Frustratie Topic

Angelface

Well-known member
Het "gal spuw frustratie eruit gooi" topic

In deze tijden van angst, frustratie, boosheid en ellende is het weleens goed om zo af en toe wat frustratie eruit te gooien.
Opkroppen van deze negatieve energie is niet goed voor je lichaam en geest en dus zou een uitlaatklep wel fijn zijn, zeker omdat we in onze omgeving veel te vaak
tegen een muur aan lopen en we ons hier allemaal in zullen herkennen.
Gooi je woede of andere gevoelens er eens uit, dan kunnen we er daarna weer vol frisse moed tegenaan!

Laat ik zelf maar als eerste beginnen.

Als ik op internet lees zie ik gelukkig nog genoeg verstandige mensen die niet meedoen aan dit medische experiment, maar zowat iedereen in mijn omgeving loopt braaf mee in de vaccinzombiepolonaise, dat frustreert niet alleen maar baart me ook weleens zorgen want als de meesten hierdoor bezwijken heb ik straks een flinke echo in de straat en een gapend gat in mijn familie.
Ook al heb ik dan wel geaccepteerd wat de gevolgen hiervan kunnen zijn, lijkt het me toch best een rare gewaarwording.
Vooral social media staat vol met smachtende en smekende prik aanhangers, met uiteraard de daarbij bijbehorende foto's en filmpjes van het bewijs van hun prik of zelfs een selfie van de trotse mouw opgestroopte muilkorfbrigade.
Dan de reacties er nog onder van de mede-geprikten, het lijkt wel een sekte.
Mijn maag heeft het zwaar te verduren kan ik jullie zeggen.
Als ik dan de redenen hoor/lees waarom ze de prik willen hebben kan mijn mond niet verder open vallen van verbazing.
Als domheid te meten was bij een kop van jut op de kermis wonnen velen van hen meteen de hoofdprijs.

Het is af en toe best lastig om er afstand van te nemen aangezien je er letterlijk overal mee om de oren wordt geslingerd.
Een radio en tv is makkelijk uit gezet, maar de meningen van velen hebben geen uit knop.
Waar ik nog wel het meest moeite mee heb zijn de ouders die in hun ogen goed bezig zijn en hun kinderen laten vaccineren en dit vervolgens ook nog trots vermelden met foto's ervan.
Boosheid vermengd zich met ongeloof.

Ik bespaar mezelf de energie om nog met de slapenden in discussie te gaan, hiermee valt niet te discussiëren want iedere andere mening en feiten worden niet gewaardeerd.
Des te meer mensen je informeert en waarschuwt, des te harder ze de andere kant op rennen.
Vervelende opmerkingen en verwensingen mijn kant op slingerend, dat dan weer wel.
Blijkbaar vinden zij het nog wel nodig om hierover door te blijven gaan en mij aan hun kant te krijgen en mij te verleiden tot het nemen van het sekte-prikje.
Wens ze heel veel succes!!

Mijn hoofd loopt soms over van de vele informatie en heb af en toe echt wat tijd voor mezelf nodig om het te verwerken, zeker omdat als ik niet op pas het op mijn lichaam slaat.
Ontspanning is extra belangrijk in deze tijd en probeer dit dan ook zoveel mogelijk te doen.

Lieve allemaal, steun aan elkaar en ontspanning is heel belangrijk maar ook je frustraties kwijt raken, dus leef je uit.
 
Ik had het afgelopen week met een vrouwelijke collega over de vaccinatie en al dan niet toekennen van rechten aan bepaalde mensen en niet aan anderen. Zij vond het goed om vrijheden aan de prik te verbinden en dat we het toch voor elkaar doen.

Lost forever, tevens eenmaal geprikt. Overigens een andere collega dan degeen die de tweede prik niet neemt.
 
Gisteren een goede vriend, die overigens van mening is dat men in Frankrijk nu te ver gaat met de paspoorten, zei dat hij vind dat mensen zonder injectie geen recht meer hebben op toegang tot de IC. Want ja, daar kiezen ze dan toch zelf voor?! Medische apartheid, iemand? Toch merkte ik gisteren een twijfeling in zijn stem die ik een aantal maanden geleden nog niet hoorde. Waarom? Omdat nu mogelijk zijn reis maar het buitenland niet doorgaat... Something with ego, iemand?

Nu maar wachten tot men hier ook zo'n paspoort in gaat voeren. Wellicht dat het links en rechts weer wat ogen opent. Wanneer is de 'precipice' bereikt (Q)? Kan nog wel even duren denk ik. Zucht...

Arie
 
Haha binnen mijn krijgen hebben we een groepje maar dan heet het #flikkertochop ipv frustratie topic 😂 (met name covid frustratie)
 
Misschien is het naïef, maar ik had niet kunnen dromen dat het met de nuchtere Nederlander ooit zo ver zou komen. Bestand tegen alles, tegen water, tegen zee. We bouwen dijken, bruggen en molens maar 1 ding zat niet mee: de naïviteit en goedheid dat in ons Nederlanders huist en de media maakt er misbruik van, wat maakt dat ons gezonde verstand wordt doorkruist. Want je ziet toch dat er niets gebeurt als je knuffelt en verbindt, ik kan het wel blijven roepen tegen hen, ach was ik nog maar een kind. Ik blijf vaak maar stil als men erover praat, maar vanbinnen is er frustratie en ongeloof en lijkt het wel alsof hun snappertje uit staat.
 
Van die mensen die al aardig wat bijwerkingen ervaren na de eerste prik en dan ook nog zelf het gevoel hebben dat het aan de prik ligt en vervolgens dan gewoon nummer 2 gaan halen :oops:
Tuurlijk misschien gaat het de tweede keer beter.......
En worden ze nog zieker
 
Misschien is het naïef, maar ik had niet kunnen dromen dat het met de nuchtere Nederlander ooit zo ver zou komen. Bestand tegen alles, tegen water, tegen zee. We bouwen dijken, bruggen en molens maar 1 ding zat niet mee: de naïviteit en goedheid dat in ons Nederlanders huist en de media maakt er misbruik van, wat maakt dat ons gezonde verstand wordt doorkruist. Want je ziet toch dat er niets gebeurt als je knuffelt en verbindt, ik kan het wel blijven roepen tegen hen, ach was ik nog maar een kind. Ik blijf vaak maar stil als men erover praat, maar vanbinnen is er frustratie en ongeloof en lijkt het wel alsof hun snappertje uit staat.

 
Toen ik nog op Twitter zat had ik daar een prachtige (vin ik zelf) rant staan. Ik dacht, als we dan toch gal gaan spuwen kan ik dit er wel effe bijzetten. Telt ook als stel je voor topic vin ik.

Geschreven toen Cojono net begon en ik nog geen idee had dat 5 days to flatten the fucking curve 16 maanden zou duren met alle ellende van dien, paspoorten, bewijzen etc en aantone dat je niet ziek bent :-(

Maar voor de mensen die zich afvragen: Hoe staat Theo erin: Nou zo dus :)


---
Minirant: Ik ben geboren eind jaren 60 en vanaf mijn 15e was ik hooked aan Amerikaans SF. boeken van Heinlein, Asimov, Clarke, series van Startrek etc etc. Ik had in de jaren 80 echt het idee dat vanaf 2000 het echt übercool zou worden. Met reizen naar de maan en verder en dat we niet zouden weten wat ons zou overkomen zo gaaf.

Wat blijkt, we zitten nu 20 jaar voorbij 2000 en der zijn groeperingen die GVD discussieren over naar welke WC ze moeten en hoeveel genders er zijn zijn. (76??)

Niks van de aanwezige energie gestoken in avontuur en ruimtevaart en expansie maar in geleuter en andere ellende, schadevergoedingen voor iets dat 400-250 jaar geleden misschien gebeurd is bij misschien een voorvader van je waardoor je nu een kneus bent afhankelijk van het subsidieinfuus en niet in staat om GVD fatsoenlijk voor jezelf te zorgen. Ondertussen worden beelden omgehaald, TV series gedoofpot omdat mensen achteraf beledigd denken te zijn.

Er is een verzonnen klimaatprobleem waar de belastingbetaler nog meer mee onderdrukt kan worden. Het klimaat veranderd, So fucking what.

We zijn hard op weg naar een dystopie met track and trace van elke burger onder het mom van de gezondheid van de zwakkeren.

We krijgen Chinese toestanden met volgen en sociale credits.

Half infantiele BOA’s die met volstrekte willekeur torenhoge boetes uit kunnen schrijven, dubieuze regels die met elkaar in tegenspraak zijn.

Mondkapjes als teken van onderworpenheid en conformering

Ik ben benieuwd wanneer de poep echt tegen de ventilator aanklapt en er een groep normale weldenkende burgers opstaat en schreeuwt, Tot hier en godverdomme geen enkele stap verder!

Grow the fuck up en stop met het dwingend voorschrijven wat andere mensen mogen denken of doen. Laat ieder in zijn waarde, stop met die achterlijke corona DDR wetgeving. Stop met het ontkennen van de geschiedenis. Ga gvd aan het werk en wees andere niet tot last.



Ik vind de 21e eeuw tot nu toe een enorme deceptie…….

-----


ps: Ik ben overigens van Twitter gegooid omdat mijn plaatje bij mijn naam "Te aggresief" overkwam.

Het was de loop van een revolver, met de sympathieke tekst: Taxation is theft *1


*1 (is wel zo :) )
 

Is wel zo vrees ik, ik denk dat haat, mits goed gekanaliseerd best nuttig kan zijn :)

Mijn vrouw vindt dat ik een hoop statements best goed uit kan leggen als ik dat wil maar dat ik vaak te dwingend word. Dat komt omdat ik de energie niet heb om "schapen" te redden.

Dat is waarschijnlijk haat tegen mensen die het niet willen zien, die geloven in het narratief. F**k them.

Is dat goed? geen idee, het is zoals het is :)

Ondertussen zit ik met een biertje naar de Beach Boys te luisteren, dus zo slecht is het leven niet :)
 
Oh ik begrijp je wel. Ik kan zelf ook soms wel wat dwingend zijn.. Beetje inherent aan mijn ETNJ persoonlijkheid.
Maar inderdaad, je eigen geluk maak je zelf, en vooral ook... Pick your battles :)
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.691
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan