gedestilleerd water

Dankje Mike.

Ik ben benieuwd of (het ontbreken van) de kristallijne structuur uitsluitend te wijten is aan distillatie. Bronwater heeft zijn kracht nog door o.a. het kolken en de lage temperatuur. Bij een distillaat zijn niet alleen de mineralen e.d. verdwenen, ook is het water langdurig blootgesteld aan een hoge temperatuur en elektrisch veld. Ik verwacht dit later te kunnen herstructureren, water is een drager van zowel de onzichtbare energie als het stoffelijke (eigenlijk uiteindelijk ook energie).

Denk namelijk dat ik het toch ga proberen: distilleren, verrijken met diverse mineralen en daarna verlevendigen...
 
Ik ben trouwens benieuwd naar de ontdekkingen van de mannen van natuurpad.com (inderdaad, vanuit de koker van Sven Hulleman, die zijn rol als gecontroleerde oppositie dermate serieus neemt dat hij zelfs onderzoek doet naar mineralen, electriciteit en water)
Ze zijn namelijk van plan een elektronenmicroscoop aan te schaffen. Mijn verwachting is dat we Emoto-achtige beelden gaan zien vanuit deze stichting.
:cool:
 
Omgekeerde osmose is dood water, begin er niet aan. Het is ook niet meer levend te maken, gedestilleerd water wel.

Mike
Wij hebben hier een omgekeerd osmose apparaat met uv lamp. Dit om van water uit de plomp drinkwater te kunnen maken. Het drinken van dit verkregen water is dus niet aan te raden of is t zoals @JulianB zich afvraagt toch wel weer levend te krijgen? Ik drink t nu en vind t wel heel lekker en zacht water. Maar als er niets inzit tja dan 🤷🏼‍♀️

Vandaag ga ik proberen om drie flesjes met water te laten testen bij lokaal laboratorium. (In Portugal 🇵🇹 ) 1 met kraanwater
1 met water uit onze put (18meter diep met grondwater)
1 met water na doorloop osmose apparaat

Heel benieuwd wat daar uitkomt maar aan de andere kant, wat zijn de maatstaven/criteria van de test? Gaat toch om een mainstream laboratoria. Maar ik vind t t proberen en uitzoeken waard.

Sandra
 
Wij hebben hier een omgekeerd osmose apparaat met uv lamp. Dit om van water uit de plomp drinkwater te kunnen maken. Het drinken van dit verkregen water is dus niet aan te raden of is t zoals @JulianB zich afvraagt toch wel weer levend te krijgen? Ik drink t nu en vind t wel heel lekker en zacht water. Maar als er niets inzit tja dan 🤷🏼‍♀️

Vandaag ga ik proberen om drie flesjes met water te laten testen bij lokaal laboratorium. (In Portugal 🇵🇹 ) 1 met kraanwater
1 met water uit onze put (18meter diep met grondwater)
1 met water na doorloop osmose apparaat

Heel benieuwd wat daar uitkomt maar aan de andere kant, wat zijn de maatstaven/criteria van de test? Gaat toch om een mainstream laboratoria. Maar ik vind t t proberen en uitzoeken waard.

Sandra

Leuk als je je ervaring deelt van het onderzoek!
 
Leuk als je je ervaring deelt van het onderzoek!
Ga ik zeker doen. Moet nog naar t laboratorium toe. Kleine weerstand want daar doen ze ook de pcr fake testen. Maar goed, pick your battles. Hopen dat t ook lukt zonder een huisadres op te geven. Ze hoeven niet alles te weten.

sandra
 
Het kraantjeswater hier heeft heel veel kalk, na een 2tal weken zie je de aanslag al. Vermoedelijk zal het water uit de bergen dit ook hebben daar dat vnl het gesteente hier is. Mijn ouders hebben zoń osmose app en dat haalt inderdaad alles eruit. Nu was ik van plan dat ook te plaatsen om zo mijn leidingen en douche en wasmachine ed te sparen, maar wss ga ik dit lezend hier al voldoende hebben met een goede ontkalker. Ikmoet zeggen dat ik wel het water van mijn ouders drink. Mss terug beter naar het bergwater gaan dan ?
 
Het kraantjeswater hier heeft heel veel kalk, na een 2tal weken zie je de aanslag al. Vermoedelijk zal het water uit de bergen dit ook hebben daar dat vnl het gesteente hier is. Mijn ouders hebben zoń osmose app en dat haalt inderdaad alles eruit. Nu was ik van plan dat ook te plaatsen om zo mijn leidingen en douche en wasmachine ed te sparen, maar wss ga ik dit lezend hier al voldoende hebben met een goede ontkalker. Ikmoet zeggen dat ik wel het water van mijn ouders drink. Mss terug beter naar het bergwater gaan dan ?
Ik ga destilleren vanwege het kalk, maar ook eventuele zware metalen/toxinen/medicijnresten. Andere mineralen mogen er ook uit. Ik ga als een 'mad scientist' mijn eigen mineralen er weer instoppen.

Woon nu in een appartement met centrale watervoorziening, dus geen mogelijkheid tot het plaatsen van ontharder of osmose.
 
@JulianB wat denk jij van omgekeerde Osmose water? Is het water zo na filtering drinkbaar/gezond voor je of moet er van alles weer aan toegevoegd worden? Ik ben echt een leek leek op dit gebied.

Vandaag bij het laboratorium geweest, denk dat ik voor nu het laat bij het testen van het water uit onze put. Daar ik per test moet betalen en die niet gratis zijn helaas.
Kraanwater vertrouw ik sowieso niet. Dus dan heb ik nog het putwater en het water van de omgekeerde Osmose over.
Had ook niet hun gesteriliseerde flessen, die vandaag wel meegekregen. Morgen of overmorgen weer richting lab.

Hou je op de hoogte.
Sandra
 
@JulianB wat denk jij van omgekeerde Osmose water? Is het water zo na filtering drinkbaar/gezond voor je of moet er van alles weer aan toegevoegd worden? Ik ben echt een leek leek op dit gebied.
Het water is helemaal leeg, maar ook met brute mechanische kracht schoongeperst.

Ik vlieg het 'lege' water op 2 fronten aan:
  • Remineraliseren. Doe je dit niet dan 'rooft' het water mineralen uit je lichaam. Er zijn ook mensen die dit als iets positief zien: het water helpt je gemakkelijker toxinen af te voeren. Effecten schijnen vergelijkbaar te zijn met urinetherapie. Eh ja, je eigen pis drinken...
  • Verlevendigen. Idealiter met beweging, water moet kolken! Zelf heb ik overigens in deze woning niet voor beweging gekozen. Wat ik wel gedaan heb:
    • onderaan het distilleerapparaat, waar het schone water uit druppelt, heb ik 2 ringmagneten met dezelfde pool naar elkaar toe geplaatst (Ø:20mm x h:5mm, zéér sterk). Ze stoten elkaar niet af door een stalen sluitring die er tussen zit. De magnetische velden interfereren met elkaar waardoor water als het ware wordt gereset. Vergelijk het maar aan een magneet die je bij een casettebandje houdt...
    • Als de kan afgekoeld is voeg ik mineralen toe, momenteel (zit nog in experimenteerfase):
      • Sole (keltisch zeezout)
      • Mineralen druppels van Vitals, Concentrate geloof ik. Is ook van zeezout maar met nagenoeg geen natrium
      • Vulvinezuur (humus 'sap')
      • Dr. Schüssler celzouten, diverse soorten. Dit laat ik even staan en schenk het dan over. Dit product is namelijk gemaakt met lactose en wil ik niet meenemen.
      • Schiet me nog te binnen dat ik met zuiveringszout (natriumbicarbonaat) nog iets wil proberen... Is hier op het forum toch ook wel eens besproken toch?
    • Daarna gaat het water de koelkast in (gedurende de nacht), ik heb ervoor gekozen een onderzetter voor de kan te maken. Deze onderzetter kun je het best zien als een plat bord met hoge opstaande rand. Hier leg ik een mengsel van de volgende edelstenen:
      • Shungiet
      • Toermalijn
      • Blauwe topaas
      • Rozenkwarts
      • Amethist
      • Rode jaspis
      • Versteend hout
      • Bergkristal
      • Muskoviet
    • Het water krijgt vervolgens de nodige uurtjes om 'the good vibes' te absorberen...
    • En door te geven aan o.a. mij

Begrijp ik goed dat jij een omgekeerde osmose hebt? Ingebouwd?
 
Laatst bewerkt:
Het water is helemaal leeg, maar ook met brute mechanische kracht schoongeperst.

Ik vlieg het 'lege' water op 2 fronten aan:
  • Remineraliseren. Doe je dit niet dan 'rooft' het water mineralen uit je lichaam. Er zijn ook mensen die dit als iets positief zien: het water helpt je gemakkelijker toxinen af te voeren. Effecten schijnen vergelijkbaar te zijn met urinetherapie. Eh ja, je eigen pis drinken...
  • Verlevendigen. Idealiter met beweging, water moet kolken! Zelf heb ik overigens in deze woning niet voor beweging gekozen. Wat ik wel gedaan heb:
    • onderaan het distilleerapparaat, waar het schone water uit druppelt, heb ik 2 ringmagneten met dezelfde pool naar elkaar toe geplaatst (Ø:20mm x h:5mm, zéér sterk). Ze stoten elkaar niet af door een stalen sluitring die er tussen zit. De magnetische velden interfereren met elkaar waardoor water als het ware wordt gereset. Vergelijk het maar aan een magneet die je bij een casettebandje houdt...
    • Als de kan afgekoeld is voeg ik mineralen toe, momenteel (zit nog in experimenteerfase):
      • Sole (keltisch zeezout)
      • Mineralen druppels van Vitals, Concentrate geloof ik. Is ook van zeezout maar met nagenoeg geen natrium
      • Vulvinezuur (humus 'sap')
      • Dr. Schüssler celzouten, diverse soorten. Dit laat ik even staan en schenk het dan over. Dit product is namelijk gemaakt met lactose en wil ik niet meenemen.
      • Schiet me nog te binnen dat ik met zuiveringszout (natriumbicarbonaat) nog iets wil proberen... Is hier op het forum toch ook wel eens besproken toch?
    • Daarna gaat het water de koelkast in (gedurende de nacht), ik heb ervoor gekozen een onderzetter voor de kan te maken. Deze onderzetter kun je het best zien als een plat bord met hoge opstaande rand. Hier leg ik een mengsel van de volgende edelstenen:
      • Shungiet
      • Toermalijn
      • Blauwe topaas
      • Rozenkwarts
      • Amethist
      • Rode jaspis
      • Versteend hout
      • Bergkristal
      • Muskoviet
    • Het water krijgt vervolgens de nodige uurtjes om 'the good vibes' te absorberen...
    • En door te geven aan o.a. mij

Begrijp ik goed dat jij een omgekeerde osmose hebt? Ingebouwd?
Hoi Julian,

Dank voor je uitgebreide reactie. 🙏🏼

Wow dus eigenlijk is t water van omgekeerde osmose dus helemaal niet gezond om te drinken. Of eventjes als je toxines afgevoerd zou willen hebben (wat iedereen wel wil lijkt mij)

Als ik altijd water uit omgekeerde Osmose apparaat wil drinken, dan zal ik t moeten verrijken met mineralen en zouten begrijp ik dus om geen roofbouw op mijn lijf te creëren?

Ja wij hebben een omgekeerde osmose apparaat. Niet ingebouwd maar staat los. Water vangen we op in jerrycans.
Woonden eerst op een boot en konden daarmee drinkwater uit de plomp maken en dat icm met onze zonnepanelen, waren we helemaal zelfvoorzienend.
Nu wonen wij in Portugal en willen t water uit de kraan eigenlijk niet drinken. Het water uit onze put ziet er echt mooi helder uit maar dat hoeft natuurlijk niks te zeggen.
*** ik ga van de week proberen t water uit de put te laten testen. Eindelijk 😉🙈. Hoop dat t lukt zonder adres af te hoeven geven. Ze willen hier namelijk op elke geslagen put belasting gaan heffen dus tja daar werken wij niet aan mee dus testen doen we alleen zonder adres en anders met een fake adres 😆🤪)

De 🧲, dat is hetzelfde als wat er in de uitzending van Sven Hulleman door Stef van Bremen besproken werd?

Merk jij nog smaak verschil in water direct uit filter, dan na toevoeging etc?

Ik vind t bijster interessant om te horen en lezen wat goed water, ademhaling, voeding etc al op een hele ‘simpele’ manier met je lijf en gezondheid kan doen. Ik ben pas vrij recent begonnen met echt bewust bezig te zijn met mijn eten en drinken etc. Doe dat nu alleen nog maar biologisch. (Hier nu eigen moestuin- en kruidenspiraal opgestart, eigen fruit- olijf en notenbomen al in volwassen maar ook jonge vorm) Eet zo min mogelijk uit potjes of iig met meerdere ingrediënten bij elkaar. Was vegetarisch maar merkte echt dat mijn lijf t vlees en dan t rode vlees mistte. Dus dat is weer lekker terug op t menu. Kippen voor de eitjes en hopelijk twee geiten komen er in de winter aan.

En ja dat natriumbicarbonaat is idd heel veel vaker besproken. Zie t oa terug in de topic Stille wateren, Diepe gronden.

Ik laat t je weten als ik de test uitslagen heb. Schijnt acht werkdagen te duren.

Sandra
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jij ook bedankt voor je uitgebreide reactie, leuk om te lezen! Ik weet ook niet wat 'waar' is, vertel het slechts vanuit mijn gezichtspunt...
Wow dus eigenlijk is t water van omgekeerde osmose dus helemaal niet gezond om te drinken. Of eventjes als je toxines afgevoerd zou willen hebben (wat iedereen wel wil lijkt mij)

Als ik altijd water uit omgekeerde Osmose apparaat wil drinken, dan zal ik t moeten verrijken met mineralen en zouten begrijp ik dus om geen roofbouw op mijn lijf te creëren?
Hier ben ik dus nog niet uit. Inderdaad is mijn interesse weer wat aangezwengeld door Sven Hulleman. Hij zit ook in het kamp dat dit lege water niet slecht is. Hij noemt het 'hongerig' water, klaar om het lichaam te helpen met afvoeren. Denk dat als je dit gaat doen, het verlevendigen met magneten, edelstenen, werveling, geluid, licht of vorm alsnog een goed idee is.
Als ik het nu zou moeten zeggen voelt 's ochtends vroeg na het opstaan als een logisch moment om bijv. één glas 'leeg' water te drinken. Of een aantal dagen achter elkaar als je een detox-kuurtje doet.
Ik drink het nu in ieder geval niet 'leeg'.
Ja wij hebben een omgekeerde osmose apparaat. Niet ingebouwd maar staat los. Water vangen we op in jerrycans.
Woonden eerst op een boot en konden daarmee drinkwater uit de plomp maken en dat icm met onze zonnepanelen, waren we helemaal zelfvoorzienend.
Nu wonen wij in Portugal en willen t water uit de kraan eigenlijk niet drinken. Het water uit onze put ziet er echt mooi helder uit maar dat hoeft natuurlijk niks te zeggen.
Handig als je het toch al had om mee te experimenteren. Maar jullie hebben het dus al wel eerder gedronken...
Ben benieuwd hoor, m.b.t. de put, nu begrijp ik het pas goed wat je ermee bedoelde.
Ze willen hier namelijk op elke geslagen put belasting gaan heffen
...but you will be happy
De 🧲, dat is hetzelfde als wat er in de uitzending van Sven Hulleman door Stef van Bremen besproken werd?

Merk jij nog smaak verschil in water direct uit filter, dan na toevoeging etc?
Klopt, letterlijk van hem! Heb eerder met magneten gewerkt, maar zo'n ronde waar het buisje doorheen steekt (bij hem een trechter) vond ik geniaal gevonden!

Ja smaak is na magneten direct zachter. Ook lijkt het water een stuk stroperiger, als ik het schenk vormt het een prachtige straal. De watermoleculen lijken zich te verkleven aan elkaar.
Ik vind t bijster interessant om te horen en lezen wat goed water, ademhaling, voeding etc al op een hele ‘simpele’ manier met je lijf en gezondheid kan doen. Ik ben pas vrij recent begonnen met echt bewust bezig te zijn met mijn eten en drinken etc. Doe dat nu alleen nog maar biologisch. (Hier nu eigen moestuin- en kruidenspiraal opgestart, eigen fruit- olijf en notenbomen al in volwassen maar ook jonge vorm) Eet zo min mogelijk uit potjes of iig met meerdere ingrediënten bij elkaar. Was vegetarisch maar merkte echt dat mijn lijf t vlees en dan t rode vlees mistte. Dus dat is weer lekker terug op t menu. Kippen voor de eitjes en hopelijk twee geiten komen er in de winter aan.
Heerlijk! Het proces om ermee bezig te zijn is al leuk he. Leuk zo met een eigen tuin. En het klimaat in Portugal biedt kansen voor wat andere planten dan in NL.
En ja dat natriumbicarbonaat is idd heel veel vaker besproken. Zie t oa terug in de topic Stille wateren, Diepe gronden.
Dankje. Ik moet me nog ff inlezen, was ook een notitie voor mezelf :)
 
Bijgevoegd een pdf waarin een studie in opdracht van de WHO over de gezondheidsvoordelen of -nadelen van gedemineraliseerd water wordt beschreven. Nu zul je meteen zeggen: maar diezelfde WHO is toch niet te vertrouwen, zeker niet sinds het ontstaan van de fake coronacrisis van 2020/21? Ja, dat klopt, maar bedenk dat een gigantische organisatie als de WHO niet volledig corrupt is en dat er ook goede wetenschap vandaan kan komen. Dit document bevat m.i. geen fopwetenschap en de conclusies zijn uiterst genuanceerd. In essentie komt het neer op het volgende:

Gedemineraliseerd water is agressief water dat potentieel schadelijk is wanneer het voor menselijk gebruik wordt geconsumeerd, zonder dat het geremineraliseerd wordt. De suggestie wordt gewekt dat dit water wel OK is mits de mineralen opnieuw worden toegevoegd, maar dit waag ik zeer te betwijfelen.

Wat nu volgt is mijn persoonlijke mening en staat niet in de bijgevoegde pdf: ik ben van mening dat gedemineraliseerd water zo dood als een pier is en dat het niet meer opnieuw tot leven te brengen is door simpelweg wat mineralen (of bepaalde fermentatiezuren, zoals sommige mensen doen) toe te voegen. Kortom, in mijn optiek is gedemineraliseerd water, hetzij via destillatie, hetzij via omgekeerde osmose, schadelijk. Kangen-water is een veel betere en gezondere optie. Niet voor niets ben ik pas na vele jaren onderzoek naar water uitgekomen op geioniseerd water.

Mike
 

Bijlagen

  • WHO against reverse osmose.pdf
    212,1 KB · Weergaven: 4
Bijgevoegd een pdf waarin een studie in opdracht van de WHO over de gezondheidsvoordelen of -nadelen van gedemineraliseerd water wordt beschreven. Nu zul je meteen zeggen: maar diezelfde WHO is toch niet te vertrouwen, zeker niet sinds het ontstaan van de fake coronacrisis van 2020/21? Ja, dat klopt, maar bedenk dat een gigantische organisatie als de WHO niet volledig corrupt is en dat er ook goede wetenschap vandaan kan komen. Dit document bevat m.i. geen fopwetenschap en de conclusies zijn uiterst genuanceerd. In essentie komt het neer op het volgende:

Gedemineraliseerd water is agressief water dat potentieel schadelijk is wanneer het voor menselijk gebruik wordt geconsumeerd, zonder dat het geremineraliseerd wordt. De suggestie wordt gewekt dat dit water wel OK is mits de mineralen opnieuw worden toegevoegd, maar dit waag ik zeer te betwijfelen.

Wat nu volgt is mijn persoonlijke mening en staat niet in de bijgevoegde pdf: ik ben van mening dat gedemineraliseerd water zo dood als een pier is en dat het niet meer opnieuw tot leven te brengen is door simpelweg wat mineralen (of bepaalde fermentatiezuren, zoals sommige mensen doen) toe te voegen. Kortom, in mijn optiek is gedemineraliseerd water, hetzij via destillatie, hetzij via omgekeerde osmose, schadelijk. Kangen-water is een veel betere en gezondere optie. Niet voor niets ben ik pas na vele jaren onderzoek naar water uitgekomen op geioniseerd water.

Mike
En toch vraag ik mij dan nog steeds af als ik moet kiezen tussen water uit de kraan of fles OF water dat via omgekeerde osmose tot stand komt met in dat proces ook een remineralisatie filter, wat dan de beste keus is tussen mss wel twee foute keuzes. 🤷🏼‍♀️

Begrijp dat t Kangen water the best is maar dan ook best prijzig. En ja voor mijn gezondheid alles maar we moeten hier ook roeien met de riemen die we hebben.

Ik zie hier dat de lokale mensen t water wat uit de waterpunten die in elk dorpje te vinden zijn, gewoon drinken. En ze zien er gezond uit 😁. Veel mensen hier zijn wakker en weten van de chemtrails. Hebben vaak eigen waterput of watermijn. Eten biologisch. En hebben echt allemaal een eigen tuin met eten. (Wel lekker besproeid met een dagelijkse hoeveelheid chemtrail meuk natuurlijk. Naar u toegebracht vanaf Porto airport 🤪)

Sandra
 
Eens, dank voor het delen van deze pdf.

Denk zelf dat water wel te herstructureren is, aangezien het een drager van informatie is.

We gaan over een half jaar zien wat er onder de elektronenmicroscoop van Sven Hulleman en zijn medeonderzoekers gebeurt.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.812
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan