Globalisten & Cultureel Marxisme


De politie en de fiscale opsporingsdienst FIOD hebben dinsdag in een bedrijfspand in het Groningse Ter Apelkanaal een illegale sigarettenfabriek opgerold. Drie mannen die er aan het werk waren, zijn aangehouden.

Een van de verdachten kwam vanwege een Duits onderzoek bij de politie in beeld. Het gaat om een 66-jarige man uit Stompwijk. Hij wordt in verband gebracht met het stelen van dure auto's, die hij naar Dubai zou verschepen. In dit onderzoek kwam zijn betrokkenheid bij de illegale sigarettenhandel naar voren.

Op verzoek van Duitsland deden de Nederlandse autoriteiten dinsdag een inval in het bedrijfspand. Daar werden 1,5 miljoen sigaretten en 18 dozen tabak aangetroffen. De goederen zijn in beslag genomen en vernietigd. Verder heeft de politie invallen gedaan in een boerderij in Alteveer en een bedrijfspand in Veendam, meldt RTV Noord.

De man uit Stompwijk wordt overgeleverd aan de Duitse autoriteiten. De twee andere verdachten, mannen van 40 en 46 jaar oud uit Litouwen, zitten nog vast in Nederland.
 
Laatst bewerkt:
Stoute mensen, het lijken wel poltici 🤓
Tja illegale sigaretten.
Ze doen net of het een wietplantage betreft of zo.
En dan nog. Daar trekken ze ook veel te hard van leer.
Hier kun je echt aan zien dat we in een communistisch land terecht gekomen zijn.
Mensen die hun werk doen worden als illegaal afgeschilderd.
Het steekt de overheid dat ze er geen torenhoge belasting overheen kunnen heffen.
 
Laatst bewerkt:
Het gedoe met dat je perse een mandje of winkelwagen moet hebben sinds die corona-tijd lijkt onschuldig, maar in Oostbloklanden werd het ook ingevoerd met het communisme: bijv. dit is een serie uit het voormalige Tsjecheslowakije van rond 1977 en daarin werd het mandje per klant ook zo aangespoord in de winkel. Het is een controleding o.i.d.:

 
Alles moet weg. Parkeergarages weg. Auto’s weg. Winkels weg. Horeca weg. Bezoekers weg. Inkomsten weg. Leefbaarheid weg. Boeren weg. Ondernemers weg. Drafbaan weg. Zwarte Piet weg. Vuurwerk weg. Inspraak weg. Democratie weg. Zoveel mogelijk weg!





Op 16 maart GroenLinks weg?
 

Bijlagen

  • 22578F16-F8A5-49F8-95F3-94AE0DCC426C.jpeg
    22578F16-F8A5-49F8-95F3-94AE0DCC426C.jpeg
    61,7 KB · Weergaven: 6
Het gedoe met dat je perse een mandje of winkelwagen moet hebben sinds die corona-tijd lijkt onschuldig, maar in Oostbloklanden werd het ook ingevoerd met het communisme: bijv. dit is een serie uit het voormalige Tsjecheslowakije van rond 1977 en daarin werd het mandje per klant ook zo aangespoord in de winkel. Het is een controleding o.i.d.:



Het lijkt onschuldig... of niet... ik heb er heuse discussies over gehad in winkels. Tot personeel dat weigerde mijn boodschappen te scannen! "Jij moet eerst een winkelwagen halen anders kun je niet afrekenen". beste reactie daarop was "kun jij mijn wagentje dan halen? want ik ben momenteel moeilijk ter been." 😁 klant is koning toch? Dan kon ik meestal betalen zonder wagentje, ik maakte er hun probleem en dan was het snel over. 😂😂

En personeel dat de halve winkel door schreeuwt, winkelwagen/mandje! Zielige figuren, met name ook de jonge medewerkers, niet normaal!

Ik koop meestal maar een paar producten, daar ga ik geen smerig winkelwagentje voor halen. En om wat? Afstand houden? Dat kan ook zonder winkelwagen, bovendien is er dan meer ruimte in de gangen.
Het is inderdaad een gedrag controle ding.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
🤣
Ook komen er emoji's voor verschillende genders. Zo wordt een genderneutrale emoji van een persoon met een kroon toegevoegd en kan een zwangere man worden afgebeeld.🤣🤣
 
🤣
Ook komen er emoji's voor verschillende genders. Zo wordt een genderneutrale emoji van een persoon met een kroon toegevoegd en kan een zwangere man worden afgebeeld.🤣🤣
Clownshow.
 
🤣
Ook komen er emoji's voor verschillende genders. Zo wordt een genderneutrale emoji van een persoon met een kroon toegevoegd en kan een zwangere man worden afgebeeld.🤣🤣
👆🧐 🤔👩‍💻🤷‍♀️

☕🍫👩‍💻🙋‍♀️
 
🤣
Ook komen er emoji's voor verschillende genders. Zo wordt een genderneutrale emoji van een persoon met een kroon toegevoegd en kan een zwangere man worden afgebeeld.🤣🤣
He he, eindelijk !
Blij mee 🤡
🤡🥳
 
  • Haha
Waarderingen: Surv

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.837
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan