Gaat niet goed wat nog te doen

Als je het financieel kan dragen, bezoek dan eens een energetisch therapeut [zoals Asyra] die jou kan doormeten , je kan behandelen met frequenties en kan meten welke voeding niet geschikt voor je is [op dat moment]. Verder kan je ook eigen suppletie [zoals ivm] door laten meten of dit wel geschikt is voor je.

Wat ook geschikt is, is een spiertest zoals ze in de kinesiologie uitvoeren. Ik heb dit wel eens ervaren en het werkt wonderlijk wel bij het testen van welk product wel of niet geschikt voor je is. Je zal waar jij woont vast wel iemand vinden die daar meer van weet en je kan helpen. Vraag eens rond [in de 'alternatieve hoek'], veel mensen weten ervan zonder dat je naar een peut hoeft te rennen voor veel geld.
ik zal het overwegen,
 
nog even iets over antidepressiva, want daar kwam net iets over voorbij het op dit forum
ik heb een vergelijkbaar verhaal

heb in 2008 dergelijke middelen zelf ook geslikt en ze schreven steeds raardere middelen voor die helemaal niet hielpen en die ernstige bijwerkingen hadden. Er leek totaal geen controle op en ik slikte het 1 na het ander!!!! Op enigerlij moment was ik superverslaafd aan oxazepam en lag alleen nog maar in bed!!!

Wat later bleek is dat ik enorm slecht reageerde op nachtschades en dat veroorzaakte mijn spierklachten.
En er waren nog wat andere stress-gerelateerde klachten. Maar meteen maar anti-d voorschrijven is natuurlijk best heftig vanuit de reguliere gezondheidszorg gezien. Als ze het niet weten is het maar meteen psychisch. Ze doen maar wat. Het onderdeel voeding hebben ze idd totaal geen kaas van gegeten. Daarvan zeiden ze "gewoon veel groente eten".

En ja ze zeiden u komt hier nooit meer vanaf!!!! Niet te geloven.

Toen ben ik zelf gestopt met fluoxetine (wel aan de huisarts gevraagd, dit is een anti-depressivum dat je niet per se af hoeft te bouwen) En met de oxazepam. Ik zal er nog niet lang genoeg aan, dat ik niet meer kon stoppen. gelukkig.

NOu dat lukte mij heel goed, ben blij dat ik dit gedaan heb. Ik zie ook mensen om mij heen van rond de 40 die het middel al jaaaren slikken. Het wordt enorm veel voorgeschreven (fluoxetine e.d.).

Zelf had ik door dit middel op een gegeven moment een soort brain fog, en kon niet meer bij mijn gevoel daarom ben ik ermee gestopt. Omdat op dit forum mij geadviseerd werd er onmiddellijk mee te stoppen had ik een extra motivatie omdat ik zelf nog twijfelde of het wel of niet goed was.
 
hoewel bij mij het wel rontgenschade is (te lang aan rontgenstraling blootgestaan, ja ik weet dat op dit forum ook rontgen wordt afgeraden), en klachten na de chirurgische ingreep, zou het iets kunnen zijn, hoewel ik niet zeker weet of voedingsadvies nu is wat ik nodig heb maar je weet nooit. Maar volgens mij kan dat ASYRA ook disbalansen meten. Hier in de buurt dit wel https://www.radts.nl/

Dat lijkt mij net zoiets!

Oja- ik ben door mijn stralingsgevoeligheid wel enigszins huiverig voor apparaten. Daar moet je als je gevoelig bent voor straling wel 'n beetje mee oppassen.
 
Laatst bewerkt:
ik heb (oorzaak al eerder benoemd) blijvend ontstoken tandvlees. Dit is schade door een behandeling bij een tandarts 3 jaar geleden. Rechtsboven de kies veel pijn. Hebben mensen hier ervaring mee, wat zou ik zelf kunnen doen om het te doen verminderen?
 
Er staat niet welke opleiding hij heeft en welke prijzen hij hanteert.
Zou voor mij niet goed genoeg zijn.
Zoek in je eigen buurt.
Hoi. Kennisje raadt deze dus wel aan. Zou goed kunnen zijn maar ik zie inderdaad geen opleiding. En drie uur reizen is niet praktisch als je voor een tweede consult moet. Tarieven staan er overigens wel op
 
Zoals eerder gemeld heb ik erge ontstekingen in mijn mond en een vieze smaak na een h202 spoeling bij de tandarts in de coronaperiode (dit was geen foodgrade). Helaas heb ik toen een rontgen laten maken in het ziekenhuis, omdat ik ook iets aan mijn kaak had (rontgen is achteraf gezien voor niets gemaakt). Nu heb ik vorig jaar een ontsteking aan m'n vinger gekregen, dit is chirurgisch verwijderd. Daarna begonnen er vervelende klachten wat ik ook al eerder beschreef. Ernstig toegenomen ontstekingen in/tussen de kiezen (ik heb echt veel pijn eraan) en ook een grijze tong. Wat zou ik kunnen doen? Ik heb wel een complementair arts opgezocht, maar gisteren noemde iemand ayurveda. Misschien heeft iemand een goed idee.

ps: big pharma maakt er inderdaad een puinhoop van.
 
Zoals eerder gemeld heb ik erge ontstekingen in mijn mond en een vieze smaak na een h202 spoeling bij de tandarts in de coronaperiode (dit was geen foodgrade). Helaas heb ik toen een rontgen laten maken in het ziekenhuis, omdat ik ook iets aan mijn kaak had (rontgen is achteraf gezien voor niets gemaakt). Nu heb ik vorig jaar een ontsteking aan m'n vinger gekregen, dit is chirurgisch verwijderd. Daarna begonnen er vervelende klachten wat ik ook al eerder beschreef. Ernstig toegenomen ontstekingen in/tussen de kiezen (ik heb echt veel pijn eraan) en ook een grijze tong. Wat zou ik kunnen doen? Ik heb wel een complementair arts opgezocht, maar gisteren noemde iemand ayurveda. Misschien heeft iemand een goed idee.

ps: big pharma maakt er inderdaad een puinhoop van.
Ik zou thc olie nemen en lekker ff chillen🇯🇲
 
Betaine hcl. En vet en vlees eten. Bouillons etc. Verder klinkt het ingewikkeld.
ja, is het ook, dank je wel trouwens. Veel water drinken doe ik nu niet meer, wel veel kefir.
Koelkast moet ik nog steeds kopen, dat zal ook weer 'n stuk rust geven.

Mijn zicht is ook verslechterd na de operatie. Sowieso is veel buiten zijn denk ik wel goed, niet teveel pc schermen.
Ontbijten kost me moeite, vanwege de mondklachten, veel kefir drinken gaat goed.

Ik ben verwikkeld in een vriendschap met iemand die is narcistisch en drinkt, daarmee probeer ik te minderen, dit werkt niet positief door op mijn gestel. Gisteravond met een kennis naar 'Fly me to the moon' (erg Amerikaanse film). Hierin werd de maanlanding in scene gezet, wel grappig. Uiteindelijk werd de 'echte' maanlanding toch uitgezonden. Weet niet of de regisseur hiermee een boodschap had, het was in ieder geval wel weer een vrije slappe Hollywood achtige film die niet van de grond kwam.

Even over supplementen, ik slik af en aan IVM/AVM. Heb nu toch weer wat koortsklachten.
Mijn multivitamine (Multi Pro Gluco, Bonusan) is op. Hier had ik altijd wel baat bij, deze uit het boek over bijnieruitputting. Wie slikt hier nog meer multivitamine zoja welke?
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.528
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan