FvD

Na massaal een reactie te hebben gegeven op het besluit van Mediahuis Noord om FVD uit te sluiten in alle ondergebrachte kranten en bladen, komen ze opeens met een rectificatie namens de hoofdredacteur. Dat is uiteraard een beetje mosterd na de maaltijd. In de aanloop naar de verkiezingen is FVD niet meegenomen en dit was wel het belangrijke moment voor ALLE partijen om zich te laten horen, om stemmen te werven voor hun partij. Met retrospectieve zelfreflectie is het momentum helaas niet gered, Mediahuis Noord. Je kunt niet eerst de bewuste keuze maken om iemand expres in het gezicht te slaan, om achteraf de conclusie te trekken dat dit niet zo gepast was.


Mike
 
Als je de timelines op Twitter mag geloven dan komt FvD er niet best vanaf. Ik tikte FvD in en alleen maar negatieve reacties, deze mensen vinden het geloof ik helemaal dikke prima zoals het in Nederland gaat. Maar ja Twitter laat graag een eenzijdig geluid horen. Dat ze de grootste ledenpartij zijn lees je nergens. Ik zie het somber in voor de gemiddelde Nederlander. Aan de andere kant: als zijn boek zo’n succes is waarom stemt niemand op die partij? Het verloopt toch eerlijk of ben ik heel naïef nu?
Beantwoordt dit je vraag?

IMG_20220317_074251_813.jpg

Mike
 
 
Toch heeft Alphen ad Rijn voornamelijk lokaal gestemd wat erg goed is of in elk geval beter dan het Kartel en we hebben een zetel voor FvD.
 
Zorg wel even voor een teiltje in de buurt als je dit beluisteren wilt.


🤮🤢

Marcel mag uithuilen bij Jinek over de bedreigingen die binnenkomen naar aanleiding van zijn haat zaaien.
Hij komt er nu ook achter dat woorden consequenties hebben.
 

De Blockchain, het antwoord tegen de Great Reset?! - Interview met Thierry Baudet en Chhay Lin Lim​


Hoe waarborgt blockchain anonimiteit/privacy?

Over web 3.0:

Open verkoop Thierry vs Schwab coin start 21-3. prijs: 115 euro/stuk
 
Laatst bewerkt:
De van YT verwijderde video van Thierry bij de Blauwe Tijger, over zijn boek Het Coronabedrog.
Eerste halfuur gaat over het boek en corona, vanaf 30min geeft Thierry zijn visie op Trump, Oekraïne, biolabs en deze tijd.
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.787
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan