Frustratie Topic

Ik hoor net van een ouder die haar kind in groep 8 heeft dat de meester de kinderen heeft verteld dat de IC’s vol liggen vanwege ongevaccineerden en dat als er een scholen sluiting komt dat het komt door ongevaccineerden. Hij vertelde ze ook dat de prik je goed beschermt tegen cojona. Deze moeder gaat uiteraard een mail sturen en een gesprek aanvragen. Wat schandalig dat je dit je leerlingen verteld :mad:
Meester??? Das zo'n knotje met micro penis in skinny jeans neem ik aan zijn favoriete restaurant is de hooi schuur
 
Mijn God wat was ik denkende. Op zondag middag even naar de Action zonder mondkapje. Wat een stel zielloze consumentenzombies lopen daar. Hebben mensen niets beters te doen? Oké ik liep daar ook 😉 maar het is wel de laatste keer. Waar ik normaal relaxed zonder mondkapje door de Hoogvliet banjer was het hier stervensdruk bij Action en voelde me bekeken als een zonderling. Even een groot glas rauwe melk zal goed doen.
 
Mijn God wat was ik denkende. Op zondag middag even naar de Action zonder mondkapje. Wat een stel zielloze consumentenzombies lopen daar. Hebben mensen niets beters te doen? Oké ik liep daar ook 😉 maar het is wel de laatste keer. Waar ik normaal relaxed zonder mondkapje door de Hoogvliet banjer was het hier stervensdruk bij Action en voelde me bekeken als een zonderling. Even een groot glas rauwe melk zal goed doen.
Daar heb ik niet zo last van maar het is misschien ook wat je zelf uitstraalt.
Je ziet wel eens een boos gezicht achter het kapje of iemand die wat spastisch wegrent. Lekker belangrijk ik haal gewoon wat ik nodig heb en de rest moet maar even kijken wat ze doen.
 
Ik kan (ook) slecht tegen de aanblik van veel mensen met mondkapje voor mijn snufferd. Zo'n troosteloos aanzicht. Ik word daar gelijk zwaar depressief van, ik kan er niks aan doen. Enige dat mij rest is mensenmassa's zoveel als mogelijk uit de weg gaan. En dat doe ik dan ook. Behalve bij de demonstraties natuurlijk: dan is zo'n mensenmassa ineens stukken beter te doen. Laatste keer zag ik iemand met hond in de demonstratie en hij vertelde dat zijn hond normaal niks van mensen moet hebben maar in die demo had die hond nergens last van.
 
Ik kan (ook) slecht tegen de aanblik van veel mensen met mondkapje voor mijn snufferd. Zo'n troosteloos aanzicht. Ik word daar gelijk zwaar depressief van, ik kan er niks aan doen. Enige dat mij rest is mensenmassa's zoveel als mogelijk uit de weg gaan. En dat doe ik dan ook. Behalve bij de demonstraties natuurlijk: dan is zo'n mensenmassa ineens stukken beter te doen. Laatste keer zag ik iemand met hond in de demonstratie en hij vertelde dat zijn hond normaal niks van mensen moet hebben maar in die demo had die hond nergens last van.
Gewoon je gang gaan en niks van die duistere kant aantrekken. Jij leeft in jou wereld van licht en die schapen leven in een duistere wereld! Niet jou wereld toch?
Ik was net ook in een volle Lidl. En er is werkelijk niemand die kijkt of wat zegt! Is maar net hoe je er mee omgaat en wat je uitstraal denk.
 
Vanmiddag samen met mijn lief een frisse wandeling gemaakt in het bos.
Twee keer een setje schapen tegengekomen die in tegengestelde richting liepen die bij het ons passeren met grote angstogen, mond stijf dicht en met afgewend gezicht zowat een halve meter de vegetatie insprongen.
Wat deden wij: vriendelijk gedag zeggen.
Maar wel een beetje domdomdom van ons natuurlijk dat we niet beseften dat we daarbij wolken niet-bestaande virale deeltjes van onze monden deden doen uitgaan 🙃
Onverantwoordelijk gedrag van ons! 🤪

SORRY! 🐑🐑🐑🐑!!!

Volgende keer nemen we een bord mee met 'Vriendelijk goedendag' erop en zetten we uiteraard even dit op:

1638120804183.png
 
Gewoon je gang gaan en niks van die duistere kant aantrekken. Jij leeft in jou wereld van licht en die schapen leven in een duistere wereld! Niet jou wereld toch?
Ik was net ook in een volle Lidl. En er is werkelijk niemand die kijkt of wat zegt! Is maar net hoe je er mee omgaat en wat je uitstraal denk.
Welk hoofd had je opgezet, de vriendelijk lachende postbode, of een boze Zweedse bos trol 🤣🤣🤣🤣
 
Gewoon je gang gaan en niks van die duistere kant aantrekken. Jij leeft in jou wereld van licht en die schapen leven in een duistere wereld! Niet jou wereld toch?
Ik was net ook in een volle Lidl. En er is werkelijk niemand die kijkt of wat zegt! Is maar net hoe je er mee omgaat en wat je uitstraal denk.
Haha ik luister nu naar ''Creep'' van Radiohead. ''I wish I was special. But I am a weirdo and I don't belong here''.
 
Ik kan (ook) slecht tegen de aanblik van veel mensen met mondkapje voor mijn snufferd. Zo'n troosteloos aanzicht. Ik word daar gelijk zwaar depressief van, ik kan er niks aan doen. Enige dat mij rest is mensenmassa's zoveel als mogelijk uit de weg gaan. En dat doe ik dan ook. Behalve bij de demonstraties natuurlijk: dan is zo'n mensenmassa ineens stukken beter te doen. Laatste keer zag ik iemand met hond in de demonstratie en hij vertelde dat zijn hond normaal niks van mensen moet hebben maar in die demo had die hond nergens last van.
Zaterdag bij ons in de demonstratie , 3 honden en twee kinderwagens in de stromende regen / wind en natte sneeuw.
 
Dit dus:

Mevrouw Z was gisteren aan het bellen met haar moeder. Die vertelde haar fijntjes dat ze al haar ongevaxte klanten niet meer wil zien. Ja, ze was er klaar mee. En mevr. Z mocht ook niet meer komen, en ook haar zus niet. Dus nu heeft ze afscheid genomen blijkbaar van 67% van der kinderen :-(

Leipe shit. Mensen draaien door.
En ondertussen kwam ik deze meme tegen:)


IMG_20211130_183545_787.jpg
 
Dit dus:

Mevrouw Z was gisteren aan het bellen met haar moeder. Die vertelde haar fijntjes dat ze al haar ongevaxte klanten niet meer wil zien. Ja, ze was er klaar mee. En mevr. Z mocht ook niet meer komen, en ook haar zus niet. Dus nu heeft ze afscheid genomen blijkbaar van 67% van der kinderen :-(

Leipe shit. Mensen draaien door.
En ondertussen kwam ik deze meme tegen:)


Bekijk bijlage 5765
Scheelt mij iig weer dik 2 uur rijden met de kerst, elk nadeel......
 
Dit dus:

Mevrouw Z was gisteren aan het bellen met haar moeder. Die vertelde haar fijntjes dat ze al haar ongevaxte klanten niet meer wil zien. Ja, ze was er klaar mee. En mevr. Z mocht ook niet meer komen, en ook haar zus niet. Dus nu heeft ze afscheid genomen blijkbaar van 67% van der kinderen :-(

Leipe shit. Mensen draaien door.
En ondertussen kwam ik deze meme tegen:)


Bekijk bijlage 5765
Flinke schoonmoeder die zwarte knop moet 0,3 ton druk hebben 🙃 maar wat een.....
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.549
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan