Gezondheid

Wie weet is een hoop nog te verhelpen met voeding. Moeten ze maar net voor open staan. Wel eens gehoord van Afa algen? Wie weet dat dat nog van toegevoegde waarde kan zijn. Is een levenselixer.







Zijn ook wel wetenschappelijke artikelen over te vinden waaronder deze.
 

Bijlagen

  • OMCL2019-9481390.pdf
    1,8 MB · Weergaven: 3
GERIATRIE - FYSIOTHERAPIE

Iemand raadde mij aan geriatrie, zij zou me dan ook "door kunnen meten". Even gezocht maar niet gevonden, ik wil weten wat dat "doormeten"
inhoudt.
Iemand daar al eens mee te maken gehad?
In die tussentijd ga ik zelf verder zoeken.
 
Volgens mij wordt juglen zwaan ook steeds minder geloofwaardig , onverzadigde vetzuren, soja en zag nog 1 of 2 gekke punten
 
Ik vond een folder terug van een produkt dat ik destijds heb gebruikt. Er zit iets in dat op senna lijkt wat werking betreft. (Cascara Sagrada). Mijn arts adviseerde een beetje bitterzout maar dit lijkt me beter.
Ik moet zowiezo voorzichtig zijn met welk produkt dan ook.
Ik raad iedereen aan met darmproblemen om dit te bekijken.

Vandaag toch maar dit produkt besteld. Voordeel is dat ik zelf zoveel als ik wil kan slikken. eventueel ook in sinasappelsap. Mijn favoriete drankje.
 
Laatst bewerkt:
Ik vond een folder terug van een produkt dat ik destijds heb gebruikt. Er zit iets in dat op senna lijkt wat werking betreft. (Cascara Sagrada). Mijn arts adviseerde een beetje bitterzout maar dit lijkt me beter.
Ik moet zowiezo voorzichtig zijn met welk produkt dan ook.
Ik raad iedereen aan met darmproblemen om dit te bekijken.

Vandaag toch maar dit produkt besteld. Voordeel is dat ik zelf zoveel als ik wil kan slikken. eventueel ook in sinasappelsap. Mijn favoriete drankje.
Cascara Segrada is ook een bekend middel bij de Ray Peat community.
Voor mij heeft het nooit wat gedaan wat betreft verlichting van constipatie.

Senna is een naam die ik wel eens zie bij ibs-c/sibo kringen, maar daar lees ik vnl horrorverhalen over, dat t erge krampen e.d. veroorzaakt.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.750
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan