Frustratie Topic

Vanmorgen gewandeld met een vriendin, lekker even het hoofd leegmaken, in de natuur zijn en frisse buitenlucht opsnuiven (voor zover dat gaat met die enorme lading aan chemtrails)
Komt er een vrouw ons tegemoet die aan de kant sprong en met zo'n enorme bocht om mij heen ging dat ik dacht een knoflookgeur van jewelste te produceren...
Ze keek me met doodsangst aan :oops:
Of ik heb een gevaarlijk uitziend criminele aura om mij heen, dat kan ook nog.
Maar echt hoor, vind het niet alleen lachwekkend maar ook dieptriest, dat je zo bang gemaakt bent dat je in de buitenlucht nog in de broek schijt voor je medemens..
Je had ook dat wappie shirt niet aan moeten doen.
Volgende keer gewoon netjes muilkorf op plxiglas scherm voor en een bordje omhangen met ik bijt niet 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
 
Je had ook dat wappie shirt niet aan moeten doen.
Volgende keer gewoon netjes muilkorf op plxiglas scherm voor en een bordje omhangen met ik bijt niet 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Hang wel een bord om de nek met "Ik bijt niet, maar nies wel" :ROFLMAO:
Dat is in deze tijd blijkbaar een stukkie gevaarlijker.

Valt me nog mee dat mevrouw geen muilkorf droeg gezien haar reactie pfff
 
Hang wel een bord om de nek met "Ik bijt niet, maar nies wel" :ROFLMAO:
Dat is in deze tijd blijkbaar een stukkie gevaarlijker.

Valt me nog mee dat mevrouw geen muilkorf droeg gezien haar reactie pfff
Ik ken meer van dat soort idioten covidiots
Zelfs in de auto alleen muilkorf op, voor een ziekte waar je voor moet testen om te weten of je het hebt, die te verhelpen en Voorkomen is met 5 euro aan paarden middelen 🤣🤣🤣
Van morgen was ik even kijken voor een andere auto, moest buiten zelfs gemaskerd dus geen auto kijken
Zo worden gekker en gekker
 
Ik ken meer van dat soort idioten covidiots
Zelfs in de auto alleen muilkorf op, voor een ziekte waar je voor moet testen om te weten of je het hebt, die te verhelpen en Voorkomen is met 5 euro aan paarden middelen 🤣🤣🤣
Van morgen was ik even kijken voor een andere auto, moest buiten zelfs gemaskerd dus geen auto kijken
Zo worden gekker en gekker
Ja echt wel. Elke keer als je denkt dat het niet gekker kan kom je weer in een situatie die het tegendeel bewijst.
Die figuren alleen in de auto met muilpamper zie ik ook nog steeds, maar helaas ook nog in winkels of op de fiets.

Toen ik vanmorgen die vrouw netjes groette bij het voorbij gaan had je die ogen moeten zien, die vielen er zowat uit zo groot :oops:
Dacht dat de meeste angst er nu bij de mensen wel af was, maar je komt nog regelmatig zo'n angstige kanarie tegen.
 
Heb ik iets gemist en is het vroeger Carnaval dit jaar?
Was gisteren in een groot Tuincentrum waar het toch vrij druk was en 80% liep er met muilkorf op.
Het leek wel een optocht van bekpampers.
Ik dacht dat het een invasie was van Duitsers die het al een soort van gewend zijn ze constant te dragen, maar nee heel veel hoorde ik gewoon Nederlands praten.
Of hebben ze zich alvast aangepast aan het najaar :unsure:
 
Heb ik iets gemist en is het vroeger Carnaval dit jaar?
Was gisteren in een groot Tuincentrum waar het toch vrij druk was en 80% liep er met muilkorf op.
Het leek wel een optocht van bekpampers.
Ik dacht dat het een invasie was van Duitsers die het al een soort van gewend zijn ze constant te dragen, maar nee heel veel hoorde ik gewoon Nederlands praten.
Of hebben ze zich alvast aangepast aan het najaar :unsure:

Mensen zijn nog steeds kneitergek.

Gisteren het toppunt bij de LIDL, man met pamper en fietshelm op :) in de fokking winkel.

Die memo had ik nog niet gezien
 
Mensen zijn nog steeds kneitergek.

Gisteren het toppunt bij de LIDL, man met pamper en fietshelm op :) in de fokking winkel.

Die memo had ik nog niet gezien
Nou, ik dacht dat de grootste angst wel was gezakt inmiddels, zag heel af en toe zo'n snoetverberger voorbijkomen, maar gisteren zag ik er zoveel dat het voelde weer als enigste zonder te lopen.
Zie ze ook alweer heel fanatiek de karren poetsen en handen ontsmetten :oops:
 
Mijn man en ik hebben voor de lol en als oefening een rollenspel gespeeld. We hebben het gesprek tussen de wel en niet gevaccineerde die samen naar een restaurant gaan gespeeld met elkaar. Afwisselend zaten we in de rol van de gevaccineerde die zonder problemen naar binnen kan en de rol van ongevaccineerde die geen prik wil maar ook niet wil testen. Dit was een flinke eye-opener. De rol van “gevaccineerde” is zoveel makkelijker. Het is heel eenvoudig te spelen, en je gaat je bijna superieur voelen als je dat doet. In de rol van ongevaccineerde kom je er gewoon niet door heen als die ander niet wil. Er zit niets anders op om afscheid te nemen.

En toch willen we beiden ons absoluut niet laten vaccineren.
 
Mijn man en ik hebben voor de lol en als oefening een rollenspel gespeeld. We hebben het gesprek tussen de wel en niet gevaccineerde die samen naar een restaurant gaan gespeeld met elkaar. Afwisselend zaten we in de rol van de gevaccineerde die zonder problemen naar binnen kan en de rol van ongevaccineerde die geen prik wil maar ook niet wil testen. Dit was een flinke eye-opener. De rol van “gevaccineerde” is zoveel makkelijker. Het is heel eenvoudig te spelen, en je gaat je bijna superieur voelen als je dat doet. In de rol van ongevaccineerde kom je er gewoon niet door heen als die ander niet wil. Er zit niets anders op om afscheid te nemen.

En toch willen we beiden ons absoluut niet laten vaccineren.
Pfff ik denk er komt een erotisch verhaal nee hoor weer corona vax enzo 🤣🤣🤣🤣🤣
 
Heb ik iets gemist en is het vroeger Carnaval dit jaar?
Was gisteren in een groot Tuincentrum waar het toch vrij druk was en 80% liep er met muilkorf op.
Het leek wel een optocht van bekpampers.
Ik dacht dat het een invasie was van Duitsers die het al een soort van gewend zijn ze constant te dragen, maar nee heel veel hoorde ik gewoon Nederlands praten.
Of hebben ze zich alvast aangepast aan het najaar :unsure:
Ik zie het ook weer veel meer die afschuwelijke muilkorven. Men blijft erin geloven, valt echt heeeel er tegen. Dus we hebben het antwoord: voorlopig zitten we nog wel vast in die waanzin! De meerderheid wil dit blijkbaar.
 
Laatst bewerkt:
Man man man,wat ben ik teleurgesteld in ‘wakkere’ ouders. Ik ben dus beheerder van een wij de ouders groep van de VO school van mijn zoon. Wat een slappelingen! Ik was even tijd niet actief en zag zojuist een hoop berichten. Een vader en een moeder beiden willen dat hun kinderen gaan zeggen op school dat ze zijn gevaxxed zodat ze niet in quarantaine hoeven bij een besmetting. Ze moeten ook tegen hun vriendjes zeggen dat ze zijn gevaxxed. Sommigen mogen anders niet meer bij hun thuis komen.
De moeder stelt zelfs voor om een vaccin bewijs te kopen?! WTF!! Zo houden we deze waanzin toch in stand??

ik wilde hier dus ff eerst gal spuwen want als ik meteen daar ga reageren dan ga ik zwaar uit emotie reageren en schiet ik helemaal door, dat weet ik nu al.
 
Ik zat vorig jaar ook kortstondig in een Telegram-appgroep van 'verontruste ouders'. Dat heeft niet lang geduurd, want ik ergerde me groen en geel aan de softheid van ouders die 'in gesprek' wilden blijven met de schooldirectie. Ik zei toen al dat je druk moet uitoefenen van onderaf, want dat doen ze van bovenaf ook en kennelijk zwichten die directies voor druk. Maar ik had het natuurlijk helemaal verkeerd. Zucht, Nederland softieland. En waar zijn de mannen die gewoon zeggen: GENOEG IS GENOEG?!

Mike
 
Ik zat vorig jaar ook kortstondig in een Telegram-appgroep van 'verontruste ouders'. Dat heeft niet lang geduurd, want ik ergerde me groen en geel aan de softheid van ouders die 'in gesprek' wilden blijven met de schooldirectie. Ik zei toen al dat je druk moet uitoefenen van onderaf, want dat doen ze van bovenaf ook en kennelijk zwichten die directies voor druk. Maar ik had het natuurlijk helemaal verkeerd. Zucht, Nederland softieland. En waar zijn de mannen die gewoon zeggen: GENOEG IS GENOEG?!

Mike
De mannen die zeggen genoeg is genoeg zitten al op je forum of bij andere complot denkers 🤣🤣🤣 maar de meeste mannen zijn zo onvoorstelbaar verwijfd dat ze net zo goed in een jurk kunnen gaan lopen weekdieren zijn het, was trouwens in het nieuws zelfs de naaktslakken plaag
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.750
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan