Frustratie Topic

Twee dochters zijn gisteren naar Maastricht geweest met het OV, geen controle gehad, in één winkel werd gevraagd aan een dochter om het mondkapje, ze zei dat ze niet hoefde, andere dochter werd niets gevraagd.
 
Twee dochters zijn gisteren naar Maastricht geweest met het OV, geen controle gehad, in één winkel werd gevraagd aan een dochter om het mondkapje, ze zei dat ze niet hoefde, andere dochter werd niets gevraagd.
Er gaan meer ogen open denk ik en hoop ik.
 
Tot nu toe hebben ze nergens wat gezegd over het mondkapje. Ik loop overal zonder problemen naar binnen, action,AH, jumbo,kringloop, overdekt winkelcentrum.
Ik alleen in België, in Nederland nog nergens.

Mijn vrouw vandaag bij de ikea aangesproken. Maar nadat ze zei dat ze een ontheffing had was het prima. Ze was de enige, kwam sip thuis....
 
Tot nu toe hebben ze nergens wat gezegd over het mondkapje. Ik loop overal zonder problemen naar binnen, action,AH, jumbo,kringloop, overdekt winkelcentrum.
Alleen bij de Jumbo tot op heden iets van gehoord. Mondkap gaat ook niet op als men er iets van zegt, daar ben ik inmiddels ook immuun voor. 😉

Andere mensen zetten wel hun mondkapjes op toen de vakkenvullers (tieners!) erop wezen.

Er dragen ook mensen buiten op straat in het winkelcentrum mondkapjes, opvallend genoeg bijna allemaal vrouwen.
 
Alleen bij de Jumbo tot op heden iets van gehoord. Mondkap gaat ook niet op als men er iets van zegt, daar ben ik inmiddels ook immuun voor. 😉

Andere mensen zetten wel hun mondkapjes op toen de vakkenvullers (tieners!) erop wezen.

Er dragen ook mensen buiten op straat in het winkelcentrum mondkapjes, opvallend genoeg bijna allemaal vrouwen.
Vrouwen zijn meelopers in de meeste gevallen
 
Hier ook niet.. maar wat er ook gebeurt.. ik ga zoiezo niet met zo een vod lopen.. ook niet als ze wat zeggen.;)
Ik ook niet!

mijn zus is vandaag uit haar stekker gegaan in de hoogvliet omdat een NSB’er (vrouw!) aan de manager vroeg waarom hij niks zei over dat mijn zus geen mondkap droeg?zij hoorde dat en stapte op haar af en heeft haar de wind van voren gegeven. Ik denk dat deze vrouw zich echt NOOIT meer zal bemoeien met anderen over een mondkap. Die heeft haar lesje wel geleerd, met staart tussen de benen liep ze weg zei me zus.
 
Vanochtend op weg naar de lezing in Monster een broodje gehaald bij een Shell-station. De vrouw achter de kassa zei dat een mondkapje verplicht was. Ik zei: daar doe ik niet aan. 'Maar het is toch echt verplicht, hoor, straks komt u nergens meer binnen'. Ik: ze kunnen me wat. Waarop die vrouw opmerkte dat zij er ook niets aan kon doen. Ik: weet ik, don't blame the messenger, fijne dag nog.

Mike
 
N.a.v. het debat van Thierry Baudet in de tweede kamer: vandaag hoorde ik van een professional in de gezondheidszorg dat er nu al zoveel psychische wonden geslagen worden door de uitsluiting van mensen waarvoor de gemiddelde Nederlander de ogen sluit: daar kunnen generaties weer van moeten bijkomen al. En degenen die zoveel schade aanrichten zitten zelf voornamelijk in de slachtofferrol. Ik vind het echt vreselijk. Baudet moet het uit zijn tenen halen om mensen dingen aan hun verstand te peuteren en waarschijnlijk dringt het dan nog niet door. In elk geval doet hij het echt heel, heel goed. Groot respect.
 
Mijn man vertelde net dat zijn tennis partners zeiden dat ze het ronduit schandalig vonden dat er tijdens die persconferentie zo een lawaai protest was en dat ze de ME hadden uitgedaagd. Ik snap niet dat die lui daar niet gewoon worden afgeschoten met een mitrailleur

Ik geloofde me oren niet, dit soort type mensen hadden het ook toegejuicht in de WO2 toen de joden op treinen werden gezet naar kampen.
 
Mijn man vertelde net dat zijn tennis partners zeiden dat ze het ronduit schandalig vonden dat er tijdens die persconferentie zo een lawaai protest was en dat ze de ME hadden uitgedaagd. Ik snap niet dat die lui daar niet gewoon worden afgeschoten met een mitrailleur

Ik geloofde me oren niet, dit soort type mensen hadden het ook toegejuicht in de WO2 toen de joden op treinen werden gezet naar kampen.
Geloof het maar wel, ze zouden juichen als de ongevaxten afgevoerd zouden worden richting de vernietigingskampen ik noem het niet voor niets nsbderland
 
Collega van me was positief (ondanks gefuckst) dus iedereen vd woongroep waar ik werk ‘moest’ testen. Gezegd tegen m’n leidinggevende dat ik niet test. Eerlijke verhaal verteld, geloof er niet in, en dat ie me ook 10 dagen weg mag sturen maar dan 4 nachtdiensten op te lossen had..
Bleek toch niet zo n punt, mocht gewoon werken..😂.
 
Collega van me was positief (ondanks gefuckst) dus iedereen vd woongroep waar ik werk ‘moest’ testen. Gezegd tegen m’n leidinggevende dat ik niet test. Eerlijke verhaal verteld, geloof er niet in, en dat ie me ook 10 dagen weg mag sturen maar dan 4 nachtdiensten op te lossen had..
Bleek toch niet zo n punt, mocht gewoon werken..😂.
Das pech... Weer geen vakantie🛍🎈🤣🤣🤣
 
Ik hoor net van een ouder die haar kind in groep 8 heeft dat de meester de kinderen heeft verteld dat de IC’s vol liggen vanwege ongevaccineerden en dat als er een scholen sluiting komt dat het komt door ongevaccineerden. Hij vertelde ze ook dat de prik je goed beschermt tegen cojona. Deze moeder gaat uiteraard een mail sturen en een gesprek aanvragen. Wat schandalig dat je dit je leerlingen verteld :mad:
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.673
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan