FvD



Dan zal ik Jensen ook maar weer eens een keertje kijken om zelf te oordelen of hij wat zinvols te melden heeft.
 

Hengelose FvD’er weg bij politie na omstreden opmerkingen: ‘Hij heeft het imago van de politie beschadigd’​



Mike
 
Ze lusten er wel pap van:

Dit zijn de pro-Poetin-adviseurs van Thierry Baudet​

 
Lijkt mij een taktische stem. De boeren krijgen telkens de rekening gepresenteerd, dus laten we nu ook eens kijken wat de stikstofuitstoot is van andere sectoren. Dan kunnen we wellicht aantonen dat er gesjoemeld wordt in positieve zin richting de een en in negatieve zin richting de ander.

Mike
 
Extremisten bezochten vannacht opnieuw ons kantoor. Partijkartel en Mainstream Media creëren een klimaat van politiek geweld met hun voortdurende demonisering en stigmatisering van onze partij. De enige manier om hiermee af te rekenen is vandaag te stemmen op FVD.


#StemZeWeg

Mike
 

#StemZeWeg

Mike

Jaaahaaa, maar links mag dat. Snap dat nou.
Een "NOS = fake nieuws" sticker is pas erg en een enorme bedreiging voor de democratie.
 
Als je de timelines op Twitter mag geloven dan komt FvD er niet best vanaf. Ik tikte FvD in en alleen maar negatieve reacties, deze mensen vinden het geloof ik helemaal dikke prima zoals het in Nederland gaat. Maar ja Twitter laat graag een eenzijdig geluid horen. Dat ze de grootste ledenpartij zijn lees je nergens. Ik zie het somber in voor de gemiddelde Nederlander. Aan de andere kant: als zijn boek zo’n succes is waarom stemt niemand op die partij? Het verloopt toch eerlijk of ben ik heel naïef nu?
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.908
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan