FvD

Ik ga er gemakshalve even vanuit dat jullie wel op de hoogte zijn van de verborgen tekenen die de vrijmetselaars hanteren. bijv. bepaalde handdrukken, of de one-eye foto's ( afdekken van één oog), dit zie je ook veel in de popindustrie. Of bijv de beroemde napoleon houding ( één hand achter je vest)
Ik zal een paar foto's erbij zetten die tekenen zijn van vrij metselaars. Er was een 12 uur durende docu op het internet met de uitleg van een persoon die bij de vrij metselaars heeft gezeten en in de docu uitlegt wat alles betekent en hij bewijst in deze video dat satanisten geïnfiltreerd zijn in de vrij metselaars.
Maar goed deze video is uiteraard al verwijderd, maar daar zal vast nog wel wat van de vinden zijn.

1632978511902.png
1632978588901.png
1632978644447.png
1632978747462.png
1632978777302.png
 
OK, dus je hebt twee foto's van Thierry waarin hij 1 oog bedekt. En dat maakt hem onmiddellijk een Vrijmetselaar? je zult echt met beter bewijs moeten komen, Gerard, je deed eerder al soortgelijke beweringen over Trump zonder enig overtuigend bewijs.

Mike
 
Ik heb de 12 uur durende docu weer gevonden.
neem hier de tijd voor en je zult verbaasd staan hoe vrij metselaars hetzelfde zijn als satanisten. Ook heb je dan duidelijk zicht op de foto's hierboven
 
Dus ik moet 12 uur uit gaan trekken van mijn kostbare tijd om alles te weten te komen over de religie van satanisten, maar ik krijg geen concreet bewijs voor de vermeende Vrijmetselarij van Baudet, Trump of wie je dan ook hiervan wil betichten op basis van enkele foto's?

Mike
 
OK, dus je hebt twee foto's van Thierry waarin hij 1 oog bedekt. En dat maakt hem onmiddellijk een Vrijmetselaar? je zult echt met beter bewijs moeten komen, Gerard, je deed eerder al soortgelijke beweringen over Trump zonder enig overtuigend bewijs.

Mike
ik heb
Dus ik moet 12 uur uit gaan trekken van mijn kostbare tijd om alles te weten te komen over de religie van satanisten, maar ik krijg geen concreet bewijs voor de vermeende Vrijmetselarij van Baudet, Trump of wie je dan ook hiervan wil betichten op basis van enkele foto's?

Mike
Mike, je weet ook dat veel in het verborgene is en dat niet alles zichtbaar op straat ligt. De strijd die voor ons ligt is met name tegen de overheden en machten in de hemelse gewesten, (efeze 6:12. Want wij hebben den strijd niet tegen vlees en bloed, maar tegen de overheden, tegen de machten, tegen de geweldhebbers der wereld, der duisternis dezer eeuw, tegen de geestelijke boosheden in de lucht.) kortom het wordt een occulte strijd. De puppets worden vanuit het duister aangestuurd. Wil je meer zicht op de vijand is die 12 uur meer dan de moeite waard.
 
Is het niet bij je opgekomen dat het misschien de fotografen zelf zijn die aan de foute kant staan? Stel, je bent een beroemdheid, hetzij in de muziek, politiek of anderszins, en je laat je fotograferen door een van de gerenommeerde fotografen die al talloze, vaak beroemde foto's van anderen hebben gemaakt. Tijdens de fotoshoot worden er diverse foto's gemaakt en zoals dat altijd gaat geeft de fotograaf aanwijzingen aan degene die gefotografeerd wordt. Een van die aanwijzingen zou kunnen zijn: en doe nou eens gek en houd je hand voor je linkeroog. Vervolgens laat de fotograaf contractueel vastleggen dat hij als fotograaf de eindselectie maakt van welke foto's wel of niet gebruikt gaan worden. Denk je niet dat dit regelmatig gebeurt of in iig tot de mogelijkheden behoort? Niets is wat het lijkt.

Of wat dacht je van de volgende: Trump en Baudet doen alsof ze bij [HEN] horen en spelen dus ook in dit opzicht het spelletje mee. Ondertussen staan ze wel degelijk aan de goede kant. Zou dat tot de mogelijkheden kunnen behoren? Irregular warfare (Q). Kortom, je zult echt met meer bewijs moeten aankomen om mij ervan te kunnen overtuigen dat Baudet en Trump Vrijmetselaars zijn en dat ze aan de verkeerde kant staan.

Mike
 
Ik gooi deze er nog even in in favor of Mike; question everything! Dus idd aan welke kant staan de fotografen? Wie is nog te vertrouwen? Het is een spirituele tijd, de eindstrijd tussen goed en kwaad. Iedereen is een mens/wezen/ziel en staat aan een kant. Het is aan jezelf te gaan zien wie wie is en waar staat. 🙏🏼
 
Is het niet bij je opgekomen dat het misschien de fotografen zelf zijn die aan de foute kant staan? Stel, je bent een beroemdheid, hetzij in de muziek, politiek of anderszins, en je laat je fotograferen door een van de gerenommeerde fotografen die al talloze, vaak beroemde foto's van anderen hebben gemaakt. Tijdens de fotoshoot worden er diverse foto's gemaakt en zoals dat altijd gaat geeft de fotograaf aanwijzingen aan degene die gefotografeerd wordt. Een van die aanwijzingen zou kunnen zijn: en doe nou eens gek en houd je hand voor je linkeroog. Vervolgens laat de fotograaf contractueel vastleggen dat hij als fotograaf de eindselectie maakt van welke foto's wel of niet gebruikt gaan worden. Denk je niet dat dit regelmatig gebeurt of in iig tot de mogelijkheden behoort? Niets is wat het lijkt.

Of wat dacht je van de volgende: Trump en Baudet doen alsof ze bij [HEN] horen en spelen dus ook in dit opzicht het spelletje mee. Ondertussen staan ze wel degelijk aan de goede kant. Zou dat tot de mogelijkheden kunnen behoren? Irregular warfare (Q). Kortom, je zult echt met meer bewijs moeten aankomen om mij ervan te kunnen overtuigen dat Baudet en Trump Vrijmetselaars zijn en dat ze aan de verkeerde kant staan.

Mike
Klopt, dat is ook allemaal mogelijk, maar heb je daar bewijs van? Voor jou staan beide heren aan de goede kant. Maar de Bijbel leert ook dat de tegenstander zich zal voor doen als een engels des lichts. De Bijbel leert zelfs dat de grote leider ( het Beest) vrede gaat brengen op de wereld. Belangrijk is dus om onderzoek te doen.
Ik geniet van het optreden van Baudet in de 2e kamer. Hij slaat de spijker op zijn kop, en wat hij zegt daar ben ik het roerend mee eens. Laat dat duidelijk zijn. Maar ik houd mijn info wel in mijn achterhoofd. En als ik dan merk dat FVD een geweldig betoog houdt voor een lege 2e kamer over corona die niet op de A lijst hoort, maar vervolgens nog geen week later een hoofdelijke stemming aanvraagt over corona wel of niet op de A lijst, dan kun je op je klompen aanvoelen dat die op de A-lijst komt. En bedankt FVD.
 
Is het niet bij je opgekomen dat het misschien de fotografen zelf zijn die aan de foute kant staan? Stel, je bent een beroemdheid, hetzij in de muziek, politiek of anderszins, en je laat je fotograferen door een van de gerenommeerde fotografen die al talloze, vaak beroemde foto's van anderen hebben gemaakt. Tijdens de fotoshoot worden er diverse foto's gemaakt en zoals dat altijd gaat geeft de fotograaf aanwijzingen aan degene die gefotografeerd wordt. Een van die aanwijzingen zou kunnen zijn: en doe nou eens gek en houd je hand voor je linkeroog. Vervolgens laat de fotograaf contractueel vastleggen dat hij als fotograaf de eindselectie maakt van welke foto's wel of niet gebruikt gaan worden. Denk je niet dat dit regelmatig gebeurt of in iig tot de mogelijkheden behoort? Niets is wat het lijkt.

Of wat dacht je van de volgende: Trump en Baudet doen alsof ze bij [HEN] horen en spelen dus ook in dit opzicht het spelletje mee. Ondertussen staan ze wel degelijk aan de goede kant. Zou dat tot de mogelijkheden kunnen behoren? Irregular warfare (Q). Kortom, je zult echt met meer bewijs moeten aankomen om mij ervan te kunnen overtuigen dat Baudet en Trump Vrijmetselaars zijn en dat ze aan de verkeerde kant staan.

Mike
ik heb trouwens een andere topic geopend om dit topic niet te veel te vervuilen met een compleet ander onderwerp.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan