FvD

ik weet heel goed waar jullie het over hebben. Maar zoals zovaak lopen er diverse lijnen door elkaar heen.
Geen enkele lijn loopt hier door elkaar heen, wij hebben niets met New Age en The Great Awakening heeft er ook niets mee te maken.
Dat iemand een term gebruikt zegt niets over zijn achtergrond, een bijkomende vraag welke kerk zit je bij. O ja 99% van de kerken zijn ook anti Bijbels, ze misbruiken de Bijbel alleen maar
 
Een tamelijk onbekend feit is dat het menselijk brein op het gebied van veranderingen in de basale levensbesturing zich maar heel traag aanpast, dat is evolutionair gezien wellicht een goede overlevingsvoorwaarde geweest, maar we leven nu in snel veranderende tijden. Diep vanbinnen is daar niet op berekend, zoals het ook er ook niet op berekend is om alle ellende van de hele wereld dagelijks opgediend te krijgen, want: wat daar diep vanbinnen ook zit is de neiging om snel angstig te zijn, daarmee hebben we in de natuur kunnen overleven. Nou is de wrange grap dat we eindelijk zo ver zijn met de technische ontwikkelingen dat we met gemak in vrede en in overvloed kunnen leven en toch komt dat er maar niet van. Ook vrijmetselaars zouden baat hebben bij een vredige wereld waar er geen dreiging is, mensen in overvloed leven. Maar ook daar is het menselijk brein nog niet aan toe, we hebben ook uitdagingen nodig en als we niet snappen hoe dit allemaal werkt, gebeuren er gekke dingen. De wereld zou wel eens een afspiegeling kunnen zijn van onszelf.
 
Geen enkele lijn loopt hier door elkaar heen, wij hebben niets met New Age en The Great Awakening heeft er ook niets mee te maken.
Dat iemand een term gebruikt zegt niets over zijn achtergrond, een bijkomende vraag welke kerk zit je bij. O ja 99% van de kerken zijn ook anti Bijbels, ze misbruiken de Bijbel alleen maar
prima, dat is duidelijk. Ik begrijp ook wel dat jullie niets met de new age hebben, maar de great awakening is wel degelijk iets wat uit de New age komt.
niets is wat het lijkt in deze wereld, en veel zaken zijn helaas vermengd. Dat komt omdat de satan (= tegenstander) dezelfde is als de duivel en dat betekent de door één menger. Hij mengt alles door elkaar.
Maar goed ik heb helaas de tijd niet om hier uitgebreid op in te gaan.
Ik had eerlijk gezegd beter mijn gedachten over Baudet niet op papier kunnen zetten.
Om mij te begrijpen raad ik je aan om die docu te gaan kijken, dan ga je zien hoe alles in deze wereld is verweven met het satanisme.
Maar goed dat is aan een ieder.
Om nog even op je vraag terug te komen naar welke kerk ik ga.
Naar geen één kerk, ik ben het met je eens dat juist de kerken inderdaad tegen de Bijbelse waarden in handelen.
Ik doe wel veel Bijbelstudie, vanuit de grondtekst.
 
prima, dat is duidelijk. Ik begrijp ook wel dat jullie niets met de new age hebben, maar de great awakening is wel degelijk iets wat uit de New age komt.
niets is wat het lijkt in deze wereld, en veel zaken zijn helaas vermengd. Dat komt omdat de satan (= tegenstander) dezelfde is als de duivel en dat betekent de door één menger. Hij mengt alles door elkaar.
Maar goed ik heb helaas de tijd niet om hier uitgebreid op in te gaan.
Ik had eerlijk gezegd beter mijn gedachten over Baudet niet op papier kunnen zetten.
Om mij te begrijpen raad ik je aan om die docu te gaan kijken, dan ga je zien hoe alles in deze wereld is verweven met het satanisme.
Maar goed dat is aan een ieder.
Om nog even op je vraag terug te komen naar welke kerk ik ga.
Naar geen één kerk, ik ben het met je eens dat juist de kerken inderdaad tegen de Bijbelse waarden in handelen.
Ik doe wel veel Bijbelstudie, vanuit de grondtekst.
Is de grondtekst wel te verkrijgen door Jan Modaal?
 
Is de grondtekst wel te verkrijgen door Jan Modaal?
Niet echt de grondtekst is in Grieks Aramees en Hebreeuws, maar als je zout op slakken wil leggen de grondtekst voor de Bijbel is te vinden in het Vaticaan de satanische katholieke kerk.... King James is de beste vertaling daarvan
 
prima, dat is duidelijk. Ik begrijp ook wel dat jullie niets met de new age hebben, maar de great awakening is wel degelijk iets wat uit de New age komt.
niets is wat het lijkt in deze wereld, en veel zaken zijn helaas vermengd. Dat komt omdat de satan (= tegenstander) dezelfde is als de duivel en dat betekent de door één menger. Hij mengt alles door elkaar.
Maar goed ik heb helaas de tijd niet om hier uitgebreid op in te gaan.
Ik had eerlijk gezegd beter mijn gedachten over Baudet niet op papier kunnen zetten.
Om mij te begrijpen raad ik je aan om die docu te gaan kijken, dan ga je zien hoe alles in deze wereld is verweven met het satanisme.
Maar goed dat is aan een ieder.
Om nog even op je vraag terug te komen naar welke kerk ik ga.
Naar geen één kerk, ik ben het met je eens dat juist de kerken inderdaad tegen de Bijbelse waarden in handelen.
Ik doe wel veel Bijbelstudie, vanuit de grondtekst.
Ik ga die docu niet kijken, een geflipte x factor winnaar die iets roept nee, trouwens is mij een nivo of 80 te laag in de piramide, dit soort info kreeg ik al 20 jaar geleden.
 
My guess: FvD beweegt toe richting een alternatieve volksvertegenwoordiging, weg van de WEF-vertegenwoordiging, maar probeert eerst alle mogelijkheden van het huidige stelsel uit.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.742
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan