FvD

Van Houwelingen benoemt de hypocrisie rondom antisemitisme (wat door regeringsbeleid omtrent massaimmigratie wordt binnengehaald tegenover de valse aantijgingen richting FvD). Ook de hypocrisie omtrent rechtstaat benoemt Pepijn (wel hoog van de torn blazen als in Polen en Hongarije de rechtstaat aantasten, maar ontkennen van ondermijning van de rechtstaat in Nederland). Chapeau!
 
Ik werd er kwaad van met dat betweterige toontje van d'r... Wat een ontzettend dom k*twijf is dat zeg!

Kevin
 
die caroline van der plas wat een domme muts is dat zeg. Gaat ze baudet die zich steeds zo inzet voor de boeren ( haar achterban notabene ) zo lopen afvallen. Wat een flut partij. Wat een schande voor die boeren.
 
Deze Gremmen is een oud-werkgever van mij. Hij lijkt nogal extreemlinks te zijn geworden, houdt van Greta en Extinction Rebellion. Alles dat rechtser is dan GroenLinks is fout.

 
Ze is echt een aanwinst voor de Tweede Kamer.
Briljant verwoord! Een aanwinst voor TK2, niet voor de volksvertegenwoordigers. Ik zag het reeds aankomen toen ze campagne aan het voeren was. De media smult van haar en zij smult weer van de aandacht. Bovendien waren bepaalde uitspraken van haar voor mij toen al 'red flags'.

Mike
 
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.441
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan