Germaanse geneeskunde - De vijf biologische wetten van Dr. Ryke Hamer

Een gratis cursus Germaanse Geneeskunde

1705953045468.png

Beste,

Van zondag 8 november tot zondag 6 december 2020 – temidden een groeiende hysterie rond een virus dat niet bestond – verzorgde ik een online seminarie onder de titel “Gezondheid, een andere hypothese”. Hier namen bijna 300 mensen betalend aan deel. Met hun toestemming publiceer ik al die video’s nu gratis:

0. Dit is de inleiding tot die thematiek. Hou er rekening mee dat ik géén dokter ben, en ik hier dus gewoon een hypothese formuleer. Maar ik denk wel dat deze theorie over ziekte véél meer fenomenen verklaart dan de huidige virus-theorie.

GEAH O – Brecht Arnaert: “Enkele bedenkingen over het thema gezondheid” (Dogwalk) – 1:00u

1. Op zondag 8 november 2020 ging de eerste Aflevering door van het seminarie “Gezondheid, een andere hypothese”. In deze sessie wordt de vraag behandeld: “Wat is de definitie van gezondheid”, en het korte antwoord is dat een definitie onmogelijk is, omdat gezondheid een transcendentale notie is.

Eerst wordt uitgelegd wat daarmee wordt bedoeld, daarna wordt Zelf-heling als universeel principe toegelicht, en finaal wordt aangetoond dat indien niet vertrokken wordt van de holistische visie op gezondheid, de medische wetenschap eindigt in contradictie en absurditeit.

GEAH I – Brecht Arnaert: “Wat is de definitie van gezondheid?” (Lezing) – 1:22u

GEAH I – Brecht Arnaert: “Wat is de definitie van gezondheid?” (Vragen) – 0:23u

2. Op zondag 15 november 2020 ging de tweede aflevering door van het seminarie “Gezondheid, een andere hypothese”. In deze sessie wordt de vraag behandeld: “Wat is de functie van ziekte”, en het korte antwoord is dat wat wij “ziekte” noemen eigenlijk de tweede fase is van een schokverwerkingsproces.

Afhankelijk van de weefselsoort waaruit een orgaan is opgebouwd zullen de symptomen in deze tweede fase anders zijn, maar steeds dienen onze ‘ziekte’-symptomen om specifieke, lichaamseigen bacteriën te activeren die onze weefsels terug in hun oorspronkelijke toestand herstellen, nadat een schok is verwerkt.

Eerst wordt een uitstap gemaakt naar de embryologie, om zo de drie weefsellagen te kunnen situeren. Daarna worden de twee fases van elk schokverwerkingsproces besproken (koude fase & warme fase) en daarna wordt het concept “ziekte” zelf onder de loep genomen: wat wij nu nog zien als ziekte, is eigenlijk al de genezing.

GEAH II – Brecht Arnaert: “Wat is de functie van ziekte?”(Lezing) – 1:21u

GEAH II – Brecht Arnaert: “Wat is de functie van ziekte?” (Vragen) – 0:48u

3. Op zondag 22 november 2022 ging de derde aflevering door van het seminarie “Gezondheid, een andere hypothese”. In deze sessie wordt de vraag behandeld: “Hoe verklaren we “besmettelijke” ziektes”, en het korte antwoord is dat wat wij “besmettelijk” noemen het in wezen niet is.

GEAH III – Brecht Arnaert: “Hoe verklaren we besmettelijke ziektes?” (Lezing) – 1:40u

GEAH III – Brecht Arnaert: “Hoe verklaren we besmettelijke ziektes?” (Vragen) – 0:50u

4. Op zondag 29 november 2020 ging de vierde Aflevering door van het seminarie “Gezondheid, een andere hypothese”. In deze sessie wordt de vraag behandeld: “Waar ging de wetenschap in de fout”, en het korte antwoord is toen in de 19de eeuw een dualistische visie zich meester ging maken van de wetenschap, waardoor ziekte werd gezien als iets dat veroorzaakt werd door externe pathogenen.

Eerst wordt uitgelegd hoe de infectie-theorie een onbewezen hypothese is, en daarna hoe de virus-theorie een moderne variant is op de originele, bacteriële infectie-theorie. Tenslotte wordt ook aangetoond dat de virologie, als geheel, een pseudo-wetenschap is: virussen zijn nog nooit geïsoleerd, laat staan gedetermineerd. Hun “genoom” is het product van een consensusproces waar geen enkele grond in de realiteit voor bestaat.

GEAH IV – Brecht Arnaert: “Waar ging de wetenschap in de fout?” (Lezing) – 1:53u

GEAH IV – Brecht Arnaert: “Waar ging de wetenschap in de fout?” (Vragen) – 0:56m

5. Op zondag 6 december 2020 ging de vijfde en laatste Aflevering door van het seminarie “Gezondheid, een andere hypothese”. In deze sessie wordt de vraag behandeld: “Hoe kunnen we ziekte voorkomen”, en het korte antwoord is door ons op voorhand al in te enten, niet met één of ander vaccin, maar met een degelijke levensfilosofie die de meeste biologische schokken ex ante al kan voorkomen.

GEAH V – Brecht Arnaert: “Hoe kunnen we ziekte voorkomen?” (Lezing) – 2:06u

GEAH V – Brecht Arnaert: “Hoe kunnen we ziekte voorkomen?” (Vragen) – 0:36m

In totaal 12 uur en 55 minuten studiemateriaal.

Doe er uw voordeel mee.

Beste groeten,

Brecht Arnaert


 
Laatst bewerkt:

Wanneer je aan een arts vraagt wat de rol is van de hersenen bij ziekte, dan zullen ze allemaal de schouders ophalen. En dat terwijl ál onze organen één of meerdere controlecentra hebben in de hersenen, waarvandaan ze worden AANGESTUURD! Zo weet een MDL-arts b.v. niet dat je de aandoeningen van de maag, darm en lever, met uitzondering van de kleine kromming van de maag, gal en galwegen (die worden aangestuurd vanuit de post-sensorische cortex), met behulp van een CT-scan ook kunt diagnosticeren in de hersenstam en dat het werkgebied van de orthopeed zich bevindt in het hersenmerg. En dat de relais (“schakelaartjes”) die zij in dat “paneel” zullen aantreffen “aan” gaan staan na een specifieke vorm van stress, wat de psyche, hersenen en organen tot één biologische unit maakt, die altijd synchroon zijn met elkaar!

Maar een misschien nog wel grotere stap in het bewustzijn die artsen, maar vooral wij, “patiënten in spé”, zullen moeten maken, is dat wat wij ziekte noemen eigenlijk instinctieve aanpassingen zijn van het lichaam – of de herstelfase daarvan – die dienen voor de overleving van het individu of van de groep en hoe beter je dát begrijpt, hoe meer je je angst voor ziekte vervangt door vertrouwen in je lichaam, waardoor je levensverwachting – en kwaliteit van leven - spectaculair zal toenemen.

Op woensdagavond 7 februari mag ik de GNM nog een keer vertegenwoordigen bij Op Hodenpijl in Schipluiden. Kom jij ook naar deze prachtige kerk, om samen een kijkje te nemen, door het sleutelgat van de werkplaats van Moeder Natuur, naar de ware oorzaak van alles wat wij ziekte noemen?

Ik hoop u daar te zien!

Met vriendelijke groet,
Arjen Lievers


[Lange film, zelf niet bekeken]
 
Ik ken iemand die had de ziekte van Lyme opgelopen.
Hoe zou dat met Germaanse geneeskunde worden uitgelegd.
 
Als ik dat wil openen moet ik weer coocies accepteren.
Ik kan heel vaak tekst niet lezen vanwege alle reclame. ik klik alles weg als ik coocies moet accepteren.
Tenzij je voor zover ik weet betaalt om geen coocies te krijgen.
In plaats daarvan heb ik deze site geopend.

WIST U DAT? DE ZIEKTE VAN LYME​


Ik probeer te begrijpen hoe ziektes - die ontstaan zijn zoals Hamer het heeft opgeschreven - weer geheeld kunnen worden.
Lyme komt van buitenaf en is hardnekkig..
 
Wanneer is Lyme voor het eerst geconstateerd. Ik meen dat dat ooit wel eens in frage is gesteld. Er zijn labartoria in de hele wereld en wat frutselen ze daar allemaal? Ziektes? Malaria? Virussen?
Als dat zo is werkt dan die Germaanse Geneeskunde nog wel?
en dan komen we weer in de werkelijkheid van nu.
 
Wanneer is Lyme voor het eerst geconstateerd. Ik meen dat dat ooit wel eens in frage is gesteld. Er zijn labartoria in de hele wereld en wat frutselen ze daar allemaal? Ziektes? Malaria? Virussen?
Als dat zo is werkt dan die Germaanse Geneeskunde nog wel?
en dan komen we weer in de werkelijkheid van nu.
Naast stress is voedingstekorten de oorzaak van vele dingen.
Ik geloof dat Lyme halfverwege de jaren 70 is 'ontdekt'
 
Wanneer is Lyme voor het eerst geconstateerd. Ik meen dat dat ooit wel eens in frage is gesteld. Er zijn labartoria in de hele wereld en wat frutselen ze daar allemaal? Ziektes? Malaria? Virussen?
Als dat zo is werkt dan die Germaanse Geneeskunde nog wel?
en dan komen we weer in de werkelijkheid van nu.
Er zijn mensen die de zelfde symtomen kregen die bij lyme horen en die nooit door een teek gebeten zijn.
Lees dit artikel: https://danielderweduwen.be/de-ziekte-van-lyme-en-borreliose/ dan wordt het allemaal duidelijk.
 
Volgens mij heeft iedereen gelijk.

Het is een feit dat Lyme Disease het gevolg is van fysiek knutselwerk met teken, verricht door Amerikaanse biolabs met als doel om ofwel een bepaalde vijand van de VS aan te vallen, ofwel de mensheid als geheel.

De C19 'pandemie' heeft ons echter ook geleerd dat misschien wel 70% of meer van westerse bevolkingen totale hypochonders zijn, die een letterlijk ziekelijke vorm van aandachttrekkerij denken nodig te hebben om zichzelf een identiteit te verschaffen vanuit slachtofferschap.

Ik ga nu geen vrienden maken, maar deze identitificering met ziekte zie ik ook op dit forum terug bij Buterrfly, Truutje en Romagi. Interessant genoeg zijn dit allemaal VROUWEN en die grijpen nu eenmaal graag slachtofferschap aan als het ze uitkomt. Het feit dat meer dan de helft vsn de bevolking aan dit syndroom.leidt geeft aan hoe hopeloos gefeminiseerd onze samenleving is.

Lees 'The Biology of Belief' van Bruce Lipton. Eugenetica is vele malen krachtiger dan genetica. Mind over matter.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Er valt over dit onderwerp weer veel te lezen vandaag.

Ik kan iets vertellen over intuitie.
Ik heb gewerkt bij Berger & Co,, een kantoor waar "Het goede heertje" als boekhouder werkzaam was. Smorgens als de post was geweest ging hij de trap af om het op te halen. Er was een dag dat ik het haalde - wilde hem een plezier doen.
Fout fout fout. Met zijn elleboog duwde hij mij grof opzij en werd vreselijk boos. Ik wist dat er iets niet klopte. Waarom zo boos?
Totdat hij werd opgepakt door de politie wegens fraude.
Toen viel het kwartje.
 
Natuurlijk ben ik slachtoffer en in ieder geval mijn kinderen waarschuw ik om de artsen niet te geloven.
Dochter liep weg uithet ziekenhuis omdat ZE wilden opereren.
Kleinkind wordt vergiftigd met antibiotica door huisarts zonder over de schade te praten. Daar heb ik al eens over bericht.

Had ik ooit maar geweten wat ik nu weet.
40 jaar antibiotica en alle goede bacterien gedood.

Hoe te ontgiften​

Wil je leren ontgiften? Bekijk deze artikelen met enkele goede tips om aan de slag te gaan:

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.540
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan