Green smoothie met..........banaan

Dit verklaart waarom die ene kameel melk ging drinken! er klopt iets niets aan het voer van de kamelen daar (krachtvoer, een soort McDonald's voor kamelen/paarden/koeien), waardoor de kamelen tekorten oplopen die ze proberen met melk op te lossen. Althans, die ene volwassen kameel deed dat, die was waarschijnlijk net iets slimmer dan de anderen.

Mike

 
Ik heb die melk een poosje gedronken toen ik nog niet wist dat zuivel niet zo geschikt voor mij is. En ik vond het helemaal niet lekker. Rauwe koeienmelk smaakt wat dat betreft véél beter! Die is romiger en zoeter van smaak. Je kunt die kamelenmelk trouwens alleen maar in bevroren toestand krijgen. Zo rauw, vers van de kameel dat gaat niet. Ook niet als je naar de farm zelf reist. Ze maken er tegenwoordig ook kamelenbonbons van. Dat zal wel beter smaken maar is helemaal niet goed voor ons! :D

 
Breng Dennis maar niet op ideeen! Voor je het weet vat-ie het woord 'kamelenbonbon' letterlijk op en slacht hij een kameel om er bonbons van te maken! :mrgreen:

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.861
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan