natuurlijke middelen tegen lyme, vandaar dat ik heel voorzichtig wil zijn.

Kan dit het effect van die middelen teniet doen?

- Hoeveel druppels h202 3% kan ik het beste mee beginnen als ik echt met het minimale begin, dus in de ochtend een glas van 250 a 300ml?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.047
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan