Goede zaak?!

Het valt mij telkens weer op dat ze het in de media vooral hebben over het rauwe eten en niet het veganistische aspect ervan. Ik heb echt het idee dat dat komt doordat het niet politiek correct is om dierlijke eiwitten en vetten (teveel) te promoten.

"normale " veganistische voeding is ontoereikend m.i. maar rauw is het helemaal een ramp.

 
Wat een onwijs goed stuk!zal hem ook op Facebook delen,weet wel dat er toch niet op gereageerd zal worden.Merken jullie dat ook,dat veel mensen hun kop in het zand steken?

 
Reageerde vd week op Facebook op een stukje van iemand over vaccineren.Jeetje,kreeg heel haar facebook vrienden over me heen..hoe dom ik ben dat ik niet vaccineer,en dat mijn kind is beschermd dankzij hun gevaccineerde kinderen...

Kon linkjes sturen wat ik wilde,ze bleven door schetteren.Lezen het niet eens.Jammer.

Weet dat ik me er niet druk over moet maken,maar doe dat toch wel altijd.

 
Niet druk maken, zoals hier boven staat: er zijn veel struisvogels en we blijven een roepende in de woestijn.

Ik maak er niet druk meer om.

Weet je, je plant toch een zaadje en er is altijd wel iemand die er over na gaat denken en verder gaat zoeken.

Lia

 
Dat is waar Lia,

Er is er vast 1 tussen die schreeuwende struisvogels die na gaat denken.

 
Deze maand nog begint Francis Kenter een website:

http://nos.nl/artikel/469485-moeder-rauweter-begint-website.html

We zullen deze site hier natuurlijk kritisch volgen!

Mike

 
En haar dan misschien op andere gedachten kunnen brengen?

Zij weet vast niets over wapf

 
Als haar goeroe haar niet aan rauwmelkse producten krijgt, dan zal ik persoonlijk 0,0 energie in haar steken als het gaat over voorlichten over wapf. Ik ben wel erg benieuwd naar haar site en wat ze wil delen.

 
Mike schreef:

Quote:
Deze maand nog begint Francis Kenter een website


Is die website er nog gekomen, en bestaat hij nog?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.059
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan