FvD

Gister was ik in een jeugdhonk. Daar hoorde ik vallen dat men Thierry wat door vond draven. Ik heb verder niet gevraagd waarom, omdat ik gezien het tijdstip (na 12en) geen zin meer had om een discussie te ontlokken. Men ziet wel in dat politiek 1 grote illusie is.
 
Gister was ik in een jeugdhonk. Daar hoorde ik vallen dat men Thierry wat door vond draven. Ik heb verder niet gevraagd waarom, omdat ik gezien het tijdstip (na 12en) geen zin meer had om een discussie te ontlokken. Men ziet wel in dat politiek 1 grote illusie is.
Ik zat gisteren op de vrijmibo met rechtse vriendjes en die waren wel enthousiast:)
 
Mordechai Krispijn over dé speech van Baudet en de interrupties van Jetten en Ploumen,.
 
“Vanaf vandaag worden twee miljoen Nederlanders systematisch uitgesloten van het sociaal-maatschappelijk leven,” zei Baudet. “Meer dan twee miljoen Nederlanders mogen niet meer naar cafés, restaurants, theaters. Dit gaat onze hele samenleving splijten.”
 
Wie is Den Haan?
Wat heeft Den Haan tussen 2005 en 2021 gedaan?
Hoe kan zij zonder politieke achtergrond en naamsbekendheid de Slaapkamer inkomen?

50PLUS verloor twee van haar drie zetels bij de verkiezingen, waardoor Den Haan het enige lid in de nieuwe Tweede Kamer van haar partij werd.[53] Ze werd op 31 maart 2021 beëdigd en werd lid van alle vaste commissies.[7] Op 6 mei kondigde Den Haan aan 50PLUS te verlaten en als zelfstandig Kamerlid door te gaan vanwege een ruzie met het partijbestuur.
 
Laatst bewerkt:
1632906124193.png

Het is zo doorzichtig. FVD stijgt weer in de peilingen en tot gruwel van al die domme, regime-getrouwe journalisten blijkt Thierry (zoals gewoonlijk) weer 100% gelijk te krijgen over corona, vaccins en de Great Reset. Dus wat gaan ze doen? Demoniseren.

🏛️ TELEGRAM.me/FVDgeluid SLUIT JE AAN of DEEL DIT BERICHT!
 
Bekijk bijlage 4300

Het is zo doorzichtig. FVD stijgt weer in de peilingen en tot gruwel van al die domme, regime-getrouwe journalisten blijkt Thierry (zoals gewoonlijk) weer 100% gelijk te krijgen over corona, vaccins en de Great Reset. Dus wat gaan ze doen? Demoniseren.

🏛️ TELEGRAM.me/FVDgeluid SLUIT JE AAN of DEEL DIT BERICHT!
Thierry claimt niet dat joden de oorlog claimen, maar dat linkse politici de oorlog claimen met de Holocaust en dat links zegt dat men niet mag vergelijken met WO2, maar ze dat zelf wel doen.
 
Thierry claimt niet dat joden de oorlog claimen, maar dat linkse politici de oorlog claimen met de Holocaust en dat links zegt dat men niet mag vergelijken met WO2, maar ze dat zelf wel doen.
Misschien is de vage link de speech van Gideon waarin hij geïnterrumpeerd werd door de D666 2e slaapkamer voorzitster omdat hij terecht vroeg waar de verontwaardiging was toen Job Cohen de vergelijking maakte tussen Islamieten en Joden?

Ik vond de opmerking van Mike bij DotCom wel mooi dat ze de 2e wereldoorlog vergelijking BEWUST gebruiken als trigger om de aandacht op FvD te vestigen. Mensen kijken tegenwoordig heus wel eens verder. Je hoeft maar één integraal debat te bekijken om te weten dat de werkelijkheid heel anders in elkaar zit dan de leugen-hoeren-pers wil doen geloven!!!

1632907976739.png
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.734
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan