FvD

Klopt, dat is ook allemaal mogelijk, maar heb je daar bewijs van? Voor jou staan beide heren aan de goede kant. Maar de Bijbel leert ook dat de tegenstander zich zal voor doen als een engels des lichts. De Bijbel leert zelfs dat de grote leider ( het Beest) vrede gaat brengen op de wereld. Belangrijk is dus om onderzoek te doen.
Ik geniet van het optreden van Baudet in de 2e kamer. Hij slaat de spijker op zijn kop, en wat hij zegt daar ben ik het roerend mee eens. Laat dat duidelijk zijn. Maar ik houd mijn info wel in mijn achterhoofd. En als ik dan merk dat FVD een geweldig betoog houdt voor een lege 2e kamer over corona die niet op de A lijst hoort, maar vervolgens nog geen week later een hoofdelijke stemming aanvraagt over corona wel of niet op de A lijst, dan kun je op je klompen aanvoelen dat die op de A-lijst komt. En bedankt FVD.
Dus de FvD heeft ervoor gezorgd dat covid op lijst a kwam..... Omdat ze iedereen laten opdraven om te stemmen... Dan kunnen we de rest van je verhaal direct onder het vakje BS plaatsen, hoofdelijke stemming wil zeggen dat de persoon niet kan schuilen achter de partijleider, met ik wist het niet.
Heeft dus niets met FvD van doen.
 
Oh die website, die was ik al van plan te verwijderen uit mijn RSS feed. Ik ben zelf al eens beschuldigt dat ik zo'n gebaar maakte op video, was mij er niet eens iets van bewust. En dan twaalf uur zoeken naar dat soort zaken. Hier is mijn voorbeeld op 1.00 minuut met het mark of the beast, dus niet verder vertellen maar ik zit ook in het complot

 
Nou Henk bedankt weer een illusie armer, waar moet ik nu zondag naar luisteren als jij satanist bent, hoe zit het dan met Mike.... Waar moeten we heen help help 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
 
Klopt, dat is ook allemaal mogelijk, maar heb je daar bewijs van? Voor jou staan beide heren aan de goede kant. Maar de Bijbel leert ook dat de tegenstander zich zal voor doen als een engels des lichts. De Bijbel leert zelfs dat de grote leider ( het Beest) vrede gaat brengen op de wereld. Belangrijk is dus om onderzoek te doen.
Wie beweert moet bewijzen. Jij bent dus als eerste aan zet, niet ik.

Mike
 
Dus de FvD heeft ervoor gezorgd dat covid op lijst a kwam..... Omdat ze iedereen laten opdraven om te stemmen... Dan kunnen we de rest van je verhaal direct onder het vakje BS plaatsen, hoofdelijke stemming wil zeggen dat de persoon niet kan schuilen achter de partijleider, met ik wist het niet.
Heeft dus niets met FvD van doen.
Diezelfde logica zie je ook hier terug:

IMG-20210929-WA0010.jpg

En zo kan je dus overal een complot zien achter wat organisch tot stand komt vanuit We The People.

Mike
 
Wie beweert moet bewijzen. Jij bent dus als eerste aan zet, niet ik.

Mike
ik hoef niets te bewijzen. Ik heb mijn vraagtekens geuit over een eventueel gecontroleerde oppositie rol van Thiery Baudet. Ik doe dat op basis van wat ik onderzocht heb over vrijmetselaars en satanisme. Ik heb een link geplaatst van een behoorlijk lange maar zeker uitgebreide docu over dit onderwerp. Het is aan de ander of hij/zij zich hierin verdiept. Het is een verborgen onderwerp dus moeilijk te onderzoeken. Maar dat betekent niet dat het niet bestaat. Ik hoef helemaal geen gelijk en daar gaat het mij ook helemaal niet om.
Ik zou zeggen doe er je voordeel mee of niet.
Het is helemaal niet verkeerd om kritisch naar je eigen richting te kijken.
 
Oh die website, die was ik al van plan te verwijderen uit mijn RSS feed. Ik ben zelf al eens beschuldigt dat ik zo'n gebaar maakte op video, was mij er niet eens iets van bewust. En dan twaalf uur zoeken naar dat soort zaken. Hier is mijn voorbeeld op 1.00 minuut met het mark of the beast, dus niet verder vertellen maar ik zit ook in het complot


en met zo'n voorbeeld wordt een heel onderwerp belachelijk gemaakt. Natuurlijk is het heel goed mogelijk dat je per ongeluk met een vrij metselaars gebaar op de foto komt als je in beweging bent.
Maar daar gaat het hier niet om
misschien is dit duidelijker

 
En dot bedoel ik dis. Dit voorbeeld had ik zelf al gegeven. Dit is hoe mensen denken die overal ergens iets achter zoeken.

Mike
 
ik hoef niets te bewijzen. Ik heb mijn vraagtekens geuit over een eventueel gecontroleerde oppositie rol van Thiery Baudet. Ik doe dat op basis van wat ik onderzocht heb over vrijmetselaars en satanisme. Ik heb een link geplaatst van een behoorlijk lange maar zeker uitgebreide docu over dit onderwerp. Het is aan de ander of hij/zij zich hierin verdiept. Het is een verborgen onderwerp dus moeilijk te onderzoeken. Maar dat betekent niet dat het niet bestaat. Ik hoef helemaal geen gelijk en daar gaat het mij ook helemaal niet om.
Ik zou zeggen doe er je voordeel mee of niet.
Het is helemaal niet verkeerd om kritisch naar je eigen richting te kijken.
Dat doe je niet. Je zegt klip en klaar: Thierry/Trump is een Vrijmetselaar. Je stelt de vraag niet, je beweert het glashard.

Mike
 
MV en Eindtijd zijn negatief en reiken geen oplossing aan.
Ik heb het stuk van Eindtijd gedeeltelijk gelezen vanochtend, maar het is te lang en te negatief.
Bovendien gaat de samenvatter er vanuit dat de NWO zal slagen.
Volgens mij zit je op een te negatief spoor, Gerard.
 
MV en Eindtijd zijn negatief en reiken geen oplossing aan.
Ik heb het stuk van Eindtijd gedeeltelijk gelezen vanochtend, maar het is te lang en te negatief.
Bovendien gaat de samenvatter er vanuit dat de NWO zal slagen.
Volgens mij zit je op een te negatief spoor, Gerard.
persoonlijk denk ik niet de NWO gaat slagen. Er komt een 'verlosser' ( de man op het witte paard met een boog. Openbaring 6) deze gaat orde op zaken stellen maar dat is niet de messias. Het is een heerser die zich voor zal doen als een engels des lichts.
wat betreft dat verkeerde spoor, dat is voor mij helemaal duidelijk. Ik geloof 100 % wat er in de Bijbel staat en ik weet vanuit de schrift dat deze tijd eraan komt maar dat op een dag God in gaat grijpen en orde op zaken zal stellen. Daar ben ik 100 % zeker van
 
persoonlijk denk ik niet de NWO gaat slagen. Er komt een 'verlosser' ( de man op het witte paard met een boog. Openbaring 6) deze gaat orde op zaken stellen maar dat is niet de messias. Het is een heerser die zich voor zal doen als een engels des lichts.
We moeten het hebben van de Great Awakening van We, the people. Niet van iemand anders.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.754
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan