Fulvinezuur/humuszuur uit humus = mineralencomplex

Wanneer neem je het in, en voor of na eten? Ik ga het ook uitproberen, ik ben benieuwd!

Sorry ik zie je vraag nu pas, heb er eerder blijkbaar overheen gelezen.

Ik neem het vlak voor of tijdens het eten in, of wanneer ik er zin in heb haha.
Volgens 1 podcast die ik luisterde zou het goed zijn om het vlak voor het eten te doen, omdat het fulvinezuur dan even de tijd krijgt om in actie te komen om de nutrienten uit je voeding op te gaan nemen.
 
Ik ben een ebook aan het lezen (het tweede ebook in heel m'n leven) over fulvinezuur en vond dit super tof om te lezen:

En er is nΓ³g een bijzondere eigenschap van fulvinezuur. De moleculen voegen geometrische molecuulstructuren toe aan het water, wat de energetische waarde van water enorm doet stijgen.
 
Ja dat was ik. Mijn darmen zijn nooit helemaal in orde geweest. Ik vermoed door veel antibiotica in het verleden en door voedselintoleranties. Door goede voeding is het wel beter geworden.

Aha ja, hoe langer een "klacht" bestaat hoe langer het vaak duurt om het te genezen.
Het liefst was ik gister al van m'n aambeien af, maar geduld is een schone zaak πŸ˜‰
 
Sinds ik dit spul gebruik heb ik 's-nachts hele rare dromen. Elke nacht weer iets anders raars. :sleep:
Herken jij dat?
 
HΓ© fulvinezuur heeft mijn zoontje eens gehad van een natuurarts omdat hij ook last had van zware metalen mogelijk door vaccins. Na het ontstoren vd vaccin kreeg hij dus een kuurtje fulvinezuur. Het is lang geleden maar kan me niet iets opvallends herinneren tijdens het gebruik ervan.

Misschien ga ik het ook proberen vanwege prikkelbare darm.
 

Bij dit bedrijf, omdat ik tot nu toe geen ander bedrijf kan vinden wat een geconcentreerder product heeft.
Daarmee is het ook de beste prijs kwaliteit verhouding Γ©n de eigenaren zijn gewoon heel prettige, wakkere mensen. Dat soort bedrijven steun ik graag.
Waarom kan je niet gewoon eenmalig een flesje bestellen om uit te proberen? Ik zie alleen maandabonnement of jaarabonnement? Of ik kijk er overheen.
 
Sinds ik dit spul gebruik heb ik 's-nachts hele rare dromen. Elke nacht weer iets anders raars. :sleep:
Herken jij dat?

Oh goede vraag! Ik dacht dat dat aan de wietolie lag ;-)
Herken het wel ja, dat m'n dromen anders zijn.
Zou het door het ontgiften komen?
 
Deze was het die ik vd natuurarts kreeg voor me zoontje. Van deze zeggen ze ook al dat het de beste is ter wereld tja


Ik heb deze ook bekeken in mijn zoektocht. Ze schrijven 30-90 milliliter per dag voor. Dan doe je 11-33 dagen met 1 fles van 41 euro. En dat klopt ook wel want de inhoud bestaat voor 94% uit regenwater.

SMPL wordt niet verdund, heb het laatst weer nagevraagd.

En daarom kan je volstaan met 5-10 druppels per dag, dat is 0,25-0,5 milliliter per dag.
Vandaar dat je met een flesje SMPL 100 dagen kan doen. Voor 97,50

100 dagen met de Pure Fulvic kost je dan zo'n 124 euro.

Zelf geloof ik niet in een kuur met fulvinezuur. Omdat ik elke dag wil ontgiften en voorzien wil worden in opneembare mineralen.

Wanneer ik zelf op de link klik dan zie ik 3 opties, waaronder een los flesje. De verzending is gratis trouwens.
 
Ik heb deze ook bekeken in mijn zoektocht. Ze schrijven 30-90 milliliter per dag voor. Dan doe je 11-33 dagen met 1 fles van 41 euro. En dat klopt ook wel want de inhoud bestaat voor 94% uit regenwater.

SMPL wordt niet verdund, heb het laatst weer nagevraagd.

En daarom kan je volstaan met 5-10 druppels per dag, dat is 0,25-0,5 milliliter per dag.
Vandaar dat je met een flesje SMPL 100 dagen kan doen. Voor 97,50

100 dagen met de Pure Fulvic kost je dan zo'n 124 euro.

Zelf geloof ik niet in een kuur met fulvinezuur. Omdat ik elke dag wil ontgiften en voorzien wil worden in opneembare mineralen.

Wanneer ik zelf op de link klik dan zie ik 3 opties, waaronder een los flesje. De verzending is gratis trouwens.
Klopt dat is wel voordeliger.

Klopt ik zie wel los flesje maar je gaat een abonnement aan van 3 maanden tenzij je zelf opzegt. Losse flesjes zonder dat je direct vastzit aan een abbonment die stilzwijgend wordt verlengd kan ik niet vinden op hun site.

6AF55663-22A3-45E6-8A90-3EA5EFA2E691.jpeg
 
Klopt dat is wel voordeliger.

Klopt ik zie wel los flesje maar je gaat een abonnement aan van 3 maanden tenzij je zelf opzegt. Losse flesjes zonder dat je direct vastzit aan een abbonment die stilzwijgend wordt verlengd kan ik niet vinden op hun site.

Bekijk bijlage 21694


Een abo is sowieso voordeliger.

De prijs die ik in mijn vorige post berekende was trouwens niet helemaal correct. Het valt namelijk nog duurder uit voor de Pure Fulvic omdat ik van de minimale dosering uitging (30 ml) en niet 90 ml.

Dus tel uit je winst ;-)
 
Dit is mijn mineralen complex 15 euro incl bezorging voor 5 jaar voldoende
en iedereen weet het want staat hier op de site

SEL GRIS.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: JVG

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.690
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan