Fulvinezuur/humuszuur uit humus = mineralencomplex

Zie mijn post boven die van jou. Calciumfluoride komt VAN NATURE overal in de aardkorst voor, natriumfluoride is een afvalproduct van de kunstmestindustrie.

Mike
Ik had het gelezen. Daarom ook mijn opmerking dankjewel voor je antwoord. Vloeispaat.
 
Dank voor je antwoord.

Bananenjam, dank je voor het meedenken. Erg fijn. Toch heb ik mijn bedenkingen bij dit product. Dacht dat fluor een afvalproduct is en daarom in de aarde voor komt. Zonder verder een discussie erover te willen want gaat me inhoudelijk te ver boven me pet.

Heel graag gedaan!

Bij mij gaan ook altijd gelijk alarmbellen rinkelen wanneer ik dingen hoor/lees over bijvoorbeeld fluor, maar ook aluminium.

De calciumfluoride die in de aarde voorkomt bestond al voordat we natriumfluoride gingen misbruiken.

Een goede fulvinezuur komt uit een ongerepte bron, waar geen vervuiling was en nu ook niet actief vervuild kan worden omdat het beschermd wordt. In zuiver fulvinezuur zit dus geen hedendaagse troep zoals natriumfluoride.

Ik merk nu na een week de eerste voorzichtige resultaten, het gaat mij niet om de quick fix overigens, ik ben inmiddels wel wijzer haha.

-minder moe bij het ontwaken
-betere ontlasting
-20% meer energie
-gezondere teint

Ik werd spontaan uitgenodigd door lieve ex-schoonmoeder om pizza te blijven eten. Normaal gesproken reageer ik op gluten, ik zal je de details besparen ;-)
Maar tot mijn verbazing had ik vrijwel geen last.
En gister realiseerde ik mij dat dat nog wel eens met de SMPL72 te maken zou kunnen hebben.
Ik hoorde namelijk in een podcast dat anderen vergelijkbare ervaringen hebben. Het heelt de darmen.

Ik zal vanmiddag even de podcast opzoeken, het was in ieder geval weer een heel interessante.
 
Fulvinezuur komt tot stand door fermentatie van plantenresten. Als de bladeren massaal vallen in de herfst verstikken ze de bodem van een bos, dit proces wordt 'mulching' genoemd. Dit creeert anaerobe omstandigheden waarin bepaalde bacterien floreren die d.m.v. anaerobe fermentatie de plantenresten afbreken. Hierdoor ontstaan fulvinezuur en huminezuur. Beide zijn bijzonder heilzaam voor de darmen, aangezien soortgelijke bacterien zich ook in onze darmen horen te begeven. Een natuurlijk.product uit de aardkorst zal onvermijdelijk dus ook mineralen en spoorelenenten bevatten die van nature veelvuldig voorkomen in de aardkorst, waaronder fluoride.

Mike
 
Ik merk nu na een week de eerste voorzichtige resultaten, het gaat mij niet om de quick fix overigens, ik ben inmiddels wel wijzer haha.

-minder moe bij het ontwaken
-betere ontlasting
-20% meer energie
-gezondere teint
Wanneer neem je het in, en voor of na eten? Ik ga het ook uitproberen, ik ben benieuwd!
 
  • Leuk
Waarderingen: Binc
Heel graag gedaan!

Bij mij gaan ook altijd gelijk alarmbellen rinkelen wanneer ik dingen hoor/lees over bijvoorbeeld fluor, maar ook aluminium.

De calciumfluoride die in de aarde voorkomt bestond al voordat we natriumfluoride gingen misbruiken.

Een goede fulvinezuur komt uit een ongerepte bron, waar geen vervuiling was en nu ook niet actief vervuild kan worden omdat het beschermd wordt. In zuiver fulvinezuur zit dus geen hedendaagse troep zoals natriumfluoride.

Ik merk nu na een week de eerste voorzichtige resultaten, het gaat mij niet om de quick fix overigens, ik ben inmiddels wel wijzer haha.

-minder moe bij het ontwaken
-betere ontlasting
-20% meer energie
-gezondere teint

Ik werd spontaan uitgenodigd door lieve ex-schoonmoeder om pizza te blijven eten. Normaal gesproken reageer ik op gluten, ik zal je de details besparen ;-)
Maar tot mijn verbazing had ik vrijwel geen last.
En gister realiseerde ik mij dat dat nog wel eens met de SMPL72 te maken zou kunnen hebben.
Ik hoorde namelijk in een podcast dat anderen vergelijkbare ervaringen hebben. Het heelt de darmen.

Ik zal vanmiddag even de podcast opzoeken, het was in ieder geval weer een heel interessante.

Waar heb jij de fulvinezuur gekocht?
 
Waar heb jij de fulvinezuur gekocht?

Bij dit bedrijf, omdat ik tot nu toe geen ander bedrijf kan vinden wat een geconcentreerder product heeft.
Daarmee is het ook de beste prijs kwaliteit verhouding én de eigenaren zijn gewoon heel prettige, wakkere mensen. Dat soort bedrijven steun ik graag.
 
Misschien is het ook wel wat voor @Romagi om te proberen.

En ik volg hier de ervaringen even, misschien dat mijn vader er ook wat aan kan hebben.
 
Hier zijn druppels te koop. Het is wel duur. Er zijn een paar varianten. Wat is het verschil in werking op de darmen?


Je hebt van dit product uit jouw link ruim 2 maal (20 druppels) zoveel nodig dan van SIMPLY72, dus het is inderdaad duur. Je doet dan 6 weken er mee voor 58,50 per flesje + 4,50 verzendkosten.

SMPL (van SIMPLY72) beveelt 7-10 druppels per dag aan, is 97 per flesje, met gratis verzending, waar je 3 maanden mee doet.
Wanneer je dus 7-10 druppels zou nemen van het duurdere merk, dan doe je er waarschijnlijk 2-3 keer zo lang over om je cellen te voeden weefsel te herstellen met meer kosten. Maar dat is mijn vrouwen logica he :LOL:


Ik heb niet gesproken met het bedrijf wat achter jouw link zit, maar Maarten van SMPL heeft me verteld waar ik op moet letten om een vergelijk te kunnen maken. Ik heb zelf nog geen product kunnen vinden wat geconcentreerder is en dat lijkt dus inderdaad te kloppen met het vergelijk op hun website.


En omdat ik nu al heel vaak in podcasts gehoor heb dat je andere nutriënten beter op gaat nemen door een zuivere fulvinezuur te nemen, ga ik er van uit dat ik op de lange termijn geld ga besparen omdat ik van bijvoorbeeld minder FCLO nodig heb.
Maar goed, het gaat me niet om het besparen, maar om m'n gezondheid.
 
Misschien is het ook wel wat voor @Romagi om te proberen.

En ik volg hier de ervaringen even, misschien dat mijn vader er ook wat aan kan hebben.
Ik zal m'n ervaringen blijven delen!

M'n vader heeft het ook gekocht omdat hij nogal vergeetachtig wordt en onderzoek uitwijst dat het kan helpen tegen Alzheimer. Op zich niet gek, want het verwijderd de schadelijke variant van aluminium.


 
"Misschien is het ook wel wat voor @Romagi om te proberen"..

Ik heb het inderdaad besteld.
Dacht meteen dat het iets voor mij kan zijn.
Hoewel ik vandaag weer dacht - ik neem eens helemaal niets.



Goede dagen = alles rustig = 3 dagen geen enkele aanwijzing van stoelgang dus ging vanmorgen spoelen.
5 uur later alsnog 3x op de WC maar dan vanzelf. En daar zit hem de clou.
gelukkig herken ik de tekenen. Buik voelt niet ontspannen.
Er zit een duiveltje in mijn darmen die me in de maling neemt.
 
Je hebt van dit product uit jouw link ruim 2 maal (20 druppels) zoveel nodig dan van SIMPLY72, dus het is inderdaad duur. Je doet dan 6 weken er mee voor 58,50 per flesje + 4,50 verzendkosten.

SMPL (van SIMPLY72) beveelt 7-10 druppels per dag aan, is 97 per flesje, met gratis verzending, waar je 3 maanden mee doet.
Wanneer je dus 7-10 druppels zou nemen van het duurdere merk, dan doe je er waarschijnlijk 2-3 keer zo lang over om je cellen te voeden weefsel te herstellen met meer kosten. Maar dat is mijn vrouwen logica he :LOL:


Ik heb niet gesproken met het bedrijf wat achter jouw link zit, maar Maarten van SMPL heeft me verteld waar ik op moet letten om een vergelijk te kunnen maken. Ik heb zelf nog geen product kunnen vinden wat geconcentreerder is en dat lijkt dus inderdaad te kloppen met het vergelijk op hun website.


En omdat ik nu al heel vaak in podcasts gehoor heb dat je andere nutriënten beter op gaat nemen door een zuivere fulvinezuur te nemen, ga ik er van uit dat ik op de lange termijn geld ga besparen omdat ik van bijvoorbeeld minder FCLO nodig heb.
Maar goed, het gaat me niet om het besparen, maar om m'n gezondheid.

Ik heb het vanmiddag bij SMPL besteld.
 
Ik ga vrijdag weer even bellen met de leuke wappies achter SMPL72.
Mochten jullie toevallig nog vragen hebben dan neem ik die graag mee in het gesprek, zet ze maar hier onder neer.
 
Oh die vraag kan ik ook wel beantwoorden :LOL:

Een week is te kort om veel resultaat te zien, het is geen quick fix.
Maar wat is je achtergrond, had jij nou in het dierenziekenhuis gelegen voor een amputatie?

Ja dat was ik. Mijn darmen zijn nooit helemaal in orde geweest. Ik vermoed door veel antibiotica in het verleden en door voedselintoleranties. Door goede voeding is het wel beter geworden.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.157
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan