Grootte lettertype Topics/forum

Ik vind het te klein om prettige te kunnen lezen dus ik zoom al op de pagina in met 'appeltje en +' (Apple computer).

Lia

 
Ik zou het inderdaad op de manier oplossen zoals Poekie het doet. Ieder kan dan zelf bepalen (gelukkig) welke grootte hij/zij het beste en lekkerste vind lezen.

 
Ik gebruik ook vaak de 'Appeltje en +' truc, maar op een volgende pagina is het toch weer klein...

 
Ik ben voor 1 maat groter. Zoals het nu is, is het niet erg groot. Op zich wel te lezen, maar het zou groter kunnen. 2 maten groter leest prettiger, maar ik heb het idee dat het dan wel onoverzichtelijk wordt op de een of andere manier. Dus vandaar dat ik er tussenin ga.

 
Juglen,

Als je de overzichtspagina vergroot en je klikt op een topic regel zonder dat je het in een nieuw tabblad opent blijft de tekst ook net zo groot als de overzichtspagina. Zodra je het in een nieuw tabblad opent (appeltje+shift) dan wordt de letter kleiner.

Lia

 
ik weet niet welke browser je gebruikt maar bij de meeste, firefox en chrome instellen dat je grotere lettertype wil hanteren of iets wil inzoomen... misschien heb je er wat aan.

 
Ik weet dat browsers deze mogelijkheid bieden. Deze post is ook om de interesse te peilen, we kunnen ook op de oude voet verder. Ik kan me ook voorstellen dat er mensen zijn die graag de letters een tikje groter zien.

 
ik snap je punt maar ik zie daarom meteen al niet meer de reden waarom de lettertype aangepast moet worden op de site... dit hoeft niet meer omdat de mensen dit zelf helemaal kunnen instellen. Je kan zelf, van alle websites, je persoonlijke lettertype en grootte instellen. Ok je moet er verstand van hebben maar het kan :)

Ik vraag me af of Mike daar aan wil beginnen. ;-)

 
Ik stel het altijd zelf in, met Ctrl en het scrollwieltje op de muis.

Maar ik ben gewend om de dingen zelfstandig te doen.

Lekker zo laten?

 
ik vind het prima zoals het is

ik maak de letters groter als ik daar behoefte aan heb

ben ook graag zelfstandig

overigens heb ik weer wat geleerd

Ctrl en scrollen op de muis

dat wist ik niet

bedankt painless

zo zie je maar weer ,nooit te oud om te leren

 
Ik kan het zo prima lezen, maar als er veel behoefte aan is, waarom niet? Mij maakt het niet zoveel uit :).

 
Ik sluit me aan bij Mike. En ik gebruik ook de Ctrl+muisscroll functie als ik iets wil vergroten of verkleinen.

 
oki, dan denk ik als ik het zo lees, dat we het beter zo kunnen laten!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.670
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan