FvD

Vanavond om 20:00 verschijnt de link van de nu-al-gecancelde, schokkende documentaire op onze website. Wees er snel bij, want deze zou zomaar eens verwijderd kunnen worden..
 
Op de website van Café Weltschmerz staat de link naar de documentaire:

Deze pagina geeft een foutmelding:

Resource Limit Is Reached​

The website is temporarily unable to service your request as it exceeded resource limit. Please try again later.
 
Op de website van Café Weltschmerz staat de link naar de documentaire:

Deze pagina geeft een foutmelding:

Resource Limit Is Reached​

The website is temporarily unable to service your request as it exceeded resource limit. Please try again later.
Deze link is beter:sneaky:
 
Hier in mijn gemeente helaas geen FVD😒 andere partijen kan ik ook eigenlijk niet op stemmen want zijn voor dingen waar ik fel tegen ben! Er is er echt geen 1 waar ik op zou willen stemmen!? Moet ik dan maar gewoon niet stemmen dan? Ik ga niet op een partij stemmen waar ik het totaal niet mee eens ben. Iemand tips? Niet stemmen is eigenlijk ook geen optie.
 
Hier in mijn gemeente helaas geen FVD😒 andere partijen kan ik ook eigenlijk niet op stemmen want zijn voor dingen waar ik fel tegen ben! Er is er echt geen 1 waar ik op zou willen stemmen!? Moet ik dan maar gewoon niet stemmen dan? Ik ga niet op een partij stemmen waar ik het totaal niet mee eens ben. Iemand tips? Niet stemmen is eigenlijk ook geen optie.
De optie die ik gaf bij dotcom gisteren
 
De optie die ik gaf bij dotcom gisteren
Dat is dan even aan mij voorbij gegaan Henk😊 maar dat extra vakje maken trappen ze toch niet in🤪
Dan stem ik gewoon lokaal! Dan maar punten waar ik het niet mee eens ben. Het is niet anders
 
Dat is dan even aan mij voorbij gegaan Henk😊 maar dat extra vakje maken trappen ze toch niet in🤪
nee natuurlijk niet, maar jij wil toch een signaal afgeven en met jezelf in het reine zijn.
je toont inzet en geef aan dat er niemand te vinden is in de gemeente
Je gaat naar de lokale omroep meldt je bij het politieke programma en gaat het publiekelijk vertellen. Je stuurt een ingezonden bericht naar de krant of nog beter belt de lokale verslaggever op. Zo deed ik dat ook. Hier in Frankrijk sprak ik ook reeds vier maal met een lokale journalist in het Engels en wat steenkool Frans
 
nee natuurlijk niet, maar jij wil toch een signaal afgeven en met jezelf in het reine zijn.
je toont inzet en geef aan dat er niemand te vinden is in de gemeente
Je gaat naar de lokale omroep meldt je bij het politieke programma en gaat het publiekelijk vertellen. Je stuurt een ingezonden bericht naar de krant of nog beter belt de lokale verslaggever op. Zo deed ik dat ook. Hier in Frankrijk sprak ik ook reeds vier maal met een lokale journalist in het Engels en wat steenkool Frans
Komt goed Henk, ik verzin wel wat😁
 
In de week van 7 Maart zat onze enige echte Joel aan tafel met Thierry Baudet en Chhay Lin Lim om het te hebben over de NFT set die ze gaan lanceren.

Thierry Baudet Lanceert als eerste Politieke Partij een NFT Set​

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.474
Berichten
502.681
Leden
8.635
Nieuwste lid
halfedelsteen
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan