jeetje Rapunzel, dat weet ik niet hoor. Maar als het gaps niet oplevert wat je wilt, je voelt je niet goed. Probeer dan, heel langzaam, iets uit. Kijk hoe je je voelt, hoe het valt ook.
Ik vond het loslaten van het eliminatie dieet ook eng hoor, ook al twijfelde ik al bijna een jaar. maar ja, ik had een bloedtest gehad, die gaf toch vast niet voor niets al die intoleranties aan. Dus... Maar uiteindelijk ben ik toch verder gaan kijken en heb dit weer los durven laten. heb dus mijn gevoel gevolgd, en dat voelt steeds beter hoor.
Het maakt mij sterker.
Ik had bij Gaps, ook al was ik erg onder de indruk van dit dieet/van de filmpjes, meteen weerstand in mijn lichaam. gewoon het niet meer op kunnen brengen, overal op letten.
Bij WP had ik dit totaal niet, dat voelde zo goed, daar werd ik vrolijk van om het te lezen.
Ik bak regelmatig pannekoek voor mijn zoontje, daar heb ik beter gevoel bij dan bij brood.
En soms eet ik er 1 mee, heerlijk. Maar ook vaak niet, dan heb ik er geen zin in gewoon.
( zelf mix gemaakt: speltmeel/gierstvlokken/boekweitmeel, eerst 3 eieren kloppen, melk erbij en zout, dan langzaam iedere keer wat meel erbij tot het dik genoeg is, roomboter smelten en dit erdoor roeren. Daardoor kun je de pannekoeken bakken zonder dat de boter verbrand in de pan)
Soms bak ik de pannekoek in reepjes even weer op met 2 eierdooiers, zalig. Dus genoeg vet, met wat graan dan.
Gisteren had ik reepjes pastinaak gebakken in roomboter, met quinoa, met spekjes en 2 gebakken eieren. Daar heb ik heel erg van genoten.
Maar soms ook neem ik 2 dagen achter elkaar alleen maar de appelsmoothie en rauwe melk. Dan heb ik daar meer dan genoeg aan.
Soms iets minder krampachtig leven, naar mijn idee wel heerlijk gezond natuurlijk, maar toch.