je vrouw zal inderdaad eerst veel moeten lezen en vooral veel afleren.
Kort gezegd: dierlijke verzadigde vetten omhoog (rauwe melk, vlees van grasgevoerde beesten, biologische eieren,slagroom ghee,roomboter en kokosvet ( de onverzadigde vetten, margarines en zonnebloemolie de deur uit) geen suikers meer, zoeten alleen nog met rauwe honing of billington's suiker, maar wen af van de zoete smaak.
Veel minder koolhydraten, granen hooguit de glutenvrije/quinoa/witte rijst, zoete bataat.
Levertraan met boterolie/ludol's jodium( 2 x 1 druppel per week)
Onze jongste, 11 jaar, volgt dit dieet inmiddels een maand of 2, en hij ziet er veel beter uit en is zeker afgevallen, deed dit overigens ivm eczeemklachten. Ook mijn man is samen met hem begonnen en is minstens 10 kg, maar ik denk meer, kwijt.
Wij maken zelf de yoghurt en kefir van de rauwe melk, heerlijk.
En mijn maakt iedere week zuurdesembrood van speltmeel, dat vindt de jongste heerlijk en ik eet dit af en toe met heerlijke eigengemaakte bouillon.
Overigens anders eten doe je inderdaad en vooral voor je gezondheid, bijkomend voordeel is dat je een gewicht terugkrijgt wat bij je past, en dat is niet het graadmagere, modellenachtige uiterlijk.
Ik kan haar aanraden eens een kennisavond te bezoeken waar Mike spreekt, staat bij agenda Mike, volgende week is hij in Zelhem.